Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 71 - 80 z 362
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-190,
191-200,
201-210,
211-220,
221-230,
231-240,
241-250,
251-260,
261-270,
271-280,
281-290,
291-300,
301-310,
311-320,
321-330,
331-340,
341-350,
351-360,
361-362 |
|
super cára :-) |
|
ten procak by se mi taky hodil:)jinak mas tady docela dobry veci |
|
P4 3GHz s HT, 1 GB DDR2, deska od ASUS ,2x200GB seagate v Raid0 ... |
|
render time byl asi 14 hodin ve v-rayi v rozliseni 720x576 |
|
jakej myl render time ty anim a na cem?taky V-ray |
|
moc pekny |
|
kruhovy oblet auta
(1,2MB)
http://www.allworld.cz/mk3d/wip_mclaren/360_mclaren_large-001.wmv
(6MB)
http://www.allworld.cz/mk3d/wip_mclaren/360_mclaren_large-003.mov |
|
Zdino: Ok diky... Prvni a taky posledni... nejsem moc fanda do aut. Mclarena jsem vymodeloval, protoze ho mam rad. Pri modelingu by se mi hodil miniaturni model auta, ale bohuzel jsem ho nesehnal. Hned by to bylo o necem jinem. |
|
jojo .. no vím že přední okno zasahuje o dost hloběji a nahoře je vypouklé směrem nahoru preci jen jezdec sedí uprostěd že.. tvar zrcatek je docela nepresný a jsou moc velké, přední blikry jsou mnohem kulatějsí a spodní výdechy jsou moc široke a navíc máš trochu problémi s meshmoothem jakože máš asi málo řad edgu na hranách a pak ti to vypoukává i plochy jinak ty tary mohou být presnějsí..no ale nechci tě schazovat protože ty materiáli máš výtečné ..(koukal jsem na cgtalku). Na cgtalku jsou mnomem presněji vymodelované auta a to tvé s nimi zatím soupeřit nemuže ..jinak na první auto dobrá práce |
|
Dekuji za prispevky. Zdino: muzes prosim upresnit ? pcmaker: nad tim jsem nikdy nebadal. Komprimuju si obrazky ve photoshopu na nejprijatelnejsi pomer kvalita/velikost. nekolik dalsich renderu naleznete na http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=2497715#post2497715 . dalsi reakce ve Finished Work: 3D Stills - http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=262513&page=1&pp=50 |
|
|