Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 51 - 60 z 128
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-128 |
|
Loocas DUBer - 12.10.2002 15:29
|
To Cutis: Učení schvaluji! Také se pořád učím a je toho zatím dost! Ale učit se formou test-renderů na 148 hodin? to není učení ale MUČENÍ! :-) A jednička byla za tu výdrž! Já se málem ukousal nudou při renderování "The Cell" !! ;-) |
|
pošli teda tu kouli (docela jsem zvědavej) |
|
Hmmm, co ti ja vjem :) No, mne sa konkretne v tom tuneli tie tiene pacili... Ale zmenim to ! :) |
|
proc tam mas porad ty silene ostry stiny? |
|
|
obrázek: 7407
vloženo: 2002-10-12
popis: Hmm, ichlančeky, guličky, reflektivita... ďalší picture kde skúšam raytrace a vplyv prostredia, ale zatiaľ stačilo a pokračujem s modelovaním iného rázu :))
|
|
|
obrázek: 7401
vloženo: 2002-10-12
popis: Ešte jeden tunelík, síce je bez kopčekov,
avšak s väščšímy guľkami a plné shadow-map tieňov :)
|
|
Loocas DUBer - 11.10.2002 23:28
|
Jo a ještě jsem zapoměl na Mental Ray! ;-) |
|
Loocas DUBer - 11.10.2002 23:28
|
To Cutis: Fotky byly jen 3... Bohatě stačil přední pohled (pro získání rozměrů) a jeden v perspektivě a zezadu... :-) P.s.: Nejde o to si to vyzkoušet... s tím souhlasím, ale 148 hodin...?? Real GI? Jasně, buď RADIOSITY v např.: maxu 5 nebo Advanced Lighting... a nebo finalREDNER, BRAZIL, Renderman, Arnold atd... :-) A tu kulicku, cos renderoval 148 bys s o 100000% přesnějším výsledkem vyrenderoval tak do 20 minut! ;-) |
|
omlouvám se za poslední reakci, ale tenhle(7386) je opravdu o mnoho lepší (určitě nebyl ani tak náročný na render jako ten předchozí) - aneb v jednoduchosti je síla . . . ikdyž si to někdy lidi nemyslej . . . |
|
Presne tak sa nad tým zamýšlam aj ja ! Človek sa učí a zdokonaluje celý svoj život, a práve to robí svet zaujímavým ! :) |
|
to poslední má pěknou atmosféru, jen ten bump na těch dlaždicích, je takej divnej ;-) a ta snaha o simulaci GI, docela smrtelnej render time na takovejhle výsledek, ale co pokusy se člověk učí :-) |
|
Nemáš sa za čo ospravedlňovať, plne chápem Vaše "rozhorčenie"... už aj ja som rozmýšľal nad tým renderingom, že prečo... Mne sa TheCell veľmo páči, inšpirovala ma tá gulička, ktorá odráža to okolie tam... ale, podľa mňa je ten rendering taký dlhý kvôli tým 150 svetlám, ktoré majú raytrace shadow... Mám Duron800, 256SDRAM, GeForce2MX(na tom to asi nezáleží)... Ale renderoval som to preto, lebo som chcel skúsiť dačo ako GlobálnuoIlumináciu, tak som tam strčil tých svetjel zopár, lebo niekde som čítal že sa to tak dá celkom nasimulovať...nuže, mal som asi testovať dačo primitívnejšie :) Inu prečo sú z toho všetci tak mimo ? Oni ten drkot harddisku po nociach nemuseli znášať :) (až také strašné to nebolo, mal som štuple v ušiach:))) Fakt ťa zjebali za ten dlhý render ? Existuje naozaj reálne REAL GI ? :)) |
|
|