aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Telchar

jméno: Petr Král
email: Telchar@seznam.cz
www:
icq:

obrázek: 21340
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
zkoušel jsem vymodelovat a otexturovat barák. V podobrázkách je wire.
[vloženo: 04.11.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX a Photoshop]

obrázek: 18498
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
nic mě nenapadá...
[vloženo: 14.4.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DS Max 7]

obrázek: 15177
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Tak jsem po dlouhé době zase něco zkloubil do hromady a jak budu mít chvilku čas, tak to zkusím otexturovat. Je to jenom výřez po kliknutí to má 1024x1024
[vloženo: 13.7.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DSMax 5]

obrázek: 7621
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Relikvie
[vloženo: 31.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 4]

obrázek: 5610
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Prostě helma a meč. V nejbližší dobe udělám novej rendering.
[vloženo: 01.5.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max R3.1]

obrázek: 5609
hlasování: 4.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Snímeček z animace
[vloženo: 01.5.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max R3.1]

obrázek: 5608
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
První pokusy v 3D Maxu
[vloženo: 01.5.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio Max R3.1]

obrázek: 2944
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Vstup do Krypty
[vloženo: 18.5.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Lightwave 6,5]

obrázek: 2572
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Opět Portál (doufám že půjde vidět)
[vloženo: 23.3.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Lightwave 5,6]

Zobrazené obrázky: 1 - 9. Celkový počet obrázků: 9.
 
1-9

 TDF <- předchozí uživatel
další uživatel -> Temujin 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 32
1-10, 11-20, 21-30, 31-32
Kraky3d - 11.11.2005 22:26
telchar - jenom jestli nekecáš,ale pokud ne tak ti blahopřeji.Taky jsem se o to pokoušel,ale asi u toho moc přemýšlím.
telchar - 11.11.2005 21:51
Kraky3D - dopadl jsem na výbornou :-) už si ohřívám křesílko.
Kraky3d - 8.11.2005 23:36
Taky znám ten test,snažím se ho splnit,ale mám na to málo času .Jak si dopadl ty,jestli se mohu zeptat?
toulic - 7.11.2005 12:37
Me se ten barak libi. A je jedno jestli je model jednoduchej a plochej. Dulezitejsi je vysledek a ne cesta jak k nemu dojit.
telchar - 6.11.2005 13:29
Cynisaa - to s tím očicháváním maxe máš pravdu :-) jsem hlavně 2D.
telchar - 6.11.2005 13:27
Cynisaa - pokud by měl engine podporu displace z maxe, tak bych ho tam použil. Tady šlo hlavně o textury, objekt něměl být moc detailní a mely vypadat dobře. V podobrázkách je Wire. Zkoušela jsi někdy dělat low-poly modely aby vypadali dobře. Co nemůžeš udělat na modelu to musíš udělat texturou. :-)
Cynisaa - 6.11.2005 11:37
říkáš do hry a co třeba displace?
telchar - 5.11.2005 21:47
Cynisaa - překlep mělo tam být "CANOMU" :-)
telchar - 5.11.2005 21:43
Cynisaa - camonu neznám. Je to dělaný stylem aby se to dalo použít do hry, proto tam není bump, specular atp. největší textura je 1024x1024 px . A co jsi myslel tím, že používám jen to co někde stáhnu z netu? textury jsem si nafotil sám. Pro ty co jsou z Brna - ten barák stojí na Cejlu jak se stáčí tram 2 a 3 na Starku (Stará Osada). Akorát je trochu upravenej :-) Wire bude zítra ráno.
Richit - 4.11.2005 22:30
Pekné textúry...