aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Cutis

jméno: Michal Koža
email: zako@host.sk
www:
icq:

obrázek: 8978
popis obrázku:
Prvotný návrh na cd-cover, otázka na Vás všetkých - ako nastaviť luminosity map aby to "sklené" písmo bolo viditeľnejšie ?
[vloženo: 02.3.2003]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3DSMaxR3, shapes+scatter]

obrázek: 7661
hlasování: 5.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
New wood, more blood, but not sure, if it is better...Help me ? (nevjem, myslel som si, že by sa to dalo použiť ako protivegetariánska kampaň...ale :))
[vloženo: 02.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 7592
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Zabíjanie nevinných jabĺk...Aj jablká majú svoje city...ale nee...pomôžete mi s tou trávou ?
[vloženo: 29.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 7575
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Hmm, changed svetla, changed material "skla", neviete nahodou preco vznikli take bodky na tej ziarovke uprostred ???
[vloženo: 29.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ]

obrázek: 7407
hlasování: 1.1667, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
Hmm, ichlančeky, guličky, reflektivita... ďalší picture kde skúšam raytrace a vplyv prostredia, ale zatiaľ stačilo a pokračujem s modelovaním iného rázu :))
[vloženo: 12.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: -this-]

obrázek: 7401
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Ešte jeden tunelík, síce je bez kopčekov, avšak s väščšímy guľkami a plné shadow-map tieňov :)
[vloženo: 12.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: -onuo-]

obrázek: 7381
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
UAAAA !!! Nuže, nevyzera to bohviejako, ale nejaké tie čísla : 40480 faces, 150 lights (raytrace shadows), 1 specular light, fastantialiasing, a render time : 148 hodín, 25 minút a 27 sekúnd...
[vloženo: 10.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 7248
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Dabljú Síí dva, doplnený hajzelpapjer (!!!), kapánek pozmenené materiáliky...
[vloženo: 30.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DSMax]

obrázek: 7162
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Pravdepodobne posledná verzia vrtuliek, už na tie svetlá a materiály nemám nervyyy :) (netrpezlivosť na 100% nieje vlastnosť správneho grafika, ale čo narobím :))
[vloženo: 24.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DSmaxR3, CorelPhotoPaint, CorelDraw, Skicár :), Duron800, 256MB Ram, GeForce2MX...]

obrázek: 7035
hlasování: 1.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Tretia, a myslím že aj posledná verzia "ultra-slávnej-smradľavinky" od adidasu :)...
[vloženo: 13.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: -3dmaksko-]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 11.
 
1-10 , 11-11

 cubas <- předchozí uživatel
další uživatel -> cWeb 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 51 - 60 z 128
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-128
Loocas DUBer - 12.10.2002 15:29
To Cutis: Učení schvaluji! Také se pořád učím a je toho zatím dost! Ale učit se formou test-renderů na 148 hodin? to není učení ale MUČENÍ! :-) A jednička byla za tu výdrž! Já se málem ukousal nudou při renderování "The Cell" !! ;-)
johnbruk - 12.10.2002 13:07
pošli teda tu kouli (docela jsem zvědavej)
Cutis - 12.10.2002 9:21
Hmmm, co ti ja vjem :) No, mne sa konkretne v tom tuneli tie tiene pacili... Ale zmenim to ! :)
BooTy - 12.10.2002 8:23
proc tam mas porad ty silene ostry stiny?
       obrázek: 7407
vloženo: 2002-10-12
popis: Hmm, ichlančeky, guličky, reflektivita... ďalší picture kde skúšam raytrace a vplyv prostredia, ale zatiaľ stačilo a pokračujem s modelovaním iného rázu :))
       obrázek: 7401
vloženo: 2002-10-12
popis: Ešte jeden tunelík, síce je bez kopčekov, avšak s väščšímy guľkami a plné shadow-map tieňov :)
Loocas DUBer - 11.10.2002 23:28
Jo a ještě jsem zapoměl na Mental Ray! ;-)
Loocas DUBer - 11.10.2002 23:28
To Cutis: Fotky byly jen 3... Bohatě stačil přední pohled (pro získání rozměrů) a jeden v perspektivě a zezadu... :-) P.s.: Nejde o to si to vyzkoušet... s tím souhlasím, ale 148 hodin...?? Real GI? Jasně, buď RADIOSITY v např.: maxu 5 nebo Advanced Lighting... a nebo finalREDNER, BRAZIL, Renderman, Arnold atd... :-) A tu kulicku, cos renderoval 148 bys s o 100000% přesnějším výsledkem vyrenderoval tak do 20 minut! ;-)
johnbruk - 11.10.2002 22:32
omlouvám se za poslední reakci, ale tenhle(7386) je opravdu o mnoho lepší (určitě nebyl ani tak náročný na render jako ten předchozí) - aneb v jednoduchosti je síla . . . ikdyž si to někdy lidi nemyslej . . .
Cutis - 11.10.2002 22:22
Presne tak sa nad tým zamýšlam aj ja ! Človek sa učí a zdokonaluje celý svoj život, a práve to robí svet zaujímavým ! :)
swat - 11.10.2002 21:48
to poslední má pěknou atmosféru, jen ten bump na těch dlaždicích, je takej divnej ;-) a ta snaha o simulaci GI, docela smrtelnej render time na takovejhle výsledek, ale co pokusy se člověk učí :-)
Cutis - 11.10.2002 20:32
Nemáš sa za čo ospravedlňovať, plne chápem Vaše "rozhorčenie"... už aj ja som rozmýšľal nad tým renderingom, že prečo... Mne sa TheCell veľmo páči, inšpirovala ma tá gulička, ktorá odráža to okolie tam... ale, podľa mňa je ten rendering taký dlhý kvôli tým 150 svetlám, ktoré majú raytrace shadow... Mám Duron800, 256SDRAM, GeForce2MX(na tom to asi nezáleží)... Ale renderoval som to preto, lebo som chcel skúsiť dačo ako GlobálnuoIlumináciu, tak som tam strčil tých svetjel zopár, lebo niekde som čítal že sa to tak dá celkom nasimulovať...nuže, mal som asi testovať dačo primitívnejšie :) Inu prečo sú z toho všetci tak mimo ? Oni ten drkot harddisku po nociach nemuseli znášať :) (až také strašné to nebolo, mal som štuple v ušiach:))) Fakt ťa zjebali za ten dlhý render ? Existuje naozaj reálne REAL GI ? :))