Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 961 - 970 z 1428
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-370,
371-380,
381-390,
391-400,
401-410,
411-420,
421-430,
431-440,
441-450,
451-460,
461-470,
471-480,
481-490,
491-500,
501-510,
511-520,
521-530,
531-540,
541-550,
551-560,
561-570,
571-580,
581-590,
591-600,
601-610,
611-620,
621-630,
631-640,
641-650,
651-660,
661-670,
671-680,
681-690,
691-700,
701-710,
711-720,
721-730,
731-740,
741-750,
751-760,
761-770,
771-780,
781-790,
791-800,
801-810,
811-820,
821-830,
831-840,
841-850,
851-860,
861-870,
871-880,
881-890,
891-900,
901-910,
911-920,
921-930,
931-940,
941-950,
951-960,
961-970,
971-980,
981-990,
991-1000,
1001-1010,
1011-1020,
1021-1030,
1031-1040,
1041-1050,
1051-1060,
1061-1070,
1071-1080,
1081-1090,
1091-1100,
1101-1110,
1111-1120,
1121-1130,
1131-1140,
1141-1150,
1151-1160,
1161-1170,
1171-1180,
1181-1190,
1191-1200,
1201-1210,
1211-1220,
1221-1230,
1231-1240,
1241-1250,
1251-1260,
1261-1270,
1271-1280,
1281-1290,
1291-1300,
1301-1310,
1311-1320,
1321-1330,
1331-1340,
1341-1350,
1351-1360,
1361-1370,
1371-1380,
1381-1390,
1391-1400,
1401-1410,
1411-1420,
1421-1428 |
|
Loocas DUBer - 16.4.2002 22:13
|
Nadhera! |
|
Diky. 4ka nerenderuje tak dlouho, ale fR jo - kdyz nastavis vyssi hodnoty - ale kladl jsem duraz na qalitu vystupu + jsem musel odstranit samplama takovy ty tecky ;)). A pak samozrejme SS Scattering na tech ocnicich a baterce - to dalo zabrat asi nejvice ;) |
|
Yo, trnitá je cesta poznání ;-)) Pořád sem věrnej sTéčku, nová pětka je bomba, ale zatím jen demo... Richtig, nadefinovat matroše a osvětlení v LS je zhůvěřilost, ale má to vnitřní logiku, ale ta se mi příčí, jinak architekturální osvětlení je best of the best... a hlavně, jak máš jednou spočítanou distribuci, můžeš s tím dělat kouzla. Nejlepší je převést Rhino soubory do 3DS a ty potom importovat do LS. Při importu musíš dávat pozor na to, jak bude mesh, ale to už je věcí try and error :O))) Take it easy... Jo, ZBrush je extratřída, navíc skvělej na tvorbu bomb-textures ;-)) |
|
Abe,a jaképakto softies používáš? Pořád jen sT? Vlastně jo,ten fucking Lightcape,začíná mi v hlavě dělat pěknej bordel. Tam vážně nejdou naimportovat mats přímo s objektem? Protože tvorba matroše v LS, to je zhovadilost. Pokud jsou,tak import v jakém formátu? Já mám v kompu Cinemu,Rhino, nově Lightscape, teď i maxe,ale jen kvůlivá tomu,abych prubnul Mentoš Ray a FinalRender. A teď se podrž, začal mě brát ZBrush. Nic moc,ale jen do té doby, co jsem zjistil, že z něho jdou vyjet meshe do jakéhokoli jiného 3d softu !!!! No, pořád je co dělat. |
|
:O)) Vďaka, thx, danke schoen... |
|
Poviem ti to rovno: si už dosť dobrý.Aby si mi nezačal stúpať na päty:-)))).zdalo as mi že máš pictures aj niekde v zah. galerkach.Sklené veci ti fakt idú.ale záleži od rendereru.ten posledný maš za 1 |
|
one more: stejně je absolutní nutnost, mít alespoň three 3Dsofty v mašině, jinak to asi nejde (ale těch prachů co to stojí, what?) |
|
Loopi, až se z LS textur a nadefinování svjetýlek a ovládání zblázníš, dej mi z Bohic vědět :O))) Jinak je to offšem great soft, to jó... Chtělo by to asi novou verzi s ovládáním jako Rhino, Ver4.0McNeelCopyEngine ;-)) |
|
Tak,brachu, Lightscape je u mně v mašině, teď ti zatopím.... :o))). Prubnem ho a uvidí se, jestli nezůstanu u Cinemy ... |
|
dá se to osvětlení už někde koupit ? a teď vážně je to pěkný (za jedna) |
|
|