aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 MK3D

jméno: Michal Kotek
email: mkotek@allworld.cz
www: http://www.michalkotek.com
icq: 292553102

obrázek: 29796
hlasování: 3.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Muj posledni personal work. Pracoval jsem na tom v prubehu 14 dnu ve volnem. Inspirovane olejomalbama Petera Grice.
[vloženo: 23.11.2010]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, photoshop]

obrázek: 28861
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
PF2009
[vloženo: 28.12.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ?? ]

obrázek: 25993
hlasování: 1.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Konecne jsem dodelal scenu s pres 2 roky starym Gladiatorm. Doufam ze se bude libit. Wire najdete na http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=4199985#post4199985
[vloženo: 15.2.2007]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 25253
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Design firemniho maskota pro www.adaptic.cz
[vloženo: 24.11.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 24530
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Takova malickost. Ve vetsim rozliseni na http://www.michalkotek.com/images/3d_img_015_full.jpg
[vloženo: 30.8.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 23714
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
dokoncil jsem showreel. C&C vitam. (50MB)http://www.michalkotek.com/michal_kotek-big.wmv a nebo nejhorsi kvalita(7MB) http://www.michalkotek.com/showreel_mk3d_01.wmv
[vloženo: 24.6.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 21783
hlasování: 2.8000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Potreboval jsem dnes udelat PF. Tady je vysledek. Ta sama hdri jako u robobabies... me se to tak proste libi :)
[vloženo: 19.12.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 19913
hlasování: 1.4000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
[vloženo: 27.7.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max,PS]

obrázek: 19060
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 14
popis obrázku:
po dlouhe dobe neco
[vloženo: 03.6.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max]

obrázek: 15526
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
[vloženo: 10.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zbrush]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 28.
 
1-10 , 11-20 , 21-28

 MJKL <- předchozí uživatel
další uživatel -> moddo 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 251 - 260 z 362
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-362
MK3D - 7.8.2003 21:36
Hudis - Je to ukaznena armada. Nemuzou si dovolit stat jinak nes zasebou :) . Ja jsem rad ze se to vubec vyrenderovalo . Asi by to chtelo trosku zmohutnit, hlavne ta dolni cast. neco s tim nejspis udelam, ale pred tim sem jeste hodim jinej render s texturama
MK3D - 7.8.2003 21:28
Mafia: :-)
Hudis - 7.8.2003 20:02
No mohl by jsi je trochu rozházet, aby nestáli přímo za sebou...vypadá to takhle divně, jinak model je good (ale upravil bych trochu proporce jako mohutnější tělo atd...) Jinak souhlasim s Gottwikem
Gottwik - 7.8.2003 4:54
pekne... ale aj tak su kvetinky krajsie...
Mafia - 7.8.2003 0:05
Seš si jistej že je to armáda spásy?Myslím že je to armáda zkázy:-))
       obrázek: 10852
vloženo: 2003-08-06
popis: Armáda spásy
MK3D - 5.8.2003 6:49
Peťa - napis sem e-mail . Ozvu se
mk3d - 2.8.2003 14:02
40 000 000 je zatim max co jsem z maxe vytahl
MK3D - 30.7.2003 23:26
já používám instance a tuhne to nekde na 40 000 000
You_must_die - 30.7.2003 20:57
dash viewport na Bouding Box a v Array zadáš počet členů v poli (v tvojim případě 16) a deš pryč (pár minutek, záleží hodně na ramkách), příjdeš render aeo !! Takhle by ti to maxu nemělo dělat problémy (mě max, když mám nas 20 000 000 faců taky tuhne)
mk3d - 30.7.2003 3:56
nechapu k cemu bych mel pouzit bouding box nebo array.