aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Abyssis

jméno: vav sin
email: volker.winter@volny.cz
www:
icq:

obrázek: 22869
popis obrázku:
Zatím bez komentáře...
[vloženo: 20.3.2006]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2.0 only, w/o postprocessing]

obrázek: 22137
popis obrázku:
Asian Sad Memory II. (na přání méně mdlé....)
[vloženo: 20.1.2006]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2.0 only]

obrázek: 22040
popis obrázku:
Face-study in zB2...
[vloženo: 09.1.2006]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2 only, no postproc....]

obrázek: 21975
hlasování: 1.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Dobrá, pozemšťani, my vám dáme naši technologii a vy nám dáte svůj životní prostor ;-))
[vloženo: 05.1.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zB2 - only...]

obrázek: 21944
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Do You Wanna Meet Me 2Nite? Happy NewYear and PF2006 2all ;-))
[vloženo: 02.1.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zB2 only...]

obrázek: 21845
popis obrázku:
The Eyes Of Wisdom
[vloženo: 25.12.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: pure zB2 only]

obrázek: 21690
popis obrázku:
New Kong Is Watchin'You...
[vloženo: 12.12.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2-pure-only]

obrázek: 21481
popis obrázku:
Tribut to Breuer... Awsome artist from Norway.
[vloženo: 20.11.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2-only...]

obrázek: 21451
popis obrázku:
They Came Mostly Nights...
[vloženo: 15.11.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2.0 pure, no postproc]

obrázek: 21205
popis obrázku:
Happy Halloween 2005, guyz'n'galz ;-)
[vloženo: 23.10.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: zB2]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 96.
 
1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-50 , 51-60 , 61-70 , 71-80 , 81-90 , 91-96

 abu <- předchozí uživatel
další uživatel -> Ace 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 961 - 970 z 1428
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-370, 371-380, 381-390, 391-400, 401-410, 411-420, 421-430, 431-440, 441-450, 451-460, 461-470, 471-480, 481-490, 491-500, 501-510, 511-520, 521-530, 531-540, 541-550, 551-560, 561-570, 571-580, 581-590, 591-600, 601-610, 611-620, 621-630, 631-640, 641-650, 651-660, 661-670, 671-680, 681-690, 691-700, 701-710, 711-720, 721-730, 731-740, 741-750, 751-760, 761-770, 771-780, 781-790, 791-800, 801-810, 811-820, 821-830, 831-840, 841-850, 851-860, 861-870, 871-880, 881-890, 891-900, 901-910, 911-920, 921-930, 931-940, 941-950, 951-960, 961-970, 971-980, 981-990, 991-1000, 1001-1010, 1011-1020, 1021-1030, 1031-1040, 1041-1050, 1051-1060, 1061-1070, 1071-1080, 1081-1090, 1091-1100, 1101-1110, 1111-1120, 1121-1130, 1131-1140, 1141-1150, 1151-1160, 1161-1170, 1171-1180, 1181-1190, 1191-1200, 1201-1210, 1211-1220, 1221-1230, 1231-1240, 1241-1250, 1251-1260, 1261-1270, 1271-1280, 1281-1290, 1291-1300, 1301-1310, 1311-1320, 1321-1330, 1331-1340, 1341-1350, 1351-1360, 1361-1370, 1371-1380, 1381-1390, 1391-1400, 1401-1410, 1411-1420, 1421-1428
Loocas DUBer - 16.4.2002 22:13
Nadhera!
Vojtisek - 14.4.2002 19:13
Diky. 4ka nerenderuje tak dlouho, ale fR jo - kdyz nastavis vyssi hodnoty - ale kladl jsem duraz na qalitu vystupu + jsem musel odstranit samplama takovy ty tecky ;)). A pak samozrejme SS Scattering na tech ocnicich a baterce - to dalo zabrat asi nejvice ;)
Abyssis - 14.4.2002 12:13
Yo, trnitá je cesta poznání ;-)) Pořád sem věrnej sTéčku, nová pětka je bomba, ale zatím jen demo... Richtig, nadefinovat matroše a osvětlení v LS je zhůvěřilost, ale má to vnitřní logiku, ale ta se mi příčí, jinak architekturální osvětlení je best of the best... a hlavně, jak máš jednou spočítanou distribuci, můžeš s tím dělat kouzla. Nejlepší je převést Rhino soubory do 3DS a ty potom importovat do LS. Při importu musíš dávat pozor na to, jak bude mesh, ale to už je věcí try and error :O))) Take it easy... Jo, ZBrush je extratřída, navíc skvělej na tvorbu bomb-textures ;-))
Looper - 14.4.2002 11:10
Abe,a jaképakto softies používáš? Pořád jen sT? Vlastně jo,ten fucking Lightcape,začíná mi v hlavě dělat pěknej bordel. Tam vážně nejdou naimportovat mats přímo s objektem? Protože tvorba matroše v LS, to je zhovadilost. Pokud jsou,tak import v jakém formátu? Já mám v kompu Cinemu,Rhino, nově Lightscape, teď i maxe,ale jen kvůlivá tomu,abych prubnul Mentoš Ray a FinalRender. A teď se podrž, začal mě brát ZBrush. Nic moc,ale jen do té doby, co jsem zjistil, že z něho jdou vyjet meshe do jakéhokoli jiného 3d softu !!!! No, pořád je co dělat.
Abyssis - 12.4.2002 18:50
:O)) Vďaka, thx, danke schoen...
cyberass - 12.4.2002 10:05
Poviem ti to rovno: si už dosť dobrý.Aby si mi nezačal stúpať na päty:-)))).zdalo as mi že máš pictures aj niekde v zah. galerkach.Sklené veci ti fakt idú.ale záleži od rendereru.ten posledný maš za 1
Abyssis - 11.4.2002 18:28
one more: stejně je absolutní nutnost, mít alespoň three 3Dsofty v mašině, jinak to asi nejde (ale těch prachů co to stojí, what?)
Abyssis - 11.4.2002 18:25
Loopi, až se z LS textur a nadefinování svjetýlek a ovládání zblázníš, dej mi z Bohic vědět :O))) Jinak je to offšem great soft, to jó... Chtělo by to asi novou verzi s ovládáním jako Rhino, Ver4.0McNeelCopyEngine ;-))
Looper - 11.4.2002 11:17
Tak,brachu, Lightscape je u mně v mašině, teď ti zatopím.... :o))). Prubnem ho a uvidí se, jestli nezůstanu u Cinemy ...
pavel - 10.4.2002 23:02
dá se to osvětlení už někde koupit ? a teď vážně je to pěkný (za jedna)