aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 MelvinX

jméno: Leoš Spurný
email: MelvinX@centrum.cz
www:
icq: 302083644

obrázek: 21069
popis obrázku:
WIP
[vloženo: 12.10.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: Softimage XSI]

obrázek: 20881
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
"Old factory"...po delsi dobe zase neco...
[vloženo: 26.9.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Softimage XSI]

obrázek: 19658
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
"The die is cast" :-) v podobrázku wire
[vloženo: 10.7.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Softimage XSI/Photoshop]

obrázek: 19153
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Ford Mondeo, tak sem to přerendroval a udělal nějakou scénu, ale model sem nespravoval, ted neni čas....za tyden bakalarky...:-(
[vloženo: 07.6.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Softimage XSI/Photoshop]

obrázek: 18758
hlasování: 3.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Windmill
[vloženo: 09.5.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Softimage XSI/Photoshop]

obrázek: 18602
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Ďáblík, v podobrázku jiná textura a vyraz
[vloženo: 21.4.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: SOFTIMAGE XSI / Photoshop]

obrázek: 18336
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Prvn
[vloženo: 04.4.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: SOFTIMAGE XSI / Photoshop]

obrázek: 17880
hlasování: 3.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
V podobrázcích další rendery
[vloženo: 04.3.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Maya/Nurbs modeling/Mentalray/256MBRAM/2GHz AMD Athlon]

obrázek: 17807
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Volant trochu inspirovany tutorialem.
[vloženo: 25.2.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Maya/Nurbs modeling]

obrázek: 17698
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Navrh lahvicky na parfem
[vloženo: 18.2.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Maya/photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 13.
 
1-10 , 11-13

 Melkor <- předchozí uživatel
další uživatel -> Mercci 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 41 - 50 z 103
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-103
MelvinX - 17.4.2005 15:39
4diablo: diky za rady, bude se snazit s tim neco udelat.....
mouca - 17.4.2005 14:56
no ja sice o anatomii a tak vim velky kulovy,ale proste se me to nelibi.....ale asi to bude tim,ze celkove nemam rad takovy prisery-nahodne vytahany.......proste sup,sup,vsak je to jedno,je to prece demon a ten muze vypadat ruzne......:)Nebo mas k tomu nejaky podklad,podle kteryho jsi to delal?Jinak z te ruzove highlightove kuze je me blbe.....:)
diablo - 17.4.2005 14:37
konkretne no...kdyz se podivas na cloveka tak je na nem videt(pokud neni hyper mega tlustej) kde vystupuje pod kuzi kost, kde je sval videt mene a kdee vice, v podstate je to o tom divat se a ucit se. Snazit se predejit na modelech castem, ktere nevypadaji realne (teda nemusi vypadat realne, ale uveritelne..) coz treba u toho tveho demona - oko by melo byt v ocnicovem oblouku, ktery tam nevidim, neni tam citit spodni celistova kost, pak napr. krcni kyvaci svaly atp.
xxl - 17.4.2005 13:42
MelvinX ... proc nepodekujes taky Diablovi? lip se ti posloucha nazor blba kdyz je kladnej nez nazor cloveka ktery se do toho rozumi i kdyz je treba taky blb??? to you must die&diablo bez urazky pls...
MelvinX - 17.4.2005 10:40
4You_must_die: díky za zastani :-) jsem rad, ze se Ti to libi.
MelvinX - 17.4.2005 10:40
4diablo: Anatomii jsem moc neresil, to je pravda, ale aji kdyz se podivam na nejaky obrazek s anatomii, tak se v tom zatim moc neorintuju, jako co si muzu dovolit zvyraznit u te prisery a co uz ne...kdyby jsi mi mohl konktertneji poradit, byl bych Ti vdecny....dekuji.
diablo - 17.4.2005 10:12
shit - nafouklej sacek samozrejme..a s vodou ;)))
diablo - 17.4.2005 10:11
You_must_die - tobe se to muze zdat ok jak chce..staci se mrknout k tobe do galerie...anatomii hlavy to bude mit i kdyby to bylo nevim co - tim chci rict ze svaly a kost tam budou muset byt funkcni pokazde, a podle toho to musi taky vypadat, ale pokud se to tvari jako nafouknutej savek jeste treba s vosou tak je to na prd. Howg.
You_must_die - 17.4.2005 10:00
To diablo: nechápu co tady řešíš, jakápak anatomie hlavy, pokud sem to dobře pochopil, tak to má být nějaký týpek z pekla a mě se zdá celkem fpoho ;-) Teda až na ten blek materiál, ale s testurou to bude ok :-)
diablo - 16.4.2005 18:03
jestli mam neco poradit, sezen si nejake reference anatomie hlavy a zkus to podle toho vymodelovat a az pak zacni s nejakou fantazii.. tohle je na houby. Sorry. Pocinaje tema ostryma hranama, a nespravnou anatomii konce. JO a i kdyby to mela byt fantazie, tak bys mel dbat na to, aby ta cast tela pusobila ze jsou v ni svaly a kosti..