Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 161 - 170 z 275
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-275 |
|
Myslím, že už vím, proč se mi to vždy odešle 3x. :( 4Alcado: Případně mě promaž. Dík T. |
|
Mě to nepřipadá vůbec špatné! :) Je to dobrá práce (hlavně materiály). Je pravda, že anatomie by ještě zasloužila vylepšit. Myslím, že má na holku příliš široký hrudník a hodně bijí do očí ty hranaté prsty u nohou. I přes to je to podle mmě hodně dobré a nebyl bych překvapen pokud by byl příští obrázek na jedničku. :) Nejde o nic co by do příště nešlo vymakat. :) |
|
The Lighter - 22.4.2005 7:11
|
Uricte si s tim mel hodne prace, ale anatomicky je to uplne mimo :( Od kolen dolu, loket, rameno, hlava nesedi k telu.. :( Jinak ale pekny bricho a skin shader. sorry |
|
|
obrázek: 18609
vloženo: 2005-04-22
popis: jmenuje se Rin...
|
|
Hoodně kvalitní práce. Nehctěl bys dělat u vývojářskýho týmu založeným na kvalitním programmingu, ale nemáme grafiky a k tomu bys byl nej. Kdytak mi pošli mail. THX |
|
díky všem za reakce, hodně mi to pomůže, až se to budu pokoušet vylepšit. Doufám, že se k tomu brzo zase dostanu, abych mohl ladit ty mouchy :) |
|
paradicka svy mouchy to ma ale good ! jen tak dal ;) |
|
pěkný charakter...v očích mně tedy přijde trochu smutná >nebo jak zhulená-uplakaná a pak následně s rozteklým líčením(u levého oka až dost), ale mohl to být záměr... mě se to líbí :-) |
|
Tak tohle je vážně hezké!!! :) Zatím nehodnotím, protože pár chybek by se našlo. Na druhou stranu je jasné, že v příštích obrázcích už určitě nebudou. Už teď se těším! :) |
|
vse uz bylo receno, ja se jen pridam s malou kritikou proporci obliceje
- cim dele se na to divam, tim vic mi ta hlava pripada neprirozena,
hlavne v oblasti oci. |
|
... Tak ja ti nieco napisem o materialoch .....
Skus sa pohrat s sss displace .... a daj ten scater niekam ...fakt to zle vypada, mentol i v-ray maju fakt kvalitny displace a i dost rychli ... uvidis ako bude sveter a ciapka pekne vypadat .. dalej mapovanie svetra i ciapky su zle ... prikladam jednu fotku http://bobpuls.wz.cz/_DSC0018_u.jpg ,kde mozes vidiet ako by to malo vypadat ... proste sa ti to moc zbieha dokopi ...,navise geometria zahybu svetra je tiez zla + sa mi nezda vzhladom na svetlo ta kozenna bunda.... |
|
|