Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 101 - 110 z 120
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120 |
|
Tak jestli jsi dostal nápad, tak to je super modeluj včem se dá. hlavně když se budeš sám zlepšovat a získávat nové zkušenosti :-D |
|
no vim na vsech obrazkach tu mam jednoduche objemy kter nejsou v maxu problem..ale treba na kapoty aut nebo na letadla nebo na cokliv podobneho jsou nurbs fakt nezastupitelne nebo jo.ale jen tezko(treba meshsmoothem) |
|
no ja jsem spokojen s obojim..co neumim v jednom delam v druhym..jeste donedavna sem v Rhinu modeloval jen nurbs plochy a vse to co v maxovi sem neumnel(novej termin ne nejde..ale neumim)nebo v nem slo stezka a jednoduche veci a vetsinu operaci s modelem sme delal v maxovi..etd sem presedlal na rhino a maxe pouzivam na mapovnai textur a render..to co mi na maxu opravdu vadi je mesh...nurbsi i zabiraj mnesi prostor v pamneti a koule je skutecne koule...silu nurbsu sem dost podcenoval..stacil mi mesh..ale kdyz sem se do nich pustil....jo i kvadr je v rhinu nurbs. :-ppp
na mesh se pak da prevest cokoliv..nejlepsi je jak si kranse muzes deformovat kouli..to je fakt cool |
|
no...stisknuti jedny klavesy je podle me jednoduzsi nez tazeni okraje mysi :) ... ale co, nechci se tu hadat a nekoho o necem presvedcovat ( jen sem ti chtel vyvratit nektery argumenty :) ... kazdej dela v tom, co mu sedi nejlip ... a neni dulezity jak nebo v cem dela... jsou to jen nastroje a to nejdulezitejsi je jen v hlave... jinak ty chyby co obcas delaj Compoundy sou jedina vec, co mi v Maxovi vadi, da se to sice rucne odstranit ale je to docela opruz ... a dost reci, du se mrknout na to zatraceny Rhino, kdyz ho vsichni tak vychvalujou, tak na nem asi neco bude :)) |
|
de o to ze v rhinu to de jednoduse chztnutim za okraj toho vyrezu..jo mesh..ale je v tom problem..kdyz udelas koulio standartnich 25 stranach..pak ji provrtas a buhvico a zjistis ze 25 je malo a potrebujes vice..musis znova nebo slozite jinak..de o to ze vmaxovi je vse N- sten i koule kdezto v nurbs a rhinu je koule porad presna koule a ne jen hodne jemny N-sten no ja priviknul modelingu v rhinu ted uplne...interface je velmi podobny a vubec tvorba vseho je docela podobna..jen o mnojho prijemnejsi a jednodusi nez v maxovi..v maxovi se mi stavali chzbki pri Compound objektech nebo pri loftu..v rhinu loft atd(rhino ma mnohem vice zajimavich spusobu tvorby objektu z krivek,ale prece jen max ma nektere co rhino ne..ale to de obejit) |
|
v Maxovi muzes jeden pohled zvetsit na velikost vsech ctyr nebo ho i dat pres celou obrazovku, kdy se ti skryjou i vsechny listy a pouzivas jen klavesovy zkratky... a to ze ma Max za zaklad mesh a ne NURBS je uplne jedno, protoze cokoliv udelas v Rhinu z NURBS, udelas v Maxovi s pomoci krychle, koule a freeform deformation ...jde jen o zvyk, ja si taky kdysi zkousel hrat s NURBS, ale proste sem jim neprisel na chut... stejne tak sem delal krajiny v Bryceovi dokud sem nezjistil, ze Max ma tak uzasny nastroje, ze udela 100x lepsi krajinu... a to nemluvim o efektech, atd. atd... |
|
kdyz v maxovi potrebuju detailneji kreslit sucast v nejakem pohledu tak si ho dam pres celej monitor abych na to vydel ale to u maxe nejde |
|
hlavne v maxovi nemuzu mnenit jednoduse velikost vyrezu pohledu...to v rinu de snando a rychle pouze zmenou velikosti vyrezu pohledu jako okno |
|
to BooTy..jo jiste texturuju v maxovi...jen model v maxovi geometricky neupravuju...sem tam nejake devormace ale zadna jina uprava modelu...MAX je na modelovani detailnejsich modelu fakt nepouzitelnej na pomalejsich strojich..to RHino zvlada skvele a navic Rhino ma jadro Nurbs a ne mesh jako max |
|
MG jo to sem ja...jo ta voda je fakt super...materiali v maxovi moc nezvladam...jeste ne..ale mam napad..az ho dotvorim tak ztvarnim |
|