Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 261 - 270 z 362
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-362 |
|
hmm, takovy kraviny jsem dělal taky (myslím test výkonu, třeba šílenej meshsmooth atd.), zkoušels Bounding Box, nebo si to dělal pomocí Array !? Jinak ten robot je pěknej, trochu mi připomíná palmexmana ;-) |
|
Čau. Ta hlava vypadá fakt skvěle. Prosimtě mohl bych se zeptat kolik ti je let? |
|
Ja si myslim ze tady je GI spis zbytecna, ta hlava takhle krasne vynika... |
|
je to strašně tmavý, aspoň radiosity by si to zasloužilo, ale nevypadá to špatně ;-) |
|
|
obrázek: 10539
vloženo: 2003-07-10
popis: dalsi betaobjek z projektu
|
|
shadowman: Jsem rad že se ti to líbí. Až bude animace tak se ti ozvu. |
|
mno dlouho jsem tu nebyl....ale ty me překvapuješ...super....kvělý...těším se na animaci...jen tak dál;-) |
|
Spitfire: 3ds MAX na jednom počítači a na ostatních jen jednoduchý klient pro síťový render, no problemo :) |
|
Spitfire: ja uz jsem se ptal |
|
ok nic ve zlym ale kde vezmes 16 disků s maxkem - kdo ti je puci ????
a jestli sezenes tech 16 disku tak pochybuju ze ti puci celou ucebnu ostatni nebudou spokojeny. |
|
No renderovat to (doufám) budu asi až na 16 ti kompech P-4 1800 MHz 256 DDR nebo P-4 2400 MHz 512 DDR. Hlavně budu muset snížit kvalitu dofu a antial. Jinak jsem moc rád že se vám to líbí |
|
|