aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 MK3D

jméno: Michal Kotek
email: mkotek@allworld.cz
www: http://www.michalkotek.com
icq: 292553102

obrázek: 29796
hlasování: 3.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Muj posledni personal work. Pracoval jsem na tom v prubehu 14 dnu ve volnem. Inspirovane olejomalbama Petera Grice.
[vloženo: 23.11.2010]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, photoshop]

obrázek: 28861
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
PF2009
[vloženo: 28.12.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ?? ]

obrázek: 25993
hlasování: 1.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Konecne jsem dodelal scenu s pres 2 roky starym Gladiatorm. Doufam ze se bude libit. Wire najdete na http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=4199985#post4199985
[vloženo: 15.2.2007]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 25253
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Design firemniho maskota pro www.adaptic.cz
[vloženo: 24.11.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 24530
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Takova malickost. Ve vetsim rozliseni na http://www.michalkotek.com/images/3d_img_015_full.jpg
[vloženo: 30.8.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 23714
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
dokoncil jsem showreel. C&C vitam. (50MB)http://www.michalkotek.com/michal_kotek-big.wmv a nebo nejhorsi kvalita(7MB) http://www.michalkotek.com/showreel_mk3d_01.wmv
[vloženo: 24.6.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 21783
hlasování: 2.8000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Potreboval jsem dnes udelat PF. Tady je vysledek. Ta sama hdri jako u robobabies... me se to tak proste libi :)
[vloženo: 19.12.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 19913
hlasování: 1.4000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
[vloženo: 27.7.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max,PS]

obrázek: 19060
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 14
popis obrázku:
po dlouhe dobe neco
[vloženo: 03.6.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max]

obrázek: 15526
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
[vloženo: 10.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: zbrush]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 28.
 
1-10 , 11-20 , 21-28

 MJKL <- předchozí uživatel
další uživatel -> moddo 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 291 - 300 z 362
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-362
mk3d - 10.5.2003 21:32
for mrtvy brouk: když u mě hodnotíš, byl bych docela rád, kdybys tam psala proč... Tím myslím konkrétní kritiku. Taková hodnocení jak dáváš, pak člověku nic neřeknou a hlasovánjí je k ničemu. Jinak k tvým obrázkům. OBR 9651 šachy mají 8krát8 polí a ne 7krát7. To dřevo mi připadá přehnaný osvětlení se mi líbí. Celkově mají tvé výtvory obrovskou modelační absenci. Je blbost dělat animace, když nezvládáš základy modelování. Ale takovou chybu jsem dělal i já když jsem začínal. Neztrácej ale hlavu a dávej si pozor kompozici a hlavně doveď vždy věci až dokonce
Shadowman - 10.5.2003 21:05
jo a jeste kdyby si chtel nastinit zatazeny pocasy (myslim tim to ze slunce je zakryto mraky a tom padem je jeho intenzita snizena a zakonite by tedy mraky meli vrhat stiny na zem a melo by to byt na ty zemi taky videt) tak bys mel udelat stiny mraku;-) a myslim ze je to az moc prosviceny na to aby bylo zatazeno, takhle debata je onicem jelikoz ty nikdy nepriznas chybu...takze to asi nema cenu, snazil jsem sem ti sem napsat to co ja vidim za chyby a je videt ze tezko kritiku neses byt i o de me prosteho cloveka....
Shadowman - 10.5.2003 20:59
oky jak myslis nebudu se stebou hadat ses lepsi nez ja a tim padem nemam opravneni tu do tebe rejt ale podle myho nazoru je ten obraz svetlej az az na ze by bylo zatazeno....;-) tak to vidim ja okem normalniho cloveka neprofesionalniho grafika a myslim ze zatazeno tam rozhodne neni...a proto my sstiny pripadaj neprirozeny..okey...
mk3d - 10.5.2003 20:46
To Shadowman: Osvětlení je správné... Představ si, že je venku zataženo. Jak vidíš, tak slunce nemůže skrze mraky projít. Světlo se přitom láme a rozptyluje a tím pádem tvoří minimální stíny, které jsou právě na obrázku zobrazeny. Světlost obrázku by byla mnohem větší, pokud by svítilo sluníčko. Jinak je to opravdu helma abych to upřesnil, budou dva typy 1.helma 2.hlava robota
Hudis - 10.5.2003 20:11
Jo, nechápu co je to zač..vypadá to jako nějaká zrezlá část která odpadla z Trabanta...:-) Ale ta textura je fajn.....
Shadowman - 10.5.2003 19:57
Hi...textura toho cehosi (asi helma) je super, skvely mapovani....ale mam vyhradu k osvetleni, na prvni pohlad vypada ze je helma nekde v exterieru a vypada to ze neni noc tim padem by tam melo od nekud svitit slunicko a mela by tedy helma vrhat nejaky stin trochu konkretnejsi nez jen GI , nadruhou stranu jsem rad ze jsi GI konecne pouzil ;-) ale zkus si jeste pohrat z osvetlenim GI samoosobe nestaci, jinak je asi zrejme ze je to jen test render pokud se jedna o vetsi projekt takze si s tim zatim nelam hlavu..btw. napis sem prosim jestli se opravdu jedna o helmu;-)
loocas duber - 9.5.2003 15:42
Mmm, zrezlá záležitost!!! To já můžu! ;-)
       obrázek: 9683
vloženo: 2003-05-09
popis: Betaverze modelu většího projektu. rozlišení 1280_960. Redner brazil - Přibližně 1 hodina renderingu 300000000 Rays
mk3d - 14.4.2003 12:32
Shadowman - Právě o tu efektivitu mi šlo. Jde tu spíš o kompozici BGY
mk3d - 14.4.2003 12:29
HudiS - lens efekt zrovna nepatří k efektům, které bych dříve neznal.
shadowman - 12.4.2003 21:07
AVE EFFECTS :-) trochu prehnany ......nemyslis:-) akorat ty svetla zahlcujou vetsinu obrazku.... mam z toho divnej pocit...ale spatny to neni....