aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 DeeP

jméno: Noel Grenlitz
email: deep@kgb.cz
www:
icq: 50553243

obrázek: 3187
hlasování: 1.7273, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
no tancik zaber pri vystrelu, jinak zaber z animace na ktere tedka delam
[vloženo: 15.6.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max r3 ,plugz>particle combustion]

obrázek: 3075
hlasování: 2.1667, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
mod Asetier cal. 45 ACP
[vloženo: 01.6.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: RHino/max r3 - no plugz]

obrázek: 2905
hlasování: 2.8000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
skullwall---no ja fakt nevim..
[vloženo: 09.5.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max /no plugz]

obrázek: 2904
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
no ja nevim ..treba satan nebo ja.
[vloženo: 09.5.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino. max r3/no plugz]

obrázek: 2276
hlasování: 4.6364, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
prestoze jeste neni uplne hotovy tak sem to nevydrzel a dal ho sem,
[vloženo: 25.2.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max, no plugins]

obrázek: 2264
hlasování: 4.8182, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
model auta ve skleneny 'krabici'
[vloženo: 24.2.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max r3 /no plugins]

obrázek: 2052
hlasování: 2.2857, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
tak taky i neco jineho nez peklo..pouzil sem jeden starsi model..jen sem nektere casti takhle rozloyil a naaranzoval
[vloženo: 08.2.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max no plugins]

obrázek: 2051
hlasování: 3.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
prvni pokus o auto..no nevim jak se vam zda ze to vyslo..ale neni to nejhorsi..druhej mam taky a je o neco lepsi
[vloženo: 08.2.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max, no plugins]

obrázek: 2017
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
TRUTH COMES FROM HELL/no popis ja jsme pravda a muj hnev na vas seslu hrisnici jen co se vratim z dovolene v pekle hihih
[vloženo: 06.2.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max +dolepena moje fotka ve photoshopu, no plugins]

obrázek: 1915
hlasování: 2.5714, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
church of hell...where everybody is burning hate
[vloženo: 27.1.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: rhino/max maax pod w98 uz tu scenu nedokazal ani otevrit..tak sem si naisntaloval w2k a stejne sem je zahltil pri pouziti raytrace materialu s hodne vzsokzm indexme odrazu, no plugins]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 14.
 
1-10 , 11-14

 Dc98 <- předchozí uživatel
další uživatel -> dein_s 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 101 - 110 z 120
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120
CABAL - 6.1.2001 14:15
Tak jestli jsi dostal nápad, tak to je super modeluj včem se dá. hlavně když se budeš sám zlepšovat a získávat nové zkušenosti :-D
deep - 1.1.2001 21:38
no vim na vsech obrazkach tu mam jednoduche objemy kter nejsou v maxu problem..ale treba na kapoty aut nebo na letadla nebo na cokliv podobneho jsou nurbs fakt nezastupitelne nebo jo.ale jen tezko(treba meshsmoothem)
deep - 1.1.2001 21:36
no ja jsem spokojen s obojim..co neumim v jednom delam v druhym..jeste donedavna sem v Rhinu modeloval jen nurbs plochy a vse to co v maxovi sem neumnel(novej termin ne nejde..ale neumim)nebo v nem slo stezka a jednoduche veci a vetsinu operaci s modelem sme delal v maxovi..etd sem presedlal na rhino a maxe pouzivam na mapovnai textur a render..to co mi na maxu opravdu vadi je mesh...nurbsi i zabiraj mnesi prostor v pamneti a koule je skutecne koule...silu nurbsu sem dost podcenoval..stacil mi mesh..ale kdyz sem se do nich pustil....jo i kvadr je v rhinu nurbs. :-ppp na mesh se pak da prevest cokoliv..nejlepsi je jak si kranse muzes deformovat kouli..to je fakt cool
BooTy - 1.1.2001 11:42
no...stisknuti jedny klavesy je podle me jednoduzsi nez tazeni okraje mysi :) ... ale co, nechci se tu hadat a nekoho o necem presvedcovat ( jen sem ti chtel vyvratit nektery argumenty :) ... kazdej dela v tom, co mu sedi nejlip ... a neni dulezity jak nebo v cem dela... jsou to jen nastroje a to nejdulezitejsi je jen v hlave... jinak ty chyby co obcas delaj Compoundy sou jedina vec, co mi v Maxovi vadi, da se to sice rucne odstranit ale je to docela opruz ... a dost reci, du se mrknout na to zatraceny Rhino, kdyz ho vsichni tak vychvalujou, tak na nem asi neco bude :))
deep - 31.12.2000 22:15
de o to ze v rhinu to de jednoduse chztnutim za okraj toho vyrezu..jo mesh..ale je v tom problem..kdyz udelas koulio standartnich 25 stranach..pak ji provrtas a buhvico a zjistis ze 25 je malo a potrebujes vice..musis znova nebo slozite jinak..de o to ze vmaxovi je vse N- sten i koule kdezto v nurbs a rhinu je koule porad presna koule a ne jen hodne jemny N-sten no ja priviknul modelingu v rhinu ted uplne...interface je velmi podobny a vubec tvorba vseho je docela podobna..jen o mnojho prijemnejsi a jednodusi nez v maxovi..v maxovi se mi stavali chzbki pri Compound objektech nebo pri loftu..v rhinu loft atd(rhino ma mnohem vice zajimavich spusobu tvorby objektu z krivek,ale prece jen max ma nektere co rhino ne..ale to de obejit)
BooTy - 30.12.2000 1:29
v Maxovi muzes jeden pohled zvetsit na velikost vsech ctyr nebo ho i dat pres celou obrazovku, kdy se ti skryjou i vsechny listy a pouzivas jen klavesovy zkratky... a to ze ma Max za zaklad mesh a ne NURBS je uplne jedno, protoze cokoliv udelas v Rhinu z NURBS, udelas v Maxovi s pomoci krychle, koule a freeform deformation ...jde jen o zvyk, ja si taky kdysi zkousel hrat s NURBS, ale proste sem jim neprisel na chut... stejne tak sem delal krajiny v Bryceovi dokud sem nezjistil, ze Max ma tak uzasny nastroje, ze udela 100x lepsi krajinu... a to nemluvim o efektech, atd. atd...
deep - 30.12.2000 1:00
kdyz v maxovi potrebuju detailneji kreslit sucast v nejakem pohledu tak si ho dam pres celej monitor abych na to vydel ale to u maxe nejde
DEEP - 30.12.2000 0:59
hlavne v maxovi nemuzu mnenit jednoduse velikost vyrezu pohledu...to v rinu de snando a rychle pouze zmenou velikosti vyrezu pohledu jako okno
deep - 30.12.2000 0:58
to BooTy..jo jiste texturuju v maxovi...jen model v maxovi geometricky neupravuju...sem tam nejake devormace ale zadna jina uprava modelu...MAX je na modelovani detailnejsich modelu fakt nepouzitelnej na pomalejsich strojich..to RHino zvlada skvele a navic Rhino ma jadro Nurbs a ne mesh jako max
deep - 30.12.2000 0:56
MG jo to sem ja...jo ta voda je fakt super...materiali v maxovi moc nezvladam...jeste ne..ale mam napad..az ho dotvorim tak ztvarnim