aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 ALFONZ

jméno: Alf Alfonz
email: project.alfonz@seznam
www:
icq:

obrázek: 17465
popis obrázku:
frantici nam zase neco posalli :D ( neni to moc propracovany ty bedny na co by mi ve hre byli je to jen vtipecek =P) btw v galerii sou lepsi pohledy na mp5 ...
[vloženo: 30.1.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3dsmax5]

obrázek: 17461
popis obrázku:
mp5 - vertices : 741 / faces : 1192
[vloženo: 30.1.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3dsmax5]

obrázek: 17420
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
m4a1 carabine W.I.P bez textur 304 vertices 536 faces low-poly
[vloženo: 27.1.2005]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3dsmax5]

obrázek: 15486
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
Logo me budouci filmove spolecnosti :P
[vloženo: 06.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds Max 6]

obrázek: 15471
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
no proste vez :) vevnitr sou schody ( low-poly )
[vloženo: 04.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 6]

obrázek: 15468
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
sorry za ten roblem s rukama trochu mesh smooth nic nezkazi :) jinak delka rukou uz je opravena a ta tyc ma vysku 200 to sou u me dva metry
[vloženo: 04.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 6]

obrázek: 15462
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
no trochu sem to vyepsil je tam krk usi a upravy treba mensi a lepsi ruce ( ramena ) atd.... vsechno je low-poly jen bych potreboval vedet jak se pocitaj polygony abych vedel kolik jich to ma :) tak vitam i kritiku jo a je to do hry :)
[vloženo: 04.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 15458
hlasování: 1.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
no proste vez :) zatim asi blba textura vevntir sou i schody a je to low-poly
[vloženo: 03.8.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 6]

Zobrazené obrázky: 1 - 8. Celkový počet obrázků: 8.
 
1-8

 alfisko <- předchozí uživatel
další uživatel -> aliaksandr 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 11 - 20 z 102
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-102
diablo - 3.2.2005 8:51
nadavam???kdybych ti rikal..kokote, debile, gumo a pod. tak je to nadavani, rozahodne ne tohle..TECKA konec..
Pouk - 2.2.2005 12:08
No jo jasne, me s jen libi zbrane.... kazdopadne je to povedenejsi nez ta M4. Takhle nejak vypadaly moje zacatky v MAXu.
diablo - 1.2.2005 20:44
premyslim co je vyborne na te mp5 ???? prace na 5 minut vcetne pusteni maxa...
Pouk - 31.1.2005 13:15
Ahoj, MP5 vyborna, ale posun tu hlaven trosicku vis, MP5 by hlaven mela mit v ose toho spodniho valce. Jinak super.
moddo - 30.1.2005 10:51
pekne... Taky se pomalu budu chystat na low poly :)
       obrázek: 17465
vloženo: 2005-01-30
popis: frantici nam zase neco posalli :D ( neni to moc propracovany ty bedny na co by mi ve hre byli je to jen vtipecek =P) btw v galerii sou lepsi pohledy na mp5 ...
       obrázek: 17461
vloženo: 2005-01-30
popis: mp5 - vertices : 741 / faces : 1192
alfonz - 28.1.2005 23:22
vsichni co sem co napsali na m4a1 (krome layer_X) mi neskutecne pomohli opravdu m4a1 ma sice uz asi nejakejch 1000 facu ale je mnohem better :) predelal sem asi 1/2 celyho modelu a hodlam jeste pristi tejden a tenhle vikend pokracovat a jeste dodelat textures :))) so tttthhhhhxxxx to allllllll !!!!! ^_^
alfonz - 28.1.2005 15:21
2 pouk : oba dve pripominky (zlepsit spust a rukojet) sem udelal spoust je vic propracovana a rukojet vic real... =) na textury si jeste chvilku pockate ;>P BTW dik za odpovedi a hlasujte.. =)
toulic - 28.1.2005 12:51
textury textury ... ty delaj low poly.... sup tam s nima. jinak ubrat triangly na trubce v pazbe a pridat na zaobleni rukojeti u spouste takhle je to takovy nevyvazeny
layer_x - 28.1.2005 10:20
ty ses militarista nebo co?
Pouk - 28.1.2005 10:02
Nemohlo by to byt trochu "min low poly"? Jo, pripomina to M4 (mozna spis comando), ale jen pokud chces modelovat zbran pro plastoveho vojacka nebo model zbrane do nejake RTS, kde na to ani neni moc videt. Zkus zacit znova a detailneji.