Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 321 - 330 z 1428
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-370,
371-380,
381-390,
391-400,
401-410,
411-420,
421-430,
431-440,
441-450,
451-460,
461-470,
471-480,
481-490,
491-500,
501-510,
511-520,
521-530,
531-540,
541-550,
551-560,
561-570,
571-580,
581-590,
591-600,
601-610,
611-620,
621-630,
631-640,
641-650,
651-660,
661-670,
671-680,
681-690,
691-700,
701-710,
711-720,
721-730,
731-740,
741-750,
751-760,
761-770,
771-780,
781-790,
791-800,
801-810,
811-820,
821-830,
831-840,
841-850,
851-860,
861-870,
871-880,
881-890,
891-900,
901-910,
911-920,
921-930,
931-940,
941-950,
951-960,
961-970,
971-980,
981-990,
991-1000,
1001-1010,
1011-1020,
1021-1030,
1031-1040,
1041-1050,
1051-1060,
1061-1070,
1071-1080,
1081-1090,
1091-1100,
1101-1110,
1111-1120,
1121-1130,
1131-1140,
1141-1150,
1151-1160,
1161-1170,
1171-1180,
1181-1190,
1191-1200,
1201-1210,
1211-1220,
1221-1230,
1231-1240,
1241-1250,
1251-1260,
1261-1270,
1271-1280,
1281-1290,
1291-1300,
1301-1310,
1311-1320,
1321-1330,
1331-1340,
1341-1350,
1351-1360,
1361-1370,
1371-1380,
1381-1390,
1391-1400,
1401-1410,
1411-1420,
1421-1428 |
|
|
obrázek: 15060
vloženo: 2004-07-06
popis: Octo´s první výlet ;.) (ZBrush ruleZZ, awsome tool !!!!) Background je v podobrázcích...
|
|
|
obrázek: 14787
vloženo: 2004-06-17
popis: New render-engine in CX, chalani ;-) Modeling in sT5.0
|
|
|
obrázek: 14551
vloženo: 2004-06-01
popis: Material editor v ZB2.0 je intergalacticalfreakyGOOD
|
|
|
obrázek: 14294
vloženo: 2004-05-13
popis: Secret Live of Sea-Cucumber (ZB2.0 je cool soft)
|
|
O co jde s timhle?Asi jsi nekoho nasral
-abyssis- |
|
To asi ne, naposled jsem kreslil nekdy pred 4 rokama a je to docela videt, maximalne muzu pridat nejaky stary veci ze skicare. :-( |
|
O dalsi veci jsem premyslel a nemohl jsem na nic prijit (ze by mi zacaly dochazet napady a veci v pokoji? :-) ) tak jsem cca po 4letech sahnul po tuzce a papiru a udelal si koncept auta :-) - jako by tu nebylo dost aut, pak bych jeste chtel zkusit nejakou postavicku (ne cloveka :-) ). |
|
re u tebe, okénko ;-) |
|
8160 nema zadny DOF, mymochodem to rozostreni je delany v Photoshopu protoze DOF v XSI vypadal hrozne (spis jako sum nez rozmazani, ale nasel jsem tutor/fix jak se toho zbavit). Co presne ti nesedi na tom obrazku? Zkus to nejak vysvetlit. |
|
v podobrazcich je novej render merkuru tak se koukni a napis - je to dany do svetly barvy, ale pak nejsou videt dily v pravo takze jsem tan pridal tu modrou |
|
Richtig, chalani, jsou to rozdílné modely ;-)) |
|
jinak kola jsou z Diabla GT :)) |
|
to je divne ?!? .... predtim to vypadalo na Diablo VT, kdezto ted na Diablo SV ... hm, .... chtelo by to asi videt cely model :)) a nerozostreny. |
|
No jooo |
|
|