Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 321 - 330 z 362
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-362 |
|
|
obrázek: 8787
vloženo: 2003-02-05
popis:
|
|
mk3d-No myslel jsem to tak že já například beru grafiku jinak než ty,ale to není přece nic výjmečnýho vždyť každej je jinej,ne?Jo a mimochodem v maxu děláš víc než půl roku ve škole si říkal že si dělal ješte v maxu 2 od kinetixu....Kdyby si dělal v maxu půl roku musel bys začít někdy o prázdninách před začátkem šolního roku.
|
|
Loocas DUBer - 2.2.2003 22:50
|
To mk3d again: Přečet jsem si pár příspěvků a jestli dovolíš, tak ti taky řeknu svůj názor... já osobně se 3ds max věnuju už přes 3 roky a stále NEUMÍM zanimovat ani prd! Jde o to, že si myslím, že nejdůležitější je naučit se s tím programem komunikovat, poté se naučit modelovat a renderovat (osvětlovat, kompozice atd...) a nakonec se zabývat bipedy, bones atd... prostě animovat! Bez modelu není žádná animace a bez animace se zatím obejdeš! ;-) To je jen můj názor... |
|
Loocas DUBer - 2.2.2003 22:46
|
To mk3d: Ohledně toho sněhu mi napiš na mail, tady na to není místo... ;-) |
|
tak to teda nevim jak si to myslel...... |
|
No tak OK. Jak myslíš já to beru asi trochu jinak...... |
|
Shadowman: Abych řek pravdu, tak já nemám zas tolik času, abych každé své práci dával hromadu času. Přecijenom se 3D MAX učím teprve půl roku a všechny svoje práce zatím beru spíš jako studijní materiál než jako něco nad čím bych se měl pozastavit. Já se snažím hlavně o to, aby to vypadalo zajímavě a na detajly v tuhle nemám čas. Přecijenom je ve 3D Maxu hodně funkcí a ty bych se v žádném případě pak nestíhal naučit. Když se koukneš pořádně, tak je vidět, že na každém obrázku používám jinou metu modelování, nebo se jen zaměřuju na určitou část. Například ta ruka 8668 byla nejdřív jen taková hra s materiálem a na dragomenovi 8595 se učím modelování pomocí Low poly, symmetri, unwrap UVW, Skin, Biped a Physique. Tak to je asi tak všechno. Jen musim ještě dodat, že každý začínající by se měl nejdřív učit funkce a teprve potom rozjíždět něco většího. |
|
Michale, nebudu se k tvojim obrázkům vyjadřovat...Ale přecejenom přijmy nějákoutu radu:Dej si se vším co děláš velkou práci,prostě si mysli že tvoříš další Mona Lisu nebo tak něco, Ty ne že bys nezvládal Software, ale prostě děláš to co tě napadne bez toho aby sis to přetím navrhnul na papír a zapřemejšlel nad tím.....a je to kurevsky vidět..... |
|
Cybe: To jsem rád |
|
Spitfair: Nevim proč tomu říkáš blbosti. Měl by sis radši všímat své galerie. Koukám že ti tam žádná tvoje, ani cizí práce nepřibyla |
|
Mortales: Ty drápy jsem udělal takhle, protože se mi tak zdály hezčí. |
|
|