Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 61 - 70 z 91
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-91 |
|
Jasne to mas pravdu ale na tych valcovitych veciach som trosku pridal aby render vyzeral co najlepsie. Inak to nieje problem optimalizovat pre hru( zhodit pocet poygonov aby to vypadalo priblizne rovnako). |
|
Je to pekny ale jako lowpoly se me to nezda dalo by se jeste dost snizit a vypadalo by to stejne... |
|
Vdaka za hodnotenie. Co sa tyka robenia tuxtur rucne, niekedy je to nevyhnutne, ked sa nieco nepodari nafotit tak si to musis urobit sam + vsetky textury treba farebne prisposobit a niektore vady vyretusovat. Co sa tyka Soul of Nature, na jeho pokracovani budem pracovat toto leto a ak sa vsetko podari tak tato sada objektov a textur by mala byt mozno hotova aj do oktobra. Teraz neni na to tolko casu. |
|
Velmi pekna prace. 1 ;o) (obrázek: 19602). |
|
waw... fakt vyborne textury... mam jednu otazku... ma este vobec zmysel kreslit textury cisto rucne? |
|
fak pekny. Na tom renderu to ani nevypada tak low. |
|
tony hawk - 8.7.2005 22:44
|
pěkný, ale hoď sem něco ze soul of nature ;o) |
|
Vdaka vam vsetkym za nazor! »» TIM Textury su fotene a upravovane vo photoshope. Pridal som aj wire frame obrazok. Tam je vidno aky je model jednoduchy |
|
Jasne hodim ho sem. Na korekciu textur bol pouzity photoshop a pouzita per pixel camera |
|
pekny, mohl bys sem pls dat wireframe ? |
|