aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 keff

jméno: Tomáš Kafka
email: keff3d@seznam.cz
www: keff.ic.cz
icq: 102568190

obrázek: 10573
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Dalsi test displacementu, uz o trochu lepsi...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, Vray 1.09.03]

obrázek: 10538
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
nechci aby to vypadalo jako reklama, ale konečně se objevil první render s micro-fine displacementem a není to anoncovaný finalrender :)) - just testing...
[vloženo: 09.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, Vray 1.09.03]

obrázek: 10096
hlasování: 3.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Kostka 3D Series... Další update. Dodělal jsem ten malej blok po pravé straně a trošku jsem zaoblil jednu hranu. Dále (to hlavní) jsem dodělal ukázku umístění pozdější reklamy pro klienta. Co na to říkáte? Vážně super, žejo??
[vloženo: 06.6.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: MS Malování pod Windows 2000 Professional, brazil render, P4 3,2GHz, 2048MB RAM, 520GB HDD, Optická myš]

obrázek: 8976
hlasování: 1.3750, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Proste apokalypsa. Ale deti, doma to radeji nezkousejte 4722104poly, render 7h03m na cel.333MHz
[vloženo: 01.3.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil 1, afterburn 2.5]

obrázek: 8615
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
konecne zacinam zvladat org. modelling... seznamte se s norbertem (zatim betaverze, nemuzu nejak spravne trefit hlavu - poradte) :))
[vloženo: 22.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil]

obrázek: 8281
hlasování: 1.1000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
Ščasný a veselý o pár renderů později... a v brazilu
[vloženo: 22.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, X-Dof, brazil 1.0]

obrázek: 8277
hlasování: 1.1429, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
Šťastný a veselý... ;))
[vloženo: 21.12.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 GI, X-Dof]

obrázek: 7960
hlasování: 1.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
taky rádi komixy ??
[vloženo: 26.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5, brazil 1.0]

obrázek: 7795
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
[scenix 01]
[vloženo: 11.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max, brazil 1.0]

obrázek: 7686
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
test jednoho fantastického rendereru až z daleké brazílie :)) (v podobrázcích je render kterej trval 10x dýl, ale nelíbí se mi...)
[vloženo: 03.11.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dé smacks a brazilský software]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 26.
 
1-10 , 11-20 , 21-26

 Katarov <- předchozí uživatel
další uživatel -> Kerdazz 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 81 - 90 z 207
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-207
turbo - 12.11.2002 10:13
keff: ad voda - pekny kameni :) Mozna bys mel travit min casu pred monitorem a vic pozorovat prirodu, ale jinak dobry ...
pzdm - 12.11.2002 10:11
vzdy kdyz se nekam dostanu, tak neni co dodat :-)
Loocas DUBer - 11.11.2002 22:32
Yap, this is so called PHOTOREAL! ;-) Simple, but photoreal!
johnbruk - 11.11.2002 22:27
málem mně přišlo, že to nemá s 3d nic společnýho - photo ? - fakt věrný - moc se mi to líbí . . .
Abyssis - 11.11.2002 21:49
nature-like, yo ;-)
keff - 11.11.2002 21:42
.ParO.: uz to vysvetluju ponekolikaty: mam celeron 333Mhz a zrovna v tom obrazku jsou 4 bounces v brazilu = vrazedna kombinace
keff - 11.11.2002 21:11
kozakm: diky, presne o tohle jsem se snazil (ani nevis kolik procesoroveho casu padlo na test rendery vodni hladiny :))
kozakm - 11.11.2002 17:11
Kruci, to není fotka?
denko - 11.11.2002 16:38
je to supr
       obrázek: 7795
vloženo: 2002-11-11
popis: [scenix 01]
.ParO. - 6.11.2002 13:28
co se na tom mohlo renderovat 12 hodin to nechapu ;)