aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 derek

jméno: derek derek
email: vgreso@yahoo.com
www: www.pro-greso.com
icq: 347961013

obrázek: 13333
hlasování: 3.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Dalsi pokus poharu
[vloženo: 24.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max5/Brazil]

obrázek: 13325
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Interier
[vloženo: 23.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max5/brazil]

obrázek: 13309
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Takze dalsi pohlad
[vloženo: 20.2.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Max5/Brazil]

obrázek: 13166
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Byt, este stale bojujem s face-mi z archicadu, uz to fici aj cez skript archicad importer a este stale to nespaja vertexy tak jak ma. kto vie nech poradi
[vloženo: 03.2.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6]

obrázek: 13006
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
kancel
[vloženo: 20.1.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6]

obrázek: 12859
hlasování: 4.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Sedacka
[vloženo: 09.1.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Max5]

obrázek: 12775
hlasování: 7.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
Kancelaria
[vloženo: 02.1.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6]

obrázek: 12702
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Kuchyna, mental ray- tie steny boli biele ale ked som pouzil GI tak ich takto sfarbilo, preco?ako by som dosiahol aby vyzerali ze su naozaj biele?
[vloženo: 19.12.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: max6/mental ray]

obrázek: 12626
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Pokus o vylepsenie
[vloženo: 10.12.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3DSmax6,mental ray-caustic]

obrázek: 12370
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
Byt
[vloženo: 19.11.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: Brazil]

Zobrazené obrázky: 21 - 30. Celkový počet obrázků: 30.
1-10 , 11-20 , 21-30

 Dereck <- předchozí uživatel
další uživatel -> derelict 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 131 - 140 z 153
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-153
tom.tnt - 20.1.2004 10:38
polsi sem i nahled na wireframe modelu te mistnosti. Stoly a zidel muzes vynechat, jde hlavne o steny.
       obrázek: 13006
vloženo: 2004-01-20
popis: kancel
alcado - 19.1.2004 18:47
Deska stolu je špatně namapovaná a ty rohy vypadají divně, jako když je špatně použitý boolean. A dvířka skříně jsou nějaký kostrbatý. Celkový dojem - nic moc.
izzo - 16.1.2004 0:28
a mozno ze sa posatci pohrat s nastaveniami radiosity
Tom.TNT - 15.1.2004 21:07
no, teoreticky by jej tam delat nemel, ale praxe byva jina. Mozna tam nemas psojene vertexy steny se stropem. Nebo stenu mas vytahlou vic jak strop a strop mas samostatnou desku zakouslou do sten. Pak je tam nenavaznos polygonu a úsatne deleni meshe. Pokud ani jedno...zkus dat kolem mistnosti box, do ktereho zasunes mensi a vyriznes v nem diru. Do te diry pak umisti celou tu mistnost. Pricemz tam kde mas okno mej otvor ven za takto vyrizleho boxu. Pak mozna male deleni meshe. Malo interpolaci. Spis to ale proste vypada tak, ze v miste pocitani toho edge sly paprsky volne do prostoru, nejak utekly z mistnosti do enviroment ktere mas na bilo. Pak to vzniklo. Jak rikam vytvor kolem te mistnosti jste jedny steny a uvidis. Tim zabranis nechtenemu uniku paprsku. Jo, ten vyrizlej box- dalsi setny - aplykuj na nej 100%cerny material s cernou self illuzmination. Aby vubec nazaril a pripadne parsky ulitle ven pohltil.
derek - 13.1.2004 9:20
no ako myslis, je to tvoj nazor neberiem ti ho
swat - 11.1.2004 15:08
design, mě prostě nesedí, barva, tvar do srdce ty subtilně vypadající nohy, podle mě je to dost neumístitelnej kus nábytku :)
Artur - 9.1.2004 14:28
6 židlí a co? Tento obrázek je fádní. Postrádá prostředí.
swat - 9.1.2004 11:08
typl bych, že by to chtělo ještě trochu líp nastavit finalGather(něco jako minRadius 0,5 a maxRadius tak na 6 teda pokud takový nastavení pod maxem sou :))), plus design se mi zdá dost úchylnej, ale nic proti :-)))
derek - 9.1.2004 10:20
vyzera to blbo ja viem , ale to mas tak ked Ti kamarat sadne za comp:)
       obrázek: 12859
vloženo: 2004-01-09
popis: Sedacka
Abyssis - 6.1.2004 21:36
Dát si 24x sám za jedna je síla...