aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 CyboPat

jméno: Patrik Cybowski
email: cybopat@seznam.cz
www: http://www.cybopat.net
icq: 75557107

obrázek: 4814
hlasování: 1.1333, celkem hlasů: 15
popis obrázku:
Outcast Events (final)
[vloženo: 29.1.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

obrázek: 1648
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 12
popis obrázku:
PF 2001
[vloženo: 24.12.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX + Corel DRAW]

obrázek: 1362
hlasování: 2.0769, celkem hlasů: 26
popis obrázku:
Museum
[vloženo: 19.11.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

obrázek: 1101
hlasování: 2.5652, celkem hlasů: 46
popis obrázku:
Růže - věnováno mé přítelkyni... :)
[vloženo: 23.10.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

obrázek: 1050
hlasování: 1.5238, celkem hlasů: 21
popis obrázku:
Nexus Pir8
[vloženo: 11.10.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

obrázek: 1037
hlasování: 2.1818, celkem hlasů: 55
popis obrázku:
Mech Callsign: Levius ( 2D předloha: Peter Levius )
[vloženo: 09.10.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

obrázek: 932
hlasování: 1.6875, celkem hlasů: 16
popis obrázku:
Mech CallSign: Spy
[vloženo: 25.9.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

obrázek: 762
hlasování: 1.7778, celkem hlasů: 18
popis obrázku:
HoverCraft
[vloženo: 29.8.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX + Terragen]

obrázek: 498
hlasování: 1.6875, celkem hlasů: 16
popis obrázku:
3D Cube
[vloženo: 06.7.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

obrázek: 415
hlasování: 1.2105, celkem hlasů: 19
popis obrázku:
Nexus Speedster - finále soutěže SCORE
[vloženo: 15.6.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D Studio MAX]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 14.
 
1-10 , 11-14

 cyberian <- předchozí uživatel
další uživatel -> cypp 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 31 - 40 z 184
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-184
Abyssis - 29.1.2002 22:00
Sakriš, to je ale pěkný :O)) Až na tu modrou plazmu je to mňam, ale to je jenom můj subjektivní feeling, takže za 1*
am - 29.1.2002 16:27
Cybo, moh si aspon napsat, co se ti nelibilo na vodce ;-)
kozakm - 29.1.2002 10:37
Čtverečky zmizly, supeeeeeer!!!!
am - 29.1.2002 8:07
je to tu a je to good!!!
       obrázek: 4814
vloženo: 2002-01-29
popis: Outcast Events (final)
CyboPat - 28.1.2002 12:14
2 All Cubic critics: Final render se blíží - ale neublíží... (To PC je mrcha pomalá!)
cybopat - 20.1.2002 16:29
2 Rasto: Uf! Dík za fakt kompletní rozbor. MR umím tak akorát spustit, asi by to chtělo si pořádně přečíst manuál. Teď mi dejte několik dní na final render a máte to bez čtverečků :))) PS: Nemáte někdo volnou "záložní" kopii 3DS MAX 4.2? :))) Po roce sem se probral a zjistil jsem, že ta moje 3.1 je už dědeček.
Rasto - 20.1.2002 12:40
jo a to Omni light so shadow maps tienom, to beriem akoze si to zabudol prepnut na Raytrace shadow ok? ;O)
Rasto - 20.1.2002 12:38
Bol to FG. GI fotony mozes kludne vypnut, s tou energiou co pouzivas je ich efekt zanedbatelny. FG Max Radius treba prisposobit detailu v scene, Samples spresnuju vysledny lajting "pixla", cize ich zvysovanie zmierni rozdiely medzi jednotlivymi "ctvereckami". Pri kontrastnych detailoch musi ist Samples aj cez 1000. Rendering time nerastie az tak brutalne, kedze 1000 samples znamena 1000 lucov vrhnutych do okolia samplovaneho bodu pre zber "svetla". Max Radius to je uz iny killer. Casto ho treba zmensit az na premietnutu velkost pixla v perspektive ktoru rendrujes. Vo tvojej scene to znamenalo na default 1.0. Ale potom uz je vysledok ABSOLUTNE cisty. To ty nepotrebujes. Tvoje povrchy s noise bumpom skryju vela artefaktov, plus DOF ich aj tak rozmaze. Takze ja by som asi isiel na FG MaxRadius 5 a Samples 700. *phew*
Abyssis - 20.1.2002 12:18
Helejce, nejsou ty čtverečky kvůli špatnýmu S/N??? ch ch ch 87) Ale přesto je to fajnový...
am - 20.1.2002 10:11
uz ted to je moc pekny, ani ty crverecky to nezkazi :)