Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 141 - 150 z 362
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-362 |
|
nejjednodussi mas ,kdyz si udelas zakladni telovou barvu a v mistech kde mas svy blurnout texturu a ono se to tak nejak celkem dobre zamaskuje...tak to delam ja.. |
|
BlackFly - Videl jsem pred dvema a pul lety prezentaci 3dsmax v Ceskych Budejovicich, ktera mne zaujala. Kratce na to jsem si poridil maxe 2 |
|
no jo, ale horsi je potom ty švy zamaskovat. Mam nejaky obrazky rozmapovani postav do animatrixu, toho se budu drzet, ale s tim napojenim to bude horsi. |
|
musis tro rozmapovat aby tam bylo co nejmin svu :) |
|
BlackFly - 22.6.2004 0:32
|
Chtel bych se zeptat vy jste delal nejakou skolu nebo podobne jak jste se dostal k 3d maxu? |
|
vypada to tak kvuli osvetleni |
|
aha :) tak ty jsou taky podle reference. Z anatomicke knizky |
|
myslel sem prsty na rukou:)) |
|
Prosim Vas nevite nekdo o tutorialu na kvalitni texturovani. Chci bojovnika otexturovat, ale dela mi problemy navazovat na sebe jednotlive namapovane plochy vyexportovane texporterem. Jednotlive casti vyzbtoje neni problem natexturovat, ale u cele postavy je to horsi. |
|
diky za prizpevky...- astil - myslis ze ma moc vyrazne svaly na brichu ?...- tes - prsty na nohou jsou tenke jako u reference:) |
|
|