aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Hany

jméno: LUKAS HANAK
email: 3DCORE@szm.sk
www:
icq:

obrázek: 29397
hlasování: 4.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Greece Land
[vloženo: 08.10.2009]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: MAX,PS]

obrázek: 23004
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Vizualizacia pomocou V-RAY
[vloženo: 09.4.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: MAX , V-RAY (no postproduct)]

obrázek: 22427
hlasování: 2.6667, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
vizualizacia planovanej prerabky jedneho domu. Specialne podakovanie patri Majke T.:-), ktora mi pomohla vybrat zariadenie :-) bolo to renderovane systemom Final render
[vloženo: 06.2.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: MAX 7 , Final Render]

obrázek: 22052
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
interier bol renderovany 10 hodin 12 minut
[vloženo: 11.1.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: MAX 7]

obrázek: 20007
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
Je to este len model + nasvietenie + bump ale bez textur. Je to taka znicena bugina na marse :-)
[vloženo: 03.8.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 19602
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Len tak som sa nudil tak som vymodeloval tuto cast jedneho podniku, ja ho ani nebudem menovat, Smrecina so volal, tak som sa inspiroval :-) Dufam, ze sa bude pacit
[vloženo: 07.7.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D MAX (modeling) , Photoshop (textury)]

Zobrazené obrázky: 1 - 6. Celkový počet obrázků: 6.
 
1-6

 Hank Robber <- předchozí uživatel
další uživatel -> Hard12 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 61 - 70 z 91
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-91
Hany - 9.7.2005 13:13
Jasne to mas pravdu ale na tych valcovitych veciach som trosku pridal aby render vyzeral co najlepsie. Inak to nieje problem optimalizovat pre hru( zhodit pocet poygonov aby to vypadalo priblizne rovnako).
Baldur - 9.7.2005 10:25
Je to pekny ale jako lowpoly se me to nezda dalo by se jeste dost snizit a vypadalo by to stejne...
hany - 9.7.2005 8:46
Vdaka za hodnotenie. Co sa tyka robenia tuxtur rucne, niekedy je to nevyhnutne, ked sa nieco nepodari nafotit tak si to musis urobit sam + vsetky textury treba farebne prisposobit a niektore vady vyretusovat. Co sa tyka Soul of Nature, na jeho pokracovani budem pracovat toto leto a ak sa vsetko podari tak tato sada objektov a textur by mala byt mozno hotova aj do oktobra. Teraz neni na to tolko casu.
Sixt - 9.7.2005 3:44
Velmi pekna prace. 1 ;o) (obrázek: 19602).
rjam - 8.7.2005 23:20
waw... fakt vyborne textury... mam jednu otazku... ma este vobec zmysel kreslit textury cisto rucne?
diablo - 8.7.2005 23:17
fak pekny. Na tom renderu to ani nevypada tak low.
tony hawk - 8.7.2005 22:44
pěkný, ale hoď sem něco ze soul of nature ;o)
hany - 8.7.2005 22:36
Vdaka vam vsetkym za nazor! »» TIM Textury su fotene a upravovane vo photoshope. Pridal som aj wire frame obrazok. Tam je vidno aky je model jednoduchy
hany - 8.7.2005 21:26
Jasne hodim ho sem. Na korekciu textur bol pouzity photoshop a pouzita per pixel camera
diablo - 8.7.2005 18:00
pekny, mohl bys sem pls dat wireframe ?