aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 derek

jméno: derek derek
email: vgreso@yahoo.com
www: www.pro-greso.com
icq: 347961013

obrázek: 13333
hlasování: 3.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Dalsi pokus poharu
[vloženo: 24.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max5/Brazil]

obrázek: 13325
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Interier
[vloženo: 23.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max5/brazil]

obrázek: 13309
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Takze dalsi pohlad
[vloženo: 20.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max5/Brazil]

obrázek: 13166
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Byt, este stale bojujem s face-mi z archicadu, uz to fici aj cez skript archicad importer a este stale to nespaja vertexy tak jak ma. kto vie nech poradi
[vloženo: 03.2.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6]

obrázek: 13006
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
kancel
[vloženo: 20.1.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6]

obrázek: 12859
hlasování: 4.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Sedacka
[vloženo: 09.1.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Max5]

obrázek: 12775
hlasování: 7.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Kancelaria
[vloženo: 02.1.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6]

obrázek: 12702
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Kuchyna, mental ray- tie steny boli biele ale ked som pouzil GI tak ich takto sfarbilo, preco?ako by som dosiahol aby vyzerali ze su naozaj biele?
[vloženo: 19.12.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6/mental ray]

obrázek: 12626
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Pokus o vylepsenie
[vloženo: 10.12.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3DSmax6,mental ray-caustic]

obrázek: 12370
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Byt
[vloženo: 19.11.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Brazil]

Zobrazené obrázky: 21 - 30. Celkový počet obrázků: 30.
1-10 , 11-20 , 21-30

 Dereck <- předchozí uživatel
další uživatel -> derelict 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 121 - 130 z 153
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-153
5RAN - 3.2.2004 19:13
nikdy to nebude uplne v poradku, ale co ti brani ty vertexy weldovat rucme?? ja sem, kdyz sem delal v archicadu, vzdycky importovanej model pouzival jako referenci... jednotlivy steny jsem snadno a rychle obtahl splinou i s otvorama a prevedl na poly... kazda plocha zdi pak byla jako jeden objekt a stacilo vsechno attachnout do jednoho a weldnout rohy... tim sem dostal naprosto cistej model za ctvrtinovou dobu, nez bych udelal v maxovi... jinak proste existuje jedina rada na tvy problemy a to je ta, ze budes muset zvladnout praci v subobjektech a dodelavat a cistit model rucne.. :-)
nothing - 3.2.2004 14:05
je to pěkný ale nikdy se mi nepodařilo vytvořit korektní převod z Archicadu, taky jsem to zkoušel ale zjistil jsem že žádný převod z jakéhokoliv Cad systému pro stavaře není korektní. Nikdy nedosáhneš takových výsledků jako při modelování přímo v maxu. koukni na mně, je tam vstupní hala převedená z ADT 3.3 a taky to není dokonalé.
       obrázek: 13166
vloženo: 2004-02-03
popis: Byt, este stale bojujem s face-mi z archicadu, uz to fici aj cez skript archicad importer a este stale to nespaja vertexy tak jak ma. kto vie nech poradi
5RAn - 21.1.2004 10:18
hammond: prave proto, ze na modelovani pouzivas arhicad, tak to moc dobre spojeny nebude. Archicad uplne kurvi mesh a ma hodne dalsich neduhu... existuje jednduchy script, ktery pri importu weldne automaticky vertexy, odstrani svetla arrchicadu, mlhu a obsahhuje i material replacer... koukni na nejaky stranky se scriptama a hledej... (www.scriptspot.com asi sekce import\export) ...jmenuje se archicad importer nebo tak nejak...
nothing - 20.1.2004 17:52
zkus tu stěnu ukončit v místě konce toho sloupu nebo ji rozřízni v místě konce sloupu.
nothing - 20.1.2004 17:47
nebo jestli děláš v maxu 5 tak uber advanced lighting, můžeš si přesně nastavit osvětlení nebo útlum atd...
nothing - 20.1.2004 17:46
tu satuaci uber v materiálech neměj je tak moc přesycené světlem
nothing - 20.1.2004 17:41
no ten wire vypadá dobře ale když se podíváš na ten roh sloupu tak stěna za ním není vůbec spojená s tím sloupem proto ty čmouhy v rohu nekončí tam faces.
Tom.TNT - 20.1.2004 17:06
na wire to je v poradku. Mas spojen ten rohovy sloup se stenami? Myslim na urovni vertexu. Ale odstranil jsi uz i ty presvetlene rohy. Cim to bylo? Pomohl ten plane nebo spojit vertexy?
derek - 20.1.2004 15:38
So sklom mam pri radiosite velke problemy, a v tej scene som musel pouzit este jeden "plane" nad ten interier uplne cierny aby mi nepresvecovalo rohy do biela aj napriek tomu ze su tam faces dobre spojene, lebo som ich spajal v inom softe(archicad)
nothing - 20.1.2004 12:31
no ten poslední pic je celkem slušný až na některé matroše např. śklo nebo židle Radiositu jsem taky hodně zkoušel ale těch tmavých rohů jsem se nikdy nezbavil uvidíme zda tobě se to podaří. Je to pěkné ale méně saturace.