aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Kostra

jméno: Tomáš Skřivan
email: skrivantomas@seznam.cz
www:
icq: 220636417

obrázek: 29264
hlasování: 4.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Stejna technika jako u predesleho obrazku. Vytvoreno jen tak pro radost.
[vloženo: 07.6.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Zbrush + Painter X.]

obrázek: 29075
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Po sto letech sem neco hodil, je to jen takova blbost. Ale jsem s tim celkem spokojeny a jako pozadi na plose to funguje celkem pekne.
[vloženo: 21.2.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Zbrush, Painter X (watercolors)]

obrázek: 24593
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
takže, mám tu další práci, je to první postava která bude v nové adventuře Seven Souls od Tjeststudia, má 3084 trianglů textura je zatím 2048x2048 možná se zmenší na 1024x1024 to podle to ho jak to bude náročné na HW, tak prosím koment
[vloženo: 06.9.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ds max pohotoshop]

obrázek: 23522
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
tenhle charakter byl použit jako testovací pro jednu budoucí hru, takže jsem se vyprdl na oči a pár dooprav by to chtělo hlavně ve skinování ale už to dělat nebudu tak tady je triangles: 6518 textura je jedna a to 1024x1024
[vloženo: 04.6.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: modo, 3ds max]

obrázek: 22816
hlasování: 4.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
je to postava do soutěže na cgtalk, modlel chce ještě poopravit v Zbrush, textura je ještě nedokončená a příjdou chlupy(jeden pokus můžete vidět v podobrázcích), tak prosím poraďte co by se dalo zlepšit a potřeboval bych poradit jak na
[vloženo: 14.3.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max, textura v photoshopu]

obrázek: 22368
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
WIP, dva dny práce, těžké práce
[vloženo: 04.2.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max]

obrázek: 22111
hlasování: 3.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
trochu jsem to přepracoval už zbývá rig a otexturovat a možná bude animačka, trochu toho komentáře by neuškodilo please a nezapomeňte se kouknout do podobrázků. je to čisté poly modelování a bump mapa
[vloženo: 16.1.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max]

obrázek: 21237
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
pokus o rytíře
[vloženo: 26.10.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max, photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 8. Celkový počet obrázků: 8.
 
1-8

 kostefak <- předchozí uživatel
další uživatel -> kotala 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 32
1-10, 11-20, 21-30, 31-32
       obrázek: 29264
vloženo: 2009-06-07
popis: Stejna technika jako u predesleho obrazku. Vytvoreno jen tak pro radost.
       obrázek: 29075
vloženo: 2009-02-21
popis: Po sto letech sem neco hodil, je to jen takova blbost. Ale jsem s tim celkem spokojeny a jako pozadi na plose to funguje celkem pekne.
WELLINK - 27.11.2006 5:58
no jo mno ... fajne vecicky tu mas ...
Kostra - 6.9.2006 23:34
děkuji CyberRealovi za logo
       obrázek: 24593
vloženo: 2006-09-06
popis: takže, mám tu další práci, je to první postava která bude v nové adventuře Seven Souls od Tjeststudia, má 3084 trianglů textura je zatím 2048x2048 možná se zmenší na 1024x1024 to podle to ho jak to bude náročné na HW, tak prosím koment
       obrázek: 23522
vloženo: 2006-06-04
popis: tenhle charakter byl použit jako testovací pro jednu budoucí hru, takže jsem se vyprdl na oči a pár dooprav by to chtělo hlavně ve skinování ale už to dělat nebudu tak tady je triangles: 6518 textura je jedna a to 1024x1024
farmer - 5.4.2006 22:50
Škoda, že jsi smazal toho vlka s panáčkem, bylo to kouzelné :-)
Kostra - 25.3.2006 21:04
Abyssis>>Hej nech si toho, ale máš trochu pravdu, teď jsem byl tejden na horách tak jsem nemohl nic udělat ale s Zbrushem mi to pořát moc nejde:-(((
Abyssis - 25.3.2006 18:02
tak co je, kostro? Línej, žejo (; °))
Abyssis - 20.3.2006 11:16
a proč, kostroune? Dodělej to pořádně a je to, né?
Kostra - 18.3.2006 11:19
je to teprve postava, nebudu tam posílat tenhle obrázek ale jek tak koukám tak si to asi rozmyslim
Abyssis - 17.3.2006 19:25
Kostro: ale stim CGT si děláš prdel, viď? (; °)
Richit - 15.3.2006 19:37
a do prdele zase tie úvodzovky... použi normal map ak ti to niečo hovorí... alebo skús plug-in priamo k tomu určený ZMapper... pozri tutory v ZB centrále. Každopádne vidím, že ti to v ZB moc nejde.. snáď sa to zlepší. A tie chlpy to je úlet :)))) Keep Working.
Richit - 15.3.2006 19:33
Kostra: všimol som si v podobrázkoch, že potrebuješ poradiť > použi \