aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Alcado

jméno: Kamil Mlčák
email: alcado@seznam.cz
www:
icq: 340969498

obrázek: 10946
hlasování: 1.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Jakákoliv podobnost se skutečným letadlem je čistě náhodná...
[vloženo: 14.8.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 10864
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Kdyby země mohla vstát...
[vloženo: 08.8.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 10766
hlasování: 1.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Trocha antiky ze světa fantazie
[vloženo: 29.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8734
hlasování: 3.4286, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
močál s bílým hradem v pozadí - brazil render
[vloženo: 01.2.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8673
hlasování: 3.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8672
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8670
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

obrázek: 8669
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
[vloženo: 26.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4.2]

Zobrazené obrázky: 21 - 28. Celkový počet obrázků: 28.
1-10 , 11-20 , 21-28

 Aladdin <- předchozí uživatel
další uživatel -> aldaris 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 201 - 210 z 275
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-275
alcado - 9.8.2004 17:18
Vojtisek: No na míň by se dostat šlo, ale jak by to pak vypadalo? Žádný trojúhelník (brát z rezervou, něco se vždycky najde) tam není samoúčelně, takže by jakýkoliv ubírání zákonitě degradovalo geometrii. V dnešní době, kdy 8K faces má v hrách běžně jedna postava nebo auto si myslím můžu dovolit trochu oblých tvarů. Každopádně to budu ještě upravovat pro jinej engine, než to mělo být původně, takže tam geometrie ještě přidám :)) a trochu předělám některý textury... ;)
Vojtisek - 9.8.2004 15:39
Myslim ze by se slo dostat na pulku i na mene, kazdopadne myslim ze cela scena by potrebovala jeste tuning ;)
alcado - 9.8.2004 10:22
Vojtisek: A kolik by podle tebe měl mít faces, aby to nebylo nadnesené? ;)
Vojtisek - 9.8.2004 8:25
Oznacovat tuhle 8k faces scenu za lowpoly je trosku nadnesene ;)
alcado - 8.6.2004 19:45
revelli: Oh, díky :)
revelli - 31.5.2004 21:02
super galerka
derek - 23.4.2004 8:34
Sak som to tak robil presne podla tutorialu na maxarea a nema to vplyv na to co som pisal aj s mapami aj bez nich furt je to take.
swat - 17.3.2004 8:45
pěkný, mějak mi sice ty hlavní sloupy masivu připadaj naboptnalý, chtělo by to do toho jemnější detaily, ale celkově to působí dobře
alcado - 17.3.2004 0:55
Denko: Tak v podobrázcích je ta stará verze...
denko - 17.3.2004 0:48
hod tam do podobrazkov aj tu staru nech vidim rozdiel, velmi si to nepametam