aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Urbis

jméno: Zdenek Urbánek
email: URBIS.URBIS@seznam.cz
www:
icq: 251883438

obrázek: 29346
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
škoda octavia 2 do 5000 Faces.. nize pak dalsich 5 vozu...
[vloženo: 08.9.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3d studio max]

obrázek: 29345
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Do 5000 Faces...
[vloženo: 08.9.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max]

obrázek: 29344
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Do 5000 Faces...
[vloženo: 08.9.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max]

obrázek: 29343
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Do 5000 Faces...(4806) faces
[vloženo: 08.9.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max]

obrázek: 29342
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Do 5000 Faces... (4533)faces
[vloženo: 08.9.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max]

obrázek: 29341
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Do 5000 Faces...
[vloženo: 08.9.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max 3d studio...]

obrázek: 29120
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
[vloženo: 12.3.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max9 ,Vray]

obrázek: 28667
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
bez DOf a drobna uprava kytek...
[vloženo: 28.9.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: to sami]

obrázek: 28085
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Daytona pace car od chevroletu - 5092 faces ,malinko sem presvihnul limit 5000faces ,ale jeste porad se stim ve wievportu dalo trochu hýbat:):),textura 2048x2048 + 1024x1024 vnitřek
[vloženo: 16.3.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax, PS]

obrázek: 27962
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
ješte one..
[vloženo: 15.2.2008]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax..textura -photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 52.
 
1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-40 , 41-50 , 51-52

 ural <- předchozí uživatel
další uživatel -> URBO 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 51 - 60 z 189
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-189
shinnok - 8.3.2006 10:35
chod modelovat auta do dalsieho NFS :) je to bomba. Fakt paradne, nechapem ako si to zmestil do 8 000
Urbis - 7.3.2006 18:11
Richit: ďakujom ,sem rad že se pači:) a určitě by děkoval i pan pagani:)
Richit - 7.3.2006 17:32
jedno z najkrajších low-poly áut a vôbec modelov aké som kedy videl... ;)
       obrázek: 22738
vloženo: 2006-03-07
popis: Pagani Zonda... se všim všady do 8000faces
djscore - 14.12.2005 11:13
Pekny matros i nasviceni...Libi
       obrázek: 21696
vloženo: 2005-12-13
popis: už jen dodělam auto:)....
Sixt - 24.8.2005 23:20
Hezké !! ;)
alcado - 24.8.2005 21:09
jo, je to pěkný lowpoly :)
revelli - 24.8.2005 17:45
vyzera to super
Urbis - 24.8.2005 13:52
celej popis se tam nevešel tak tady je i konec:) Low poly .Peugeot 205 kompletně má 1994 faces a jednu texturu 1024x1024 ....žadne bump ...Jo pardon!! kompletně je myšleno všechno,kapota, kola, skla,interier,jen neeee zrcatka,protože model měl bejt do 2000faces ale ja zapoměl na zrcatka tak jsem je tam jen tak šoupnul aby renderu nechyběla:) no každy zrcátko má 50faces...
       obrázek: 20335
vloženo: 2005-08-24
popis: Low poly .Peugeot 205 kompletně ma 1994faces a jednu texturu 1024x1024 Jo pardon kompletně je myšleno všechno,kapota, kola, interier,jen ne zrcatka,protože model měl bejt do 2000faces ale ja zapoměl na zrcatka tak jsem je tam jen tak šoupnul aby r
mk3d - 29.7.2005 0:57
vypada to dobre ale 32 hodin je opravdu az prilis i na tenhle procesor.
Urbis - 22.7.2005 12:20
code:Jo mě nějak o čas nešlo,a pravda je že se občas pritom palil:) ale jen odčas,strašně času sežere když daš trochu viši anti-aliasing aj DOF to taky dost spomalilo...ano jeto FR-advanced..ale navic mě nějak zbobi Final render ,už sem si stěžoval loocasovy:)ale asi nevěděl,když nam nějakou věc třeba strašně jednoduchou a necham ji renderovat s GI tak pod enginem FR image nechce renderovat DOF uplně se na to vysere,a Quasi Monte-Carlo i hyper Gi to dělůa uplně v pohodě nevěm proč,ale v max 6 mi to jde v poho i z image enginem.takže si myslim že mam nějakej podělanej ten upgrade pro max 7 což je ale taky nepravděpodobny pač všechno jinyho snad funguje