Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 181 - 190 z 362
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-362 |
|
Abyssis - Ja jsem si prohledl vetsinu stranek z pixolator.com a to mne taky donutilo nainstalovat si z-brush :) |
|
Chalani, v ZBrushi se musí s citem, nepřehánět -- jako s kočkou ;-)) Je to bezkonkurenční soft, kerej si nedělá ambice konkurovat real-3D-softům -- jen je doplňuje a pro kreativního "artist" je naprosto boží... podívejte se do galerií takového pixolatora, aurika nebo boozie floozie na pixolator.com.... Happy ZBrushing ;-) |
|
mathew_er - :o) no jo souhlasim ze vypada tak trouchu mrtve takze s tou bystou souhlasim. Toho se moc nebojim ze by se na z-brush nekdo koukal jako na 3dmenow. Precjjenom se jedna o kvlitni komercni soft. |
|
astil hlava byla mym prvnim testem zbrushe ve finalu takhle vypadat nebude.
- Ne jen tak na displacement ale co se tyce rychlosti zobrazeni ve viewportu, ktery zvlada i u mne 2 000 000 polygonu. |
|
mathew_er - 7.5.2004 15:46
|
cus michale ... zbrush je husta vec, ale zas se na to nekdo muze koukat jako na 3Dmenow =) (nebo jak se to psalo). displace sice looks fine, ale mozna tak z toho udelat bystu =) |
|
KOukam ze na ten displace to bude asi bomba(z-brush).Na zvirata obzvlast.Ale skuste si prejet ukazovackem tvar a co zjistite ze zadny ryhy(displace)tam asi nenahmatate.Takze ta hlava co je tady se spis hodi opravdu jen na tesovyho cyborga:)NO uz se tesim az se na z-brush kouknu bliz.:) |
|
loocas-FR SUCXXXXXXXXX!!!:))) |
|
rucne kresleny displace mapy nikdy nedosahnou takovych kvalit jako exporty ze zbrushe.....na komplet modelovani v tom se asi nikdy nesnizim,ale na displace je to oks..... |
|
mistle: no ja nevim ja jsem to prvne zkusil tohle utery. Dik vyzkousim to.
loocas duber: souhlasim at zije max, texporter a photoshop , ale co se tyka kreativnosti displacement mapy tak davam prednost zbrushi. |
|
no z prostredi kde kreslis stetcema se dostanes pomoci klavesy "G". A plati to i naopak. Pak potvrd jen ok. Boa....ted me napada...vzdyt o tom je tam jeden celej tutorial. |
|
|