aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 keff

jméno: Tomáš Kafka
email: keff3d@seznam.cz
www: keff.ic.cz
icq: 102568190

obrázek: 10573
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Dalsi test displacementu, uz o trochu lepsi...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, Vray 1.09.03]

obrázek: 10538
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
nechci aby to vypadalo jako reklama, ale konečně se objevil první render s micro-fine displacementem a není to anoncovaný finalrender :)) - just testing...
[vloženo: 09.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, Vray 1.09.03]

obrázek: 10096
hlasování: 3.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Kostka 3D Series... Další update. Dodělal jsem ten malej blok po pravé straně a trošku jsem zaoblil jednu hranu. Dále (to hlavní) jsem dodělal ukázku umístění pozdější reklamy pro klienta. Co na to říkáte? Vážně super, žejo??
[vloženo: 06.6.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: MS Malování pod Windows 2000 Professional, brazil render, P4 3,2GHz, 2048MB RAM, 520GB HDD, Optická myš]

obrázek: 8976
hlasování: 1.3750, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Proste apokalypsa. Ale deti, doma to radeji nezkousejte 4722104poly, render 7h03m na cel.333MHz
[vloženo: 01.3.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil 1, afterburn 2.5]

obrázek: 8615
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
konecne zacinam zvladat org. modelling... seznamte se s norbertem (zatim betaverze, nemuzu nejak spravne trefit hlavu - poradte) :))
[vloženo: 22.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil]

obrázek: 8281
hlasování: 1.1000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
Ščasný a veselý o pár renderů později... a v brazilu
[vloženo: 22.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, X-Dof, brazil 1.0]

obrázek: 8277
hlasování: 1.1429, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
Šťastný a veselý... ;))
[vloženo: 21.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 GI, X-Dof]

obrázek: 7960
hlasování: 1.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
taky rádi komixy ??
[vloženo: 26.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil 1.0]

obrázek: 7795
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
[scenix 01]
[vloženo: 11.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max, brazil 1.0]

obrázek: 7686
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
test jednoho fantastického rendereru až z daleké brazílie :)) (v podobrázcích je render kterej trval 10x dýl, ale nelíbí se mi...)
[vloženo: 03.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dé smacks a brazilský software]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 26.
 
1-10 , 11-20 , 21-26

 Katarov <- předchozí uživatel
další uživatel -> Kerdazz 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 121 - 130 z 207
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-207
keff - 13.9.2002 21:38
loocas: jojo, ale nejak ted na to nemam naladu... krome toho to vypada docela dobre
Loocas DUBer - 13.9.2002 19:52
To Keff: Chtělo by to ale zkoušet na nějakých složitějších objektech "vlastnoručně" vymodelovaných!! :-/
Abyssis - 13.9.2002 18:59
wuff, to je žrádýlko :O)) To se mi líbí, yo...
       obrázek: 7036
vloženo: 2002-09-13
popis: Globalopolis... tak tohle je 20 min. prace a dlouhy rendering v novem maxu (800x600 dobra kvalita - 30 min na cel. 333MHz, 1600x1200 exxxtra quality - 12 hod. :-})
am - 5.9.2002 11:13
Keffe, jestli de o neony a 5. MAX ma radiozitu ala VIZ4, tak ve VIZovi se to delalo tak, ze musis mit radiosity material a v jeho vlastnostech bylo "Luminance scale" a tadle hodnota delala u self illuminations materialu efekt neonu a zaroven zdroj svetla. Poslu ti obr, jestli ho najdu...
Loocas DUBer - 4.9.2002 20:21
To keff: To s tím t-bakerem bude prostě asi chybka maxe... s tím ti moc nepomůžu... Jinak pro radiozitu a nastavení zdrojů světel jako samotné objekty, tak to jsem zatím nezkoušel... Ještě v MAX 5 nejsem jak ve finalRENDERu... :-D Ale když na něco příjdu, tak ti určitě rád pomůžu... ;-)
Loocas DUBer - 3.9.2002 22:07
To keff: Tak vyzkoušej RADIOZITU! ;-) Ta je taky cool! Ale chce to trochu víc zkušeností pro lepší výsledky, ta je už trošku složitější... Líbí se mi, že si jí necháš externě spočítat a výsledek se ti pak zobrazí přímo ve viewportu! To je prostě paráda... Jsem z MAXe 5 úplně mimo!!!
Loocas DUBer - 19.8.2002 19:55
To keff: Ok :-D
keff - 16.8.2002 21:10
Loocas: Animacka nebude - tady jsem mel zapnuty ze se particle pohybovaly s objektem, takze animacka vypada... ...divne - kdyz to vypnu, tak to zase neni tak efektni, takze zustaneme u still image abstrakce... :))
Loocas DUBer - 16.8.2002 19:38
Abstrakce je to naprosto perfektní, ale jako nějaké dílo, nebo dokocne simulace (ve StillImage formátu si nikdo animaci nevyhcutná :D), takže hodnocení? Jako abstract (2), jako anim. (4) takže výsledek (3)...
       obrázek: 6650
vloženo: 2002-08-13
popis: dělal jsem fyzikální simulaci startu rakety a pak mě napadlo "rozbít" jeden z 5ti motorů tak, aby měl nepravidelné výchylky výkonu... ale stejně to vypadá jako 2d abstrakce :)))
keff - 8.8.2002 23:08
Tom.TNT: Uz se tesim Akademik: wow, nekdo se taky diva na muj web - dik :)) BTW: pripravuju novou verzi webu (v PHP) - tak do tydne bude hotova