Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 111 - 120 z 139
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-139 |
|
to je teda dobry |
|
Známku za pistolku dostaneš tehdy, až srazíš hrany a změníš matroš pažby. NEZNÁMKUJ si sám, je to velmi ubohé... a za dva??? To budeš muset ještě DOST přidat. Tak jak to je teď, je to maximálně za 6. - prostě to předělej :O) |
|
Kdyz uz jste mi nikdo znamku nedal, tak jsem si to musel oznamkovat sam. |
|
to aja - promin byl to omyl |
|
Hej, procpak jsi mi dal za kaminky 10? To je to fakt tak desny? Cekala bych aspon nejakej komentar..?! |
|
Aby si střelec nepořezal prsty, nutně musíš srazit všechny hrany, zvláště pak ty u spouště a její ochrany... Materiál pažby je dost hroznej :( Ale lepšíš se :O) |
|
Ahoj, obracim se na všechny s prosbičkou. Do připravovaný animace potřebuju pár zvuků, který nemůžu za boha sehnat. Specielně potřebuju: RUCH NA NÁDRAŽÍ, ZVUK LOKOMOTIVY, STARTOVÁNÍ A BĚH MOTORU STARÉHO AUTOMOBILU, RÁNU PŘI NÁRAZU, ZVUK SIČÍCÍ PÁRY A ODBÍJENÍ A TLUKOT SLOUPOVÝCH HODIN. Tak to někodo z vás má, nebo jestli ví, kde něco takovýho sehnat, tak mi prosimvás napište(nechci lítat po městě s diktafonem:). Díky. |
|
ty casti, co si myslim, ze byly delany Booleanovskym odcitanim (delam v 3dS MAX, takze nevim jak se to jmenuje v Lightwave) jsou pekny a maj dostatecn hladky hrany, ale co byly delany Loftem (tazenim), maj v tomhle rozliseni videt hrany a lomy, ktery by tam asi bejt nemeli (nejsem odbnornik), ten material na rukojeti je taky pro tohle rozliseni jednoduchej, a jeste posledni zkus to nasvitit a pridat do nejakyho zatisi, at vynikne kovovypovrch materialu |
|
jo a tentokrat je v mym standartnim windowsovskym rozliseni. |
|
Jsem zvedavy na ohlasy na ten revolver |
|
|