aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Wordless

jméno: Laco Kováč
email: suteren@gmail.com
www: http://suteren.szm.sk
icq: 126599332

obrázek: 18221
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
low poly model, 2412 faces, 1 Target direct svetlo, 2 Omni svetla. Textury su 2048x2048 , diffuse a bump. Je to urobene podla fotky na ktorej bolo zachytene iba 1. poschodie, prizemie a dlazku som si vymyslel, nerucim za autentickost. :-) Dalsie nahlady
[vloženo: 26.3.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3d max 6, photoshop.]

obrázek: 17105
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
Moja posledna tvorba. Pozadie -mraky a horizont- su fotomontaz. Bbudem vdacny za akekolvek konkretne pripomienky a rady ako obrazok zlepsit. Diky ;-)
[vloženo: 31.12.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3Dmax 5, Photoshop]

obrázek: 14675
hlasování: 1.4000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
maly update, vecsie rozlisenie, tie kridla este niesu final. verzia, ale chcem ich spravit cele v podobnom duchu.
[vloženo: 11.6.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dMAX 5]

obrázek: 12447
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 13
popis obrázku:
Urcite by sa na tom dalo este vela veci vylepsit, ale moj kompik nejak nestaci s dychom a moja trpezlivot momentalne nieje v najlepsom stave. Mierny dof a zrnitost su tam pridane pomocou photoshopu a photopaintu. Chcel som to spravit take trochu "dirty",
[vloženo: 25.11.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dmax 5]

obrázek: 11328
hlasování: 1.1875, celkem hlasů: 16
popis obrázku:
tak toto sa mi prosim pekne ratalo ! 20 hodin aj 22 minut ! pozadie som trochu zjasnil vo phtoshope. Pohlad je trochu mimo, ale nechce sa mi kvoli tomu to nechat ratat znova. Inak, asi sa mi viac paci ten mensi obrazok
[vloženo: 05.9.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dMAX5, AMD 1800, 256 RAM]

obrázek: 10289
hlasování: 1.1000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
W.I.P. chemical sniper. http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&threadid=68875
[vloženo: 23.6.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 9246
hlasování: 1.2857, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
len taka haluz..
[vloženo: 24.3.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 8197
hlasování: 1.3500, celkem hlasů: 20
popis obrázku:
spaghetti spider
[vloženo: 11.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dmax4]

obrázek: 8074
hlasování: 1.0800, celkem hlasů: 25
popis obrázku:
sutazny obrazok do pixelu
[vloženo: 02.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3d MAX]

obrázek: 7400
hlasování: 2.4286, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
starsia vec
[vloženo: 12.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3d MAX]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 15.
 
1-10 , 11-15

 Wopal <- předchozí uživatel
další uživatel -> Wotan 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 166
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-166
JohnBruk - 30.3.2005 11:49
kozakm : no yo...ale neni to fotka :-))
kozakm - 30.3.2005 8:47
Johnbruk: vzhledem k tomu, že je to přesně podle fotky, tak bych se tolik nerozplýval. Ale je fakt, že tenhle výsledek byl z těch lepších :)
wordless - 29.3.2005 20:38
okna, dvere, vlastne vsetky textury okrem murika hore a ornamentov su stiahnute z netu a upravene.
wordless - 29.3.2005 20:17
hydro:vlastne som rad, aspon som sa nieco naucil a mam lepsiu predstavu o tom co dokazem :-) Vsetko co som dostal bola jedna fotka v rozliseni 640x427, tie ornamenty som kreslil mysou podla zvecsenej fotky.
hydroxid_ - 29.3.2005 16:02
Jaktože píšeš o tom testu "úspěšný, ale... :o(". Nejseš snad rád? ;). Btw POP asi myslel Prince of Persia, tam je podobná architektura jako u tvé scény. Jinak malej dotaz: Textury (diffuse i bump mapy) sis musel nakreslit/nafotit/upravit/stáhnout sám, nebo ti je připravili lidi z IS? Já jen že tam maj na textury specializovaný lidi, pokud se nepletu...
wordless - 29.3.2005 13:37
mathew: neviem ake velke textury sa teraz pouzivaju v hrach, toto je podla zadania. Mapovane je to pomocou Unwrap UVW na jeden stvorec, takze vsetky textury pre cele atrium su na jednom obrazku 2048x2048 a k tomu je jedna bump mapa 2048x2048 takisto pre cele atrium. Zaklad textury je fotka opotrebovanej a osupanej steny, ktora je dolu opotrebovana velmi a smerom hore stale menej. Ale dalo by sa na tom este zapracovat co sa logiky rozmiestnenia opotrebenia tyka (snad je mi este rozumiet :-) Vdaka za postrehy. Je to vstupny test do IS. MelvinX: Nedelal, co je to POP? silencer: dik :-) hydroxyd: Ano, dokonca uspesny ale ... :o( 123: dik moc :-) JohnBruk: vdaka chlape :o)
JohnBruk - 28.3.2005 0:12
po shlédnutí toho podvodu, od nejmenovaného autora v předchozí galerii...je tvůj obrázek balzám na duši - moc líbí..obdivuji tuhle orientální architekturu s absolutním smyslem pro detail..pěkný low-poly :-)
123 - 27.3.2005 21:44
dle mne je to moc podareny :-))
hydroxid_ - 27.3.2005 20:27
Přijímací test pro Illusion Softworks? ;o)
silencer - 27.3.2005 19:35
nemam slov... :-)