aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Sixt

jméno: Petr Sinta
email: p.sinta@email.cz
www:
icq:

obrázek: 29336
hlasování: 3.6667, celkem hlasů: 12
popis obrázku:
Audi S3
[vloženo: 26.8.2009]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3D Studio Max 2010 / Bunkspeed Hypershot 1.7]

obrázek: 29334
hlasování: 10.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Dodge Viper SRT-10
[vloženo: 26.8.2009]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3D Studio Max 2010 / Bunkspeed Hypershot 1.7]

obrázek: 29318
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Saleen S7
[vloženo: 15.8.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max 2010 / Bunkspeed Hypershot 1.7]

obrázek: 29291
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Koenigsegg CCX
[vloženo: 23.7.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max 2010 / Bunkspeed Hypershot 1.7]

obrázek: 29131
hlasování: 3.2500, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Lancia Fenomenon Stratos
[vloženo: 15.3.2009]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3D Studio Max 2009 / Bunkspeed Hypershot]

obrázek: 28770
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Audi S5
[vloženo: 24.11.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max 2008 / Bunkspeed Hypershot]

obrázek: 28578
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Mitsubishi Lancer X Prototype. Model auta ma tedy neco kolem 2.5 milionu polygonu a je uz nyni renderovany pres Hypershot firmy Bunkspeed. Snad se bude libit :o). Dalsi pic viz. podobrazky.
[vloženo: 11.8.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max 2008 / Bunkspeed Hypershot]

obrázek: 28442
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Mitsubishi Lancer x - Prototype. Více viz. podobrázky.
[vloženo: 07.7.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max 2008, V-Ray, Photoshop]

obrázek: 20431
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Reproduktory Ergo RC-A spolecnosti Canton. Jedna se o katalog projekt. Scena obsahuje 2x reproduktor, ctyri svetla (2xomni, 2xspotlight target). Jako vysledny render je pouzit default scanline. Max nadhled a test render v podobrazku.
[vloženo: 30.8.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max 7]

obrázek: 20376
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
CDR-HD1500 – Jedna se o hi-fi komponent spolecnosti Yamaha vytvoreny na zaklade me nynejsi prace. (Kdo by mel o model zajem, muze si ho stahnout na mem webu).
[vloženo: 27.8.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max 7]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 58.
 
1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-50 , 51-58

 Sith <- předchozí uživatel
další uživatel -> Skary 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 21 - 30 z 179
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-179
sixt - 16.8.2005 23:17
humfrez: S tebou samozrejme musim taktez souhlasit. Je to povinna discitlina. Ja s tim sice prisel az ted. Jak si uz ale napsal. Drive ci pozdeji kazdy takovy to test udelat musí :))
sixt - 16.8.2005 23:17
Revelli: Tobe musim podekovat specialne ;). Jsme rad, ze alespon nekdo se dokazal take soustredit na jinou zalezitost nez prave na ty koule. Co se tedy jedna textury parket tak jsem rad, ze se libi pac me o ni slo asi nejvice a dat sem pouze tu texturu me neprislo moc dobre. Tvuj komentar je pekny a to ne kuli zminenemu odlesku, ale hlavne proto, ze si vsimas sceny jako celku a ne pouze do očích bijících objektu.V tomto pripade ony koule. Dekuji ti ;).
sixt - 16.8.2005 23:16
Vsem: diky za komentar ;). Tak……Co k tomu vsemu napsat. Ty koule mela byt tedy jaka si oddechovka od tech všech dopravnich prostredku. No co rict. Jednoduche to je, ale zas na druhou stranu to leci. Uz jsem vazne zacal prave s tech dopravnich prostredku malem videt zelene. Tady to pekne pomohlo ;). Navíc jak uz nastiínil Abyssis: (ma pravdu ;). Bylo to tady uz dost fadni - a cas o casu je potreba zkusit ci se zacit ucit take neco noveho. Proto ono slovo test.
silencer - 16.8.2005 22:27
jj, caustic chybi. Jinak pekny koule.
xxl - 16.8.2005 20:23
humfrez. a nezapomel bych koule na sachovnici
humfrez - 16.8.2005 18:34
LOL abyssis. gule su povinna disciplina :) kazdy spravi jeden test s gulami skor ci neskor Show me your ballz !!!
Abyssis - 16.8.2005 18:07
konečně zase nějaké koule ;---) už to tady bylo fádní ;-)))
revelli - 16.8.2005 16:48
zaujimave, paci sa mi ten odlesk textury dreva
mathew_er - 16.8.2005 13:46
je nevim, jak moc je tohle reality. lide se nedivaji cely den na hromadu sklenenych kouli a mnohem lepsi zpusob testovani realistickeho zobrazeni by bylo na trochu beznejsim a znamejsim predmetu, nezli je koule. navic toto nevypada tak realne predevsim kvuli tem stinum. stin je misto, kde nedopada stejne mnozstvi svetla jako v okoli nejcasteji kvuli tomu, ze svetlu stoji neco v ceste. tohle sklo je materialem pruhlednym a tudiz i prusvitnym, proto netvori stiny v takove mire, ba naopak prochazejici svetlo lame a usmernuje. kaustika by byly na miste.
       obrázek: 20195
vloženo: 2005-08-16
popis: Reality - Test: Jde o jednoduchou scénu vytvořenou na základě testu – Textury parket, materiálu skla a mapy HDRI.
Sixt - 9.8.2005 23:01
ftak-gabo: ;)))