aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Alcado

jméno: Kamil Mlčák
email: alcado@seznam.cz
www:
icq: 340969498

obrázek: 10946
hlasování: 1.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Jakákoliv podobnost se skutečným letadlem je čistě náhodná...
[vloženo: 14.8.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 10864
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Kdyby země mohla vstát...
[vloženo: 08.8.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 10766
hlasování: 1.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Trocha antiky ze světa fantazie
[vloženo: 29.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8734
hlasování: 3.4286, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
močál s bílým hradem v pozadí - brazil render
[vloženo: 01.2.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8673
hlasování: 3.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8672
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8670
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8669
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

Zobrazené obrázky: 21 - 28. Celkový počet obrázků: 28.
1-10 , 11-20 , 21-28

 Aladdin <- předchozí uživatel
další uživatel -> aldaris 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 161 - 170 z 275
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-275
Tetsu - 22.4.2005 7:32
Myslím, že už vím, proč se mi to vždy odešle 3x. :( 4Alcado: Případně mě promaž. Dík T.
Tetsu - 22.4.2005 7:24
Mě to nepřipadá vůbec špatné! :) Je to dobrá práce (hlavně materiály). Je pravda, že anatomie by ještě zasloužila vylepšit. Myslím, že má na holku příliš široký hrudník a hodně bijí do očí ty hranaté prsty u nohou. I přes to je to podle mmě hodně dobré a nebyl bych překvapen pokud by byl příští obrázek na jedničku. :) Nejde o nic co by do příště nešlo vymakat. :)
The Lighter - 22.4.2005 7:11
Uricte si s tim mel hodne prace, ale anatomicky je to uplne mimo :( Od kolen dolu, loket, rameno, hlava nesedi k telu.. :( Jinak ale pekny bricho a skin shader. sorry
       obrázek: 18609
vloženo: 2005-04-22
popis: jmenuje se Rin...
NSRobotic - 23.2.2005 17:05
Hoodně kvalitní práce. Nehctěl bys dělat u vývojářskýho týmu založeným na kvalitním programmingu, ale nemáme grafiky a k tomu bys byl nej. Kdytak mi pošli mail. THX
alcado - 16.2.2005 15:03
díky všem za reakce, hodně mi to pomůže, až se to budu pokoušet vylepšit. Doufám, že se k tomu brzo zase dostanu, abych mohl ladit ty mouchy :)
REZI-st - 16.2.2005 8:09
paradicka svy mouchy to ma ale good ! jen tak dal ;)
JohnBruk - 16.2.2005 0:00
pěkný charakter...v očích mně tedy přijde trochu smutná >nebo jak zhulená-uplakaná a pak následně s rozteklým líčením(u levého oka až dost), ale mohl to být záměr... mě se to líbí :-)
Tetsu - 15.2.2005 15:34
Tak tohle je vážně hezké!!! :) Zatím nehodnotím, protože pár chybek by se našlo. Na druhou stranu je jasné, že v příštích obrázcích už určitě nebudou. Už teď se těším! :)
temujin - 15.2.2005 13:19
vse uz bylo receno, ja se jen pridam s malou kritikou proporci obliceje - cim dele se na to divam, tim vic mi ta hlava pripada neprirozena, hlavne v oblasti oci.
bobpuls - 15.2.2005 7:56
... Tak ja ti nieco napisem o materialoch ..... Skus sa pohrat s sss displace .... a daj ten scater niekam ...fakt to zle vypada, mentol i v-ray maju fakt kvalitny displace a i dost rychli ... uvidis ako bude sveter a ciapka pekne vypadat .. dalej mapovanie svetra i ciapky su zle ... prikladam jednu fotku http://bobpuls.wz.cz/_DSC0018_u.jpg ,kde mozes vidiet ako by to malo vypadat ... proste sa ti to moc zbieha dokopi ...,navise geometria zahybu svetra je tiez zla + sa mi nezda vzhladom na svetlo ta kozenna bunda....