Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 31 - 40 z 184
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-150,
151-160,
161-170,
171-180,
181-184 |
|
Sakriš, to je ale pěkný :O)) Až na tu modrou plazmu je to mňam, ale to je jenom můj subjektivní feeling, takže za 1* |
|
Cybo, moh si aspon napsat, co se ti nelibilo na vodce ;-) |
|
Čtverečky zmizly, supeeeeeer!!!! |
|
je to tu a je to good!!! |
|
|
obrázek: 4814
vloženo: 2002-01-29
popis: Outcast Events (final)
|
|
2 All Cubic critics: Final render se blíží - ale neublíží... (To PC je mrcha pomalá!) |
|
2 Rasto: Uf! Dík za fakt kompletní rozbor. MR umím tak akorát spustit, asi by to chtělo si pořádně přečíst manuál. Teď mi dejte několik dní na final render a máte to bez čtverečků :)))
PS: Nemáte někdo volnou "záložní" kopii 3DS MAX 4.2? :))) Po roce sem se probral a zjistil jsem, že ta moje 3.1 je už dědeček. |
|
jo a to Omni light so shadow maps tienom, to beriem akoze si to zabudol prepnut na Raytrace shadow ok? ;O) |
|
Bol to FG. GI fotony mozes kludne vypnut, s tou energiou co pouzivas je ich efekt zanedbatelny. FG Max Radius treba prisposobit detailu v scene, Samples spresnuju vysledny lajting "pixla", cize ich zvysovanie zmierni rozdiely medzi jednotlivymi "ctvereckami". Pri kontrastnych detailoch musi ist Samples aj cez 1000. Rendering time nerastie az tak brutalne, kedze 1000 samples znamena 1000 lucov vrhnutych do okolia samplovaneho bodu pre zber "svetla". Max Radius to je uz iny killer. Casto ho treba zmensit az na premietnutu velkost pixla v perspektive ktoru rendrujes. Vo tvojej scene to znamenalo na default 1.0. Ale potom uz je vysledok ABSOLUTNE cisty. To ty nepotrebujes. Tvoje povrchy s noise bumpom skryju vela artefaktov, plus DOF ich aj tak rozmaze. Takze ja by som asi isiel na FG MaxRadius 5 a Samples 700. *phew* |
|
Helejce, nejsou ty čtverečky kvůli špatnýmu S/N??? ch ch ch 87) Ale přesto je to fajnový... |
|
uz ted to je moc pekny, ani ty crverecky to nezkazi :) |
|
|