aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Abyssis

jméno: vav sin
email: volker.winter@volny.cz
www:
icq:

obrázek: 22869
popis obrázku:
Zatím bez komentáře...
[vloženo: 20.3.2006]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2.0 only, w/o postprocessing]

obrázek: 22137
popis obrázku:
Asian Sad Memory II. (na přání méně mdlé....)
[vloženo: 20.1.2006]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2.0 only]

obrázek: 22040
popis obrázku:
Face-study in zB2...
[vloženo: 09.1.2006]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2 only, no postproc....]

obrázek: 21975
hlasování: 1.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Dobrá, pozemšťani, my vám dáme naši technologii a vy nám dáte svůj životní prostor ;-))
[vloženo: 05.1.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zB2 - only...]

obrázek: 21944
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Do You Wanna Meet Me 2Nite? Happy NewYear and PF2006 2all ;-))
[vloženo: 02.1.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zB2 only...]

obrázek: 21845
popis obrázku:
The Eyes Of Wisdom
[vloženo: 25.12.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: pure zB2 only]

obrázek: 21690
popis obrázku:
New Kong Is Watchin'You...
[vloženo: 12.12.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2-pure-only]

obrázek: 21481
popis obrázku:
Tribut to Breuer... Awsome artist from Norway.
[vloženo: 20.11.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2-only...]

obrázek: 21451
popis obrázku:
They Came Mostly Nights...
[vloženo: 15.11.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2.0 pure, no postproc]

obrázek: 21205
popis obrázku:
Happy Halloween 2005, guyz'n'galz ;-)
[vloženo: 23.10.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 96.
 
1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-50 , 51-60 , 61-70 , 71-80 , 81-90 , 91-96

 abu <- předchozí uživatel
další uživatel -> Ace 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1251 - 1260 z 1428
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-370, 371-380, 381-390, 391-400, 401-410, 411-420, 421-430, 431-440, 441-450, 451-460, 461-470, 471-480, 481-490, 491-500, 501-510, 511-520, 521-530, 531-540, 541-550, 551-560, 561-570, 571-580, 581-590, 591-600, 601-610, 611-620, 621-630, 631-640, 641-650, 651-660, 661-670, 671-680, 681-690, 691-700, 701-710, 711-720, 721-730, 731-740, 741-750, 751-760, 761-770, 771-780, 781-790, 791-800, 801-810, 811-820, 821-830, 831-840, 841-850, 851-860, 861-870, 871-880, 881-890, 891-900, 901-910, 911-920, 921-930, 931-940, 941-950, 951-960, 961-970, 971-980, 981-990, 991-1000, 1001-1010, 1011-1020, 1021-1030, 1031-1040, 1041-1050, 1051-1060, 1061-1070, 1071-1080, 1081-1090, 1091-1100, 1101-1110, 1111-1120, 1121-1130, 1131-1140, 1141-1150, 1151-1160, 1161-1170, 1171-1180, 1181-1190, 1191-1200, 1201-1210, 1211-1220, 1221-1230, 1231-1240, 1241-1250, 1251-1260, 1261-1270, 1271-1280, 1281-1290, 1291-1300, 1301-1310, 1311-1320, 1321-1330, 1331-1340, 1341-1350, 1351-1360, 1361-1370, 1371-1380, 1381-1390, 1391-1400, 1401-1410, 1411-1420, 1421-1428
Jeweler - 14.10.2001 10:49
4Abyssis: hele mohl bych Te pozadat o radu na mail ohledne prog.ktere jsi mi odporucil?Stranky jsem nasel,ale nepodarilo se mi najit alespon trial verzi.U takhle spec.softu asi nexistuje.Nebo jsem zle hledal? Byl bych ti moc vdecny...
kastelan - 13.10.2001 22:22
Beru, že jste si ze mně vystřelili. Taky znávám, že mé výtvory nejsou nic moc především co se týče modelování. Proto jsem se pokoušel něco zkusit ve Rhinu, protože mi připadá na některé věci jednodušší a poměrně snadno ovladatelnej. Jenom bych rád renderoval v LW3D a mám potíže s povrchama. Nevíš náhodou jak na to, nebo někoho kdo ví?
Abyssis - 13.10.2001 21:01
kozaku, máš recht, antialias nebyl ani nic jinýho. šlo to rovnou z engine, nix postproc atd.... nebyl/nikdy není čas a já to sem lupnul jenom kvůli výbrusům, matroši kamenů a colors... oki??? jinak thx :O)
Abyssis - 13.10.2001 20:58
a ještě one more 2 Vajper :-)) Já prostě sT miluju a dle mého skromného opinia je maxko strašnej křáp na design. Složitej na obsluhu, nelogickej a špatnej.... Není rychlejšího rendru než Accurenderu a toto je portace do sTéčka. Až se ho někdy naučím konečně ovládat, snad se ti bude i líbit, ch ch ch 87)
Abyssis - 13.10.2001 20:53
Kluci, ten rendr byl jenom kvůlivá kamenům, nebyl čas, nehleďte na aliasing atd.... Použil-li bych gi-dome osvit, něco mlhy a dof, odpovídalo by to i mé skromné představě. Ale tento rendr trval jenom něco přes 6 minut (ale swap přes 900MB). Dělal jsem to totiž v autě, abych neztratil kontakt a tak... 4 Jeweler: kameny v prstenech budou uchyceny jenom letmo ve vyfrézovaných drážkách, je o takový design-joke, ale už existuje prototyp. Má ho ve výkladní skříni Wempe v Duesseldorfu. Jinax uhod přesně, proč mi vadí známkování. Jsem jednoduše ješitnej a závistiffci bez invence mi dost vaděj :O)))
am - 13.10.2001 12:49
Dobry Venco! Ale kde je antialias vodlesku? Trochu (dost:) to kazi, ty zubaty odrazy:-( To Looper: Lýbý? :-)
Looper - 13.10.2001 11:34
Abe, máš to good,ale kozak má recht, nejde nějak upravit alias na ty wodlessky? Nebo upravit vzorkování ? Ale render estéčka se mi lýbý. A ten kamínek vlevo nelevituje. Ale i tak, mohl bych požádat o přerendrování v pootočení o 31,82 stupňů zleva :o))))) ?
VIPer - 13.10.2001 10:49
Nuze :) Bylo by to celkem gut,ale nezda se mi tem renderer sT. Hrozne stiny, nerealne odlesky atd ... Vypada to dost strojove. Mel bys to zkusit predelat do Maxka a zkusit napr. sqely Final Render...hlavne je super rychly.
Jeweler - 13.10.2001 0:01
4Abyssis:Velmi pekne....Materialy i farby a taky odlesky a lom svetla si velmi presne vystihl.Smekam.Jenom ty brusičske zvyklosti bych nebral.I kdyz dnes se pouzivaji ruzne "fantazijni" (doslova se tak jmenuji), vybrusy.Mohl bys to prosim vyrenderovat jeste s pootocenim o27stupnu doleva?Jen by mne zajimalo,jak je uchycen ten nejvetsi kamen v prstenu vlevo.Takhle to vypada jak kdyby levitoval.Ale fakt hezky.Proc nemas povoleno hlasovani?ASice,proc si kazit radost neci zavisti a skodolibosti?.Uhodl jsem?
kozakm - 12.10.2001 22:37
Kaminky skoro jako zivy :-) Neslo by vylepsit ty odlesky, jsou takovy zubaty, jakoby bez antialiasu?