aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Shaman

jméno: Ondřej Čtvrtečka
email: ctvrtek@ssakhk.cz
www:
icq:

obrázek: 9531
hlasování: 2.6667, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
oldies
[vloženo: 24.4.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3D MAX 4 & Rhinoceros 2]

obrázek: 9530
hlasování: 5.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
classic
[vloženo: 24.4.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3D MAX 4 & Rhinoceros 2]

obrázek: 4256
hlasování: 2.3929, celkem hlasů: 28
popis obrázku:
můj oblíbený
[vloženo: 13.11.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Rhinoceros 2.0; 3D Studio MAX R4]

obrázek: 4180
hlasování: 3.1667, celkem hlasů: 12
popis obrázku:
tak na tohle sem musel pískat 3 roky
[vloženo: 05.11.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Rhinoceros 2.0; 3D Studio MAX R4]

obrázek: 4178
hlasování: 6.5455, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
můj oblíbený obrázek vytvořený za... no zrovna krátký okamžik to nebyl, ale ani naopak
[vloženo: 05.11.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Rhinoceros 1.1; 3D Studio MAX R3.1]

obrázek: 4176
hlasování: 3.7778, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
Snaha o reálné zpracování, ale zbytek je spíše na vás...
[vloženo: 05.11.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Rhinoceros 2.0; 3D Studio MAX R4]

Zobrazené obrázky: 1 - 6. Celkový počet obrázků: 6.
 
1-6

 Shadowman <- předchozí uživatel
další uživatel -> Sheedee 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 11
1-10, 11-11
       obrázek: 9531
vloženo: 2003-04-24
popis: oldies
       obrázek: 9530
vloženo: 2003-04-24
popis: classic
lateralus - 30.12.2002 22:55
Heeeeeej Shamane fajn vláček.........a gambrinus .............nemám slov.... :-)
Gottwik - 30.6.2002 4:44
Chlape, plechovka je pomerne dobra.
silencer - 13.11.2001 14:21
pěknej škopek! :o)
       obrázek: 4256
vloženo: 2001-11-13
popis: můj oblíbený
kozakm - 12.11.2001 22:40
Driv jsem to taky delal pres iges (TTcko), jenze nevyhoda je, ze je to porad v NURBSech a pred kazdym renderem se to musi prevest na poly a to hrozne zdrzuje.
kozakm - 12.11.2001 11:53
No, prave si myslim, ze ty detaily delaj ten model o hodne realistictejsi. Jinak prevod byl pres 3ds, 1 087 000 poly :-) K tomu vlacku: videl jsem neco podobnyho vyrenderovanyho ve Final Renderu a bylo to naprosto bozsky - to je jen takova inspirace :-)
Ice Man - 9.11.2001 20:10
Nazdárek díky za kritiku. Co máš nějaký zkušenosti s Rhinem? A jak dlouho už si hraješ s 3D grafikou ? napiš
shaman - 9.11.2001 9:44
Abych to trochu popsal: ten vlacek je delanek booleanem - nic obtiznyho, ale o to ani casto nejde; fletna je vlastne jeden velkej revolve s nekolika boolean zasahy a pote problematicke zaoblovani ( v Rhinu se to musi jeste nejak doladit); no a ta krabicka vod sirek - cca 300 objektu ( s tim sem taky nepocital ) a prace s plochama a krivkama, velikost asi 1, 7 MB. My prvotiny sem radeji davat ani nebudu. ;-))))
Abyssis - 6.11.2001 13:57
yo .-)
Shaman - 6.11.2001 8:20
to Abyssis: po 3 letech celkem logické, ne???
Abyssis - 5.11.2001 21:32
Třeba je tak wopotřebovaná ...;-))