aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 MK3D

jméno: Michal Kotek
email: mkotek@allworld.cz
www: http://www.michalkotek.com
icq: 292553102

obrázek: 29796
hlasování: 3.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Muj posledni personal work. Pracoval jsem na tom v prubehu 14 dnu ve volnem. Inspirovane olejomalbama Petera Grice.
[vloženo: 23.11.2010]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, photoshop]

obrázek: 28861
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
PF2009
[vloženo: 28.12.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ?? ]

obrázek: 25993
hlasování: 1.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Konecne jsem dodelal scenu s pres 2 roky starym Gladiatorm. Doufam ze se bude libit. Wire najdete na http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=4199985#post4199985
[vloženo: 15.2.2007]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 25253
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Design firemniho maskota pro www.adaptic.cz
[vloženo: 24.11.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 24530
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Takova malickost. Ve vetsim rozliseni na http://www.michalkotek.com/images/3d_img_015_full.jpg
[vloženo: 30.8.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 23714
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
dokoncil jsem showreel. C&C vitam. (50MB)http://www.michalkotek.com/michal_kotek-big.wmv a nebo nejhorsi kvalita(7MB) http://www.michalkotek.com/showreel_mk3d_01.wmv
[vloženo: 24.6.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 21783
hlasování: 2.8000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Potreboval jsem dnes udelat PF. Tady je vysledek. Ta sama hdri jako u robobabies... me se to tak proste libi :)
[vloženo: 19.12.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 19913
hlasování: 1.4000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
[vloženo: 27.7.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max,PS]

obrázek: 19060
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 14
popis obrázku:
po dlouhe dobe neco
[vloženo: 03.6.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max]

obrázek: 15526
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
[vloženo: 10.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zbrush]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 28.
 
1-10 , 11-20 , 21-28

 MJKL <- předchozí uživatel
další uživatel -> moddo 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 121 - 130 z 362
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-362
       obrázek: 15526
vloženo: 2004-08-10
popis:
mk3d - 7.8.2004 14:14
radsi to dam pryc
Abyssis - 7.8.2004 6:29
mno, to teda tomu ZB2 moc reklamu neudělal.... :-(( "thumb_DOWN"
tes - 6.8.2004 21:14
divide je omezenej ramkou,to je presny...ale osobne bych rekl ze by na slusny detaily mela ta 6tka stacit...
mk3d - 6.8.2004 10:22
Tes - Nevim presne co urcuje omezeni divide (asi ramka) ale dosahl jsem nejvice hodnotu 6, takze si tam tech detailu nemuzu moc dovolit. Ano za material jsem pouzil cavity (uzasny material). Cavity je velice oblibeny jak jsem koukal na zbrush mainforum.
mk3d - 6.8.2004 10:03
mathew_er - ne ne :) to neni ten model do hry, ale puvodni maxovskej zaklad teto priserky mel 200 poly
mk3d - 6.8.2004 10:00
denko - Ja jsem si zase po dlouhe dobe zapl zbrus. Vcera jsem objevil nove funkce, ktere mi u videotutorialu od Martina Krola nebyly jasne. Pokusim se s tim neco udelat. Jeste jsem trochu pronikl do 2.5 D kdesleni v zbrushi a ma to velmi zajimave vysledky.
tes - 6.8.2004 9:01
pusobi to strasne plose a detailu tam moc neni(na Zbrush)...koukam,ze aplikujes stejnej sculpture styl jako abby
mathew_er - 5.8.2004 23:21
ou .... to je fakt vosklivy =) .... to sis testoval ten model jak sme se vo nem bavili .... na 2000 poly to teda nevapada =)))
denko - 5.8.2004 22:55
no na Zbrush je to velmi slabe aj ako WIP
mk3d - 29.7.2004 18:47
stane se :)