Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 51 - 60 z 170
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170 |
|
slusne vecicky |
|
Animace draka neni hotova, nepočítámlil nějaké krátké 100 frejmové rendery, protože nemám čas řešit ten problém s IK nad 100 snímkem. Mám ale stranky, kde bych mohl dát své animace. Jen musím najít někde 20 MB místa. |
|
barevné stíny to vrhá, jenom to není vidět :-), takže jsem to pro tenhle render úplně vypnul. (chtěl jsem tam mít ta volumická světla) |
|
Kostelík je pěknej, ale to osvětlení... zkus to prohnat přes GI. A nemělo by to barevný okno vrhat barevný stíny?? |
|
Faeron - 10.12.2001 23:18
|
Same pekne vytvory:o) Neni mozne nekde stahnout tu animaci draka? |
|
|
obrázek: 4442
vloženo: 2001-12-10
popis:
|
|
|
obrázek: 4288
vloženo: 2001-11-15
popis: Mám nový počátač, tak jsem se vrátil ke staršímu projektu, na kterej jsem už před tím neměl dost silnej HW.
|
|
Tezko rict, je asi fakt neco mezi nebem a Zemi :) |
|
Skutecne, mam v vsechno naklicovane do 200. Psal jsem, ze se mi to hejbe do 100, pak dal se hybe podle nastaveni jen ridici body (dumme), ale vlastni kostra (bones) se zastavi. Nejak je treba dopocitat IK nad 100 a to se neprovede. |
|
Natazene to mas do 200, ale mas to do 200 i naklicovane? O tom si se nezminil, jenom ze mas time slider do 200. To ti animaci neposune pokud je default ve 100ce napriklad co me tak napada. |
|
Dík, ale to je samozřejmost. Tím to není. Natažené je to do 200 |
|
ja byt spana cech dylku s mekka i sem uz dlouho nenapsal:))))) |
|