aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 MK3D

jméno: Michal Kotek
email: mkotek@allworld.cz
www: http://www.michalkotek.com
icq: 292553102

obrázek: 29796
hlasování: 3.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Muj posledni personal work. Pracoval jsem na tom v prubehu 14 dnu ve volnem. Inspirovane olejomalbama Petera Grice.
[vloženo: 23.11.2010]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, photoshop]

obrázek: 28861
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
PF2009
[vloženo: 28.12.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ?? ]

obrázek: 25993
hlasování: 1.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Konecne jsem dodelal scenu s pres 2 roky starym Gladiatorm. Doufam ze se bude libit. Wire najdete na http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=4199985#post4199985
[vloženo: 15.2.2007]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 25253
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Design firemniho maskota pro www.adaptic.cz
[vloženo: 24.11.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 24530
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Takova malickost. Ve vetsim rozliseni na http://www.michalkotek.com/images/3d_img_015_full.jpg
[vloženo: 30.8.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 23714
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
dokoncil jsem showreel. C&C vitam. (50MB)http://www.michalkotek.com/michal_kotek-big.wmv a nebo nejhorsi kvalita(7MB) http://www.michalkotek.com/showreel_mk3d_01.wmv
[vloženo: 24.6.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 21783
hlasování: 2.8000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Potreboval jsem dnes udelat PF. Tady je vysledek. Ta sama hdri jako u robobabies... me se to tak proste libi :)
[vloženo: 19.12.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 19913
hlasování: 1.4000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
[vloženo: 27.7.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max,PS]

obrázek: 19060
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 14
popis obrázku:
po dlouhe dobe neco
[vloženo: 03.6.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max]

obrázek: 15526
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
[vloženo: 10.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zbrush]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 28.
 
1-10 , 11-20 , 21-28

 MJKL <- předchozí uživatel
další uživatel -> moddo 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 181 - 190 z 362
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-362
mk3d - 9.5.2004 1:05
Abyssis - Ja jsem si prohledl vetsinu stranek z pixolator.com a to mne taky donutilo nainstalovat si z-brush :)
Abyssis - 8.5.2004 21:49
Chalani, v ZBrushi se musí s citem, nepřehánět -- jako s kočkou ;-)) Je to bezkonkurenční soft, kerej si nedělá ambice konkurovat real-3D-softům -- jen je doplňuje a pro kreativního "artist" je naprosto boží... podívejte se do galerií takového pixolatora, aurika nebo boozie floozie na pixolator.com.... Happy ZBrushing ;-)
mk3d - 8.5.2004 17:24
mathew_er - :o) no jo souhlasim ze vypada tak trouchu mrtve takze s tou bystou souhlasim. Toho se moc nebojim ze by se na z-brush nekdo koukal jako na 3dmenow. Precjjenom se jedna o kvlitni komercni soft.
mk3d - 8.5.2004 17:13
astil hlava byla mym prvnim testem zbrushe ve finalu takhle vypadat nebude. - Ne jen tak na displacement ale co se tyce rychlosti zobrazeni ve viewportu, ktery zvlada i u mne 2 000 000 polygonu.
mathew_er - 7.5.2004 15:46
cus michale ... zbrush je husta vec, ale zas se na to nekdo muze koukat jako na 3Dmenow =) (nebo jak se to psalo). displace sice looks fine, ale mozna tak z toho udelat bystu =)
astil - 7.5.2004 11:51
KOukam ze na ten displace to bude asi bomba(z-brush).Na zvirata obzvlast.Ale skuste si prejet ukazovackem tvar a co zjistite ze zadny ryhy(displace)tam asi nenahmatate.Takze ta hlava co je tady se spis hodi opravdu jen na tesovyho cyborga:)NO uz se tesim az se na z-brush kouknu bliz.:)
tes - 6.5.2004 17:18
loocas-FR SUCXXXXXXXXX!!!:)))
tes - 6.5.2004 17:18
rucne kresleny displace mapy nikdy nedosahnou takovych kvalit jako exporty ze zbrushe.....na komplet modelovani v tom se asi nikdy nesnizim,ale na displace je to oks.....
mk3d - 6.5.2004 10:56
mistle: no ja nevim ja jsem to prvne zkusil tohle utery. Dik vyzkousim to. loocas duber: souhlasim at zije max, texporter a photoshop , ale co se tyka kreativnosti displacement mapy tak davam prednost zbrushi.
mistle - 6.5.2004 8:10
no z prostredi kde kreslis stetcema se dostanes pomoci klavesy "G". A plati to i naopak. Pak potvrd jen ok. Boa....ted me napada...vzdyt o tom je tam jeden celej tutorial.