aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 keff

jméno: Tomáš Kafka
email: keff3d@seznam.cz
www: keff.ic.cz
icq: 102568190

obrázek: 10573
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Dalsi test displacementu, uz o trochu lepsi...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, Vray 1.09.03]

obrázek: 10538
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
nechci aby to vypadalo jako reklama, ale konečně se objevil první render s micro-fine displacementem a není to anoncovaný finalrender :)) - just testing...
[vloženo: 09.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, Vray 1.09.03]

obrázek: 10096
hlasování: 3.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Kostka 3D Series... Další update. Dodělal jsem ten malej blok po pravé straně a trošku jsem zaoblil jednu hranu. Dále (to hlavní) jsem dodělal ukázku umístění pozdější reklamy pro klienta. Co na to říkáte? Vážně super, žejo??
[vloženo: 06.6.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: MS Malování pod Windows 2000 Professional, brazil render, P4 3,2GHz, 2048MB RAM, 520GB HDD, Optická myš]

obrázek: 8976
hlasování: 1.3750, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Proste apokalypsa. Ale deti, doma to radeji nezkousejte 4722104poly, render 7h03m na cel.333MHz
[vloženo: 01.3.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil 1, afterburn 2.5]

obrázek: 8615
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
konecne zacinam zvladat org. modelling... seznamte se s norbertem (zatim betaverze, nemuzu nejak spravne trefit hlavu - poradte) :))
[vloženo: 22.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil]

obrázek: 8281
hlasování: 1.1000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
Ščasný a veselý o pár renderů později... a v brazilu
[vloženo: 22.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, X-Dof, brazil 1.0]

obrázek: 8277
hlasování: 1.1429, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
Šťastný a veselý... ;))
[vloženo: 21.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 GI, X-Dof]

obrázek: 7960
hlasování: 1.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
taky rádi komixy ??
[vloženo: 26.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil 1.0]

obrázek: 7795
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
[scenix 01]
[vloženo: 11.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max, brazil 1.0]

obrázek: 7686
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
test jednoho fantastického rendereru až z daleké brazílie :)) (v podobrázcích je render kterej trval 10x dýl, ale nelíbí se mi...)
[vloženo: 03.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dé smacks a brazilský software]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 26.
 
1-10 , 11-20 , 21-26

 Katarov <- předchozí uživatel
další uživatel -> Kerdazz 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 61 - 70 z 207
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-207
denko - 15.1.2003 16:09
a kde seženu X-DOF?
okno - 13.1.2003 22:55
Mohl by jsi mi priblizit co dela glossy reflection? Nejsem si jistej co to je, a v helpu jsem to nenasel. Diky
Maximus - 13.1.2003 11:31
Nemas zac:-) P.S. Taky by me to nenapadlo, kdyz Brazil GI na normalnim max materialu funguje! Proste nahoda, ze jsem to jednou zapomel priradit a prestalo to fungovat...
keff - 11.1.2003 23:00
maximus: jojo, nepriradil, diky za figl
Maximus - 9.1.2003 18:13
Jeste k tem caustics - zjistil jsem, ze se zobrazuji jen na Brazil materialech, ale na standartnim max materialu ne. Tzn. ze jsi mozna nepriradil objektu na ktery se mel promitnout caustic patern Brazil material.
Maximus - 8.1.2003 13:43
K tem caustics: cely postup je nasledujici: 1) vytvorit Blight (pro zacatek typ Direct) zapnout Photony pro Caustics (defaultni hodonota je 50 000 (vetsinou je potreba pro detailni pattern ji zvysit tak 3 x az 8x) 2) vytvorit objekty napr Plane jako podlozka a Teapot jako generator caustics 3) aplikovat Brazil mat (staci jen pro Teapot), ktery generuje caustics (chrome a glass). 4) V render dialogu staci aktivovat Caustics Photons v zalozce "Photon map server" a ve Photon Tracer zmenit typ pre-passu na "#Emmited" Pote jiz staci zmacknout "Render". Pokud to bude generovat hlaseni o Caustic Mapach, ktere by se mely nejdrive spocitat, tak jsi v pohode... Pak si staci hrat s nastavenim poctu photonu u BLight svetla a take v Render dialogu s polozkou "max. search radius", ktera udava polomer v pixelech tzn. cim mensi hodnota tim ostrejsi caustics, ale take nutnost zvysit pocet emitovanych photonu BLightem! Pokud mas mejl, tak ti vzapeti (az to dopisu) poslu max scenu:-)
Abyssis - 22.12.2002 8:15
4 u 2 :Q)
       obrázek: 8281
vloženo: 2002-12-22
popis: Ščasný a veselý o pár renderů později... a v brazilu
Vespa - 21.12.2002 22:50
Tož ščasný, ščasný....
       obrázek: 8277
vloženo: 2002-12-21
popis: Šťastný a veselý... ;))
Maximus - 16.12.2002 17:14
Tady je ten snih od TESe: http://masspec.scripps.edu/information/gallery/iceberg.jpg P.S. Je to i tak peknej pic, ale hnusi se mi, kdyz nekdo nedokaze rict pravdu (o kreditech fotky nemluve!) Ten link posilam proto, aby uz neco podobnyho nedelal...
Honzapf - 3.12.2002 16:00
Ja komixy desne rad, az budes vydavat casak dej vedet :))