Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 71 - 80 z 179
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-179 |
|
Bomba obrázky.Nemoh bys mě vysvětlit aspoň maličko z toho, jak tenhle pekelnej stroj vymodelovals? (myslim to subaru, ale všechny autíčka tady vypadaj skvěle - jen co je pravda... :-)E-mail: neohacker@quick.cz |
|
No že ty otevřené dveře (konkrétně třeba ten černý lem kolem skla) nemají žádnou tloušťku... |
|
? Nevím jaký myslíš ? |
|
Co ty papírový dveře? |
|
Omni.Book - 25.3.2003 21:42
|
To subaru je pěkný mohl bys mi prosím poslat tutorial jestli ho máš?nebo na nějaký jiný auto dík moc na email omni.book@quick.cz |
|
No co se týče materiálu tak ten snad jednou zdokonalím (čas to ukáže) :o).
Nurbs: Pracuje se mi dobře pouze s tím to typem (Nubrs Cv curve).
Jedná se o křivky které nasledně spojíš ...atd. (dost rychle se s nima dá modelovat).
Měl bys to vyzkoušet. :o). |
|
Subaru je fakt hezky vymodelovany, ale ten render... Zkus pouzit jinej material (existuji tutorialy na skvelej "carpaint" material - zkus ho vyhledat v Google). V zasade se jedna o par fall off map s nastavenim na Fresnel (v diffuse a reflect kanalech). Plus material musi mit co odrazet (bud enviroment mapa, nebo objekty okolo - mimo zaber). Vetsinou se hodi hodne svetly (napr. boxy se 100 procentni iluminaci - jsou zkratka totalne bily, i ve stinu). Obdivuju, zes nato sel pres maxkovy Nurbs, ktery jsou pekne shitovy :-( Mohl bys napsat jak se ti s nema dela?? Vetsina lidi voli Rhino nebo subdivision modelling v maxu. |
|
model je vybornej, jen zkus pouzit lepsi material |
|
|
obrázek: 9254
vloženo: 2003-03-24
popis: SUBARU Impreza LM Race Car.
Už asi Final verze.
|
|
Tak s tim souhlasim, NURBS v Maxovi sucks :)) |
|
Mně připadá to Subaru moc hranatý... a koukám, že zůstáváš věrný NURBSům v MAXu, to tě docela obdivuju :-) |
|