Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 121 - 130 z 362
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-362 |
|
|
obrázek: 15526
vloženo: 2004-08-10
popis:
|
|
radsi to dam pryc
|
|
mno, to teda tomu ZB2 moc reklamu neudělal.... :-(( "thumb_DOWN" |
|
divide je omezenej ramkou,to je presny...ale osobne bych rekl ze by na slusny detaily mela ta 6tka stacit... |
|
Tes - Nevim presne co urcuje omezeni divide (asi ramka) ale dosahl jsem nejvice hodnotu 6, takze si tam tech detailu nemuzu moc dovolit. Ano za material jsem pouzil cavity (uzasny material). Cavity je velice oblibeny jak jsem koukal na zbrush mainforum. |
|
mathew_er - ne ne :) to neni ten model do hry, ale puvodni maxovskej zaklad teto priserky mel 200 poly |
|
denko - Ja jsem si zase po dlouhe dobe zapl zbrus. Vcera jsem objevil nove funkce, ktere mi u videotutorialu od Martina Krola nebyly jasne. Pokusim se s tim neco udelat. Jeste jsem trochu pronikl do 2.5 D kdesleni v zbrushi a ma to velmi zajimave vysledky. |
|
pusobi to strasne plose a detailu tam moc neni(na Zbrush)...koukam,ze aplikujes stejnej sculpture styl jako abby |
|
mathew_er - 5.8.2004 23:21
|
ou .... to je fakt vosklivy =) .... to sis testoval ten model jak sme se vo nem bavili .... na 2000 poly to teda nevapada =))) |
|
no na Zbrush je to velmi slabe aj ako WIP |
|
stane se :) |
|
|