Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 1 - 10 z 166
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-166 |
|
kozakm : no yo...ale neni to fotka :-)) |
|
Johnbruk: vzhledem k tomu, že je to přesně podle fotky, tak bych se tolik nerozplýval. Ale je fakt, že tenhle výsledek byl z těch lepších :) |
|
okna, dvere, vlastne vsetky textury okrem murika hore a ornamentov su stiahnute z netu a upravene. |
|
hydro:vlastne som rad, aspon som sa nieco naucil a mam lepsiu predstavu o tom co dokazem :-) Vsetko co som dostal bola jedna fotka v rozliseni 640x427, tie ornamenty som kreslil mysou podla zvecsenej fotky. |
|
Jaktože píšeš o tom testu "úspěšný, ale... :o(". Nejseš snad rád? ;). Btw POP asi myslel Prince of Persia, tam je podobná architektura jako u tvé scény.
Jinak malej dotaz: Textury (diffuse i bump mapy) sis musel nakreslit/nafotit/upravit/stáhnout sám, nebo ti je připravili lidi z IS? Já jen že tam maj na textury specializovaný lidi, pokud se nepletu... |
|
mathew: neviem ake velke textury sa teraz pouzivaju v hrach, toto je podla zadania. Mapovane je to pomocou Unwrap UVW na jeden stvorec, takze vsetky textury pre cele atrium su na jednom obrazku 2048x2048 a k tomu je jedna bump mapa 2048x2048 takisto pre cele atrium. Zaklad textury je fotka opotrebovanej a osupanej steny, ktora je dolu opotrebovana velmi a smerom hore stale menej. Ale dalo by sa na tom este zapracovat co sa logiky rozmiestnenia opotrebenia tyka (snad je mi este rozumiet :-) Vdaka za postrehy. Je to vstupny test do IS.
MelvinX: Nedelal, co je to POP?
silencer: dik :-)
hydroxyd: Ano, dokonca uspesny ale ... :o(
123: dik moc :-)
JohnBruk: vdaka chlape :o) |
|
po shlédnutí toho podvodu, od nejmenovaného autora v předchozí galerii...je tvůj obrázek balzám na duši - moc líbí..obdivuji tuhle orientální architekturu s absolutním smyslem pro detail..pěkný low-poly :-) |
|
dle mne je to moc podareny :-)) |
|
Přijímací test pro Illusion Softworks? ;o) |
|
nemam slov... :-) |
|
|