Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 341 - 350 z 362
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-362 |
|
to mk3d: mno je to dělaný hlavně hafem trpělivosti, asi měsíc tahání kruznice po křivce a neustálýho spojování, asi by na to šel script, ale já sem nad tim chtěl mít plnou kontrolu :-) a nevim co označuješ jako amazonku, ale pokud The Huntress tak se to renderovalo něco přes hodinu |
|
to mk3d: je to brazil a efekt akvarel z photoshopu...... |
|
prosimte kolik poly ma ten tvuj model?myslim ze by to bylo velice zajimavy,protoze pokud to ma do nejakejch 10k poly ,tak by nemel bejt problem to jaks taks animovat |
|
díky moc za radu, vyskouším to. |
|
jasne, myslel jsem skin misto physique (vyjde top nastejno) |
|
Jestli ten mesh neni moc hustej. Zkukste pouzit biped s physique jeste pred aplikaci medhsmoth a pri animaci jej uplne vypnete (animujte jen zakladni dratenej model). Aplikujte ho pak az pri renderu, nebo pri pokusnej nahledech. Pripadne animujte jenom kostru a animaci si uklozte a pozdeji nahrajte do kostry k priserce. Pozdeji pouzitej mesh smoth vam navic vyhladi i nektere ostre hrany, ktere mohou vzniknout pri pohybu. |
|
|
obrázek: 8595
vloženo: 2003-01-19
popis: Tohle je můj pokus o příšerku. Akorát mi trochu dělá potíže charakter studio. Příšerku mám rozhejbanou přes BIPED a SKIN a Moje P4 1800MHZ 256 RIMM to moc nez
|
|
Abyssis: Dík |
|
Gobelín je koberec na zeď, umělecké dílo, artefakt ;Q) |
|
Abyssis... Nevím co myslíš tim gobelínem |
|
For Vespa. Moje stránky zatim nejsou moc hezké tak to tak zatim radši nechám. |
|
|