Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 71 - 80 z 1336
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-370,
371-380,
381-390,
391-400,
401-410,
411-420,
421-430,
431-440,
441-450,
451-460,
461-470,
471-480,
481-490,
491-500,
501-510,
511-520,
521-530,
531-540,
541-550,
551-560,
561-570,
571-580,
581-590,
591-600,
601-610,
611-620,
621-630,
631-640,
641-650,
651-660,
661-670,
671-680,
681-690,
691-700,
701-710,
711-720,
721-730,
731-740,
741-750,
751-760,
761-770,
771-780,
781-790,
791-800,
801-810,
811-820,
821-830,
831-840,
841-850,
851-860,
861-870,
871-880,
881-890,
891-900,
901-910,
911-920,
921-930,
931-940,
941-950,
951-960,
961-970,
971-980,
981-990,
991-1000,
1001-1010,
1011-1020,
1021-1030,
1031-1040,
1041-1050,
1051-1060,
1061-1070,
1071-1080,
1081-1090,
1091-1100,
1101-1110,
1111-1120,
1121-1130,
1131-1140,
1141-1150,
1151-1160,
1161-1170,
1171-1180,
1181-1190,
1191-1200,
1201-1210,
1211-1220,
1221-1230,
1231-1240,
1241-1250,
1251-1260,
1261-1270,
1271-1280,
1281-1290,
1291-1300,
1301-1310,
1311-1320,
1321-1330,
1331-1336 |
|
Dsrne realisticke a pritom s atmosferou, bomba. |
|
Diky vsem. :). to Slayer: Sneh SSS moze byt ale nemyslim ze tam nejak extremne chyba, testoval som samozrejme ale vysledok nestal definitivne zato v porovnani z narastom rendertime. V detaile viac geometrie... samozrejme ber do uvahy ale to ze to 3.5k rozlisenie nie je finalny obraz. Vsetko bolo testovane na 2k cize skoro polovicnom rozliseni. Samozrejme nieje problem pridat par subdivision ale musim priznat ze to bol skor problem s Ram-kou ako to ze by som si to nevsimol.
K ceste a k rozmazanemu horizontu a k stromom musim zas to iste... to ze som postol aj tie high res obrazy na cgtalk je len pre zaujimavost. Vysledny obraz je v rozliseni ake je aj tu na 3dgrafike. Nerad by som bol keby sa niekto teraz chytal nejakych stebiel travy a vrtal do mna ze to nevyzera super v 3500x1968 rozlisku. Predsalen... na co :) |
|
Kde na to berieš čas ? Je to super... klobúk dolu majstre. |
|
Líbí se mi to, moc pěkný :) , i přesto bych pár věcí vytknul, sníh by měl mít SSS, přece jenom je z jemných krystalek, takže propouší světlo, v detailu nebo velkym rozlišené by tam mohla být na vrchu manká geometrie, stačily by jen trojúhelníčky, takže by to ani nebylo tak náročný, nezdá se mi ta zvlněná část silnice vpravo, nezdá se mi taková deformace reálná (ale třeba si měl takové reference) při většim rozlišení co bylo na cgtalk je podle mého vkusu moc malý rozlišení textury silnice, resp. bump mapy a pozadí, horizont je rozmazaný, vypadá to na blurnutou texturu, ale pak se mi nelíbí stromy, dva z nich vypadají úplně identicky a ostatní jsou asi jen natočené z jiného úhlu. Pak se mi nelíbí výběr stromů, nepůsobí moc věrohodně, ale to je jen názor mého vkusu, tobě by se zase nemusel líbit můj výběr stromů. Gratulace, je to parádní práce, hlavně ta budka :) S. |
|
...a už je to tu;) a teda, "pamätáme",veď na to sa zabudnúť nedá ;) ....ďalší obrázok,ktorý má pribeh a atmosféru, klobúk dolu, 1 |
|
Ty nejses normalni..... supa dupa.... co dodat.... |
|
|
obrázek: 25672
vloženo: 2007-01-16
popis: Sunrise of the 80's... pamate? nemusite pamatat... stale sa daju najst pekne miesta ako toto... ba povedal by som ze ich pribuda ;) viac info na marekdenko.net
|
|
parada ....... |
|
tak ty wire sou teda pop**i dobre :). Si si stym teda vyhral poradne. Fakt parada ;) |
|
Wire na webe: denko.maxarea.com |
|
no jooo parada ;))) fakt ze jo, barevne nadherny. Hod sem nejakej wire , pls pls. |
|
|