aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Cutis

jméno: Michal Koža
email: zako@host.sk
www:
icq:

obrázek: 8978
popis obrázku:
Prvotný návrh na cd-cover, otázka na Vás všetkých - ako nastaviť luminosity map aby to "sklené" písmo bolo viditeľnejšie ?
[vloženo: 02.3.2003]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3DSMaxR3, shapes+scatter]

obrázek: 7661
hlasování: 5.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
New wood, more blood, but not sure, if it is better...Help me ? (nevjem, myslel som si, že by sa to dalo použiť ako protivegetariánska kampaň...ale :))
[vloženo: 02.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 7592
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Zabíjanie nevinných jabĺk...Aj jablká majú svoje city...ale nee...pomôžete mi s tou trávou ?
[vloženo: 29.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 7575
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Hmm, changed svetla, changed material "skla", neviete nahodou preco vznikli take bodky na tej ziarovke uprostred ???
[vloženo: 29.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ]

obrázek: 7407
hlasování: 1.1667, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
Hmm, ichlančeky, guličky, reflektivita... ďalší picture kde skúšam raytrace a vplyv prostredia, ale zatiaľ stačilo a pokračujem s modelovaním iného rázu :))
[vloženo: 12.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: -this-]

obrázek: 7401
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Ešte jeden tunelík, síce je bez kopčekov, avšak s väščšímy guľkami a plné shadow-map tieňov :)
[vloženo: 12.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: -onuo-]

obrázek: 7381
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
UAAAA !!! Nuže, nevyzera to bohviejako, ale nejaké tie čísla : 40480 faces, 150 lights (raytrace shadows), 1 specular light, fastantialiasing, a render time : 148 hodín, 25 minút a 27 sekúnd...
[vloženo: 10.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 7248
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Dabljú Síí dva, doplnený hajzelpapjer (!!!), kapánek pozmenené materiáliky...
[vloženo: 30.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DSMax]

obrázek: 7162
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Pravdepodobne posledná verzia vrtuliek, už na tie svetlá a materiály nemám nervyyy :) (netrpezlivosť na 100% nieje vlastnosť správneho grafika, ale čo narobím :))
[vloženo: 24.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DSmaxR3, CorelPhotoPaint, CorelDraw, Skicár :), Duron800, 256MB Ram, GeForce2MX...]

obrázek: 7035
hlasování: 1.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Tretia, a myslím že aj posledná verzia "ultra-slávnej-smradľavinky" od adidasu :)...
[vloženo: 13.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: -3dmaksko-]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 11.
 
1-10 , 11-11

 cubas <- předchozí uživatel
další uživatel -> cWeb 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 61 - 70 z 128
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-128
Loocas DUBer - 11.10.2002 20:13
To Cutis: Přepadla mě isomnie, schýza a závrať, když jsi teď řek, že se to fakt renderovalo týden!!!! A mě zjebali za 22 hodin renderu obrázku "The Cell", každopádně já tam použil REAL GI a vše bylo FULL RAYTRACE! :-D Tohle mě dodělalo... Nedovedu si představit za a) na čem jsi to renderoval a nebo za b) JAK JE TO MOŽNÝ????!!!!!! Každopádně jsem se osypal!... Tvůj poslední pic celkem ujde, ale je o ničem... uf, fakt sorry za to ohodnocení, ale jsem z toho dost mimo!! :-/
Cutis - 11.10.2002 18:08
Aspoň že niekto tu má zmysel pre humor ! :) Nevješ si predstaviť, čo ma tá dlaždička stála roboty... Tú som robil asi najdlhšie... Čudoval som sa, že ju si ju nikto nevšimol... Čo už... nedocenený... smutný... a sklamaný sa vrhám na ďalší obrázok :)
humfrez - 11.10.2002 15:20
TO MAXIMUS : maximus rulez!!!!!!
Maximus - 11.10.2002 14:05
Kazda minuta se vyplatila!! Ta nadherna gradace stinu ve spodni casti modelu me naprosto uchvatila! Jednoznacne nejpropracovanejsi cast obrazku je ctvrta dlazdice ve druhe rade shora - ty odrazy s vlivem bump mapy. Neni co dodat, za 1! P.S. Diky moc za krasny wallpaper. Vetsi radost bych snad mel kdybys prihodil i verzi 1600x1200 :-)
Cutis - 11.10.2002 14:01
Zaujímavá diskusia... Určite sa pýtate, prečo ten strašný pic ten magor dal... Nuž, to len tak, chcel som naozaj skúsiť dačo ako faked GI... Chabý pokus. Určite som sa s tým nechcel chváliť... až TAKÝ magor zas niesom. Nedal som to sem preto, aby som ukázal, čo som všetko dokázal... Všimol som si, že kebyže sa to renderuje s iným nastavením 10 minút, vznikne z toho určite krajší obrázok... Skrátka som sa sekol. Poučenie pre mňa, nech sa najprv naučím pracovať s normálnym osvetlením, a až neskôr (5...10...25 rokov) budem experimentovať. Aleten týždeň bol strašný... Zaspával som s štuplami v ušiach, bál sa či nevypadne elektrina...a tak :) Pre vlastnú hlúposť... preto to všetko (odpoveď pre pzdm) Demonhill - máš pravdu, BooTy - to nieje žart, humfrez - áno, vydržal som čakať, Loocas Doober - mimo, veru mimo..., Tom.TNT - Q3Arenu som rozbehal na Pentiu120, ale aj tak to stálo za ***** :))... Máte všetci pravdu, Trochu (xexe)...oki, tak DOSŤ BRUTÁLNE som to prehnal, uznávam svoju chybu (to som ju uznal už včera, keď som zapol monitor a uvidel toto)... Hehe... Ešte nikdy som nemal vo svojej diskusii toľko príspevkov za jeden deň ! :)
pzdm - 11.10.2002 13:21
a proč to všechno?
demonhill - 11.10.2002 13:19
nic moc, ale taketo sa da spravit podla mna rychlo
silencer - 11.10.2002 12:40
hmmm...prehlid sem tvy zelezo...
demonhill - 11.10.2002 11:24
co sa tyka renderovania - s desatminutovym renderom si spravim ovela krajsi
BooTy - 11.10.2002 9:42
aprilovy zertiky v rijnu?