Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 131 - 140 z 189
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-189 |
|
Príjemné na oky :o) |
|
|
obrázek: 10394
vloženo: 2003-06-29
popis: Takovej pohodovej obrázek,žádná realita prostě pohoda.
|
|
fajn :) |
|
Jo toulic přesně jak řiká kozakm ,každej používá místo slova faces slovo polygon,a pok jsou stoho pletky :)))
KOzakm -omluva za malé skomolení NICKU:))) |
|
KOzakm: teamu to nevadí pokud...V te chvily když jsem ho jsem dal už jsem věděl že tento model je nepolžítelny.(faces) jinak by ho sem necpal.
A kte hře bude to 3D akce vic asi nic... |
|
maximus: uz z nazvu slova polygon vyplyva, ze je to mnohouhelnik. Ale stejne vsihni rikaji polygony a mysli tim triangly :) Je potreba si to na zacatku vzdy ujasnit. Jeste jeden dotaz na Urbise: tymu nevadi, ze zverejnujes modely??? A kdyz uz, co to bude za hru ;) |
|
ten Van vypada fakt vyborne! Akorat tech polygonu je moc :-) P.S: Toulic - polyfaces jsou mereny na objektu v rezimu Editable Poly, kde se nejedna o pocet trianglu (tri bodovych polygonu, neboli faces), ale o polygony tri i vice bodove. Z toho vyplyva, ze celkovy pocet polyfaces byva o dost nizsi nez trianglu (vetsinou jsou to totiz ctvercove polygony). Ve vysledku to po prevedeni do Editable mesh hodi mnohem vyssi cislo!! |
|
co to jsou polyfaces ? |
|
Ano,ano panové na alising zap... ktěm faces,při zdávání práce jsem se lehce překouk a místo (do 2000faces, jsem dělal DO 2000 polyfaces) na jsem zvědav co nato team:))) asi budupředělávat.:// |
|
Vzhledem k tomu, že scéna neni u low poly do hry asi to nejdůležitěší, bych ti ten antialiasing odpustil.... Jinak model se mi moc líbí, jenom aby to bylo s těma 1988 faces pak hratelný :) Dám..........hmm.........ok jedničku :) |
|
pěknej model, na dodávku možná až trochu moc faces, ale nejsem lowpoly modeler, tak tomu kulový rozumim :-), ale rozhodně je tam strašnej aliasing |
|
|