aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 keff

jméno: Tomáš Kafka
email: keff3d@seznam.cz
www: keff.ic.cz
icq: 102568190

obrázek: 7358
hlasování: 3.4444, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
Tohle bylo na zadní straně katalogu Ikey, a docela mě to vzalo... PS: tohle je radiozita v novém maxu
[vloženo: 08.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 scanline + adv. lighting]

obrázek: 7036
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
Globalopolis... tak tohle je 20 min. prace a dlouhy rendering v novem maxu (800x600 dobra kvalita - 30 min na cel. 333MHz, 1600x1200 exxxtra quality - 12 hod. :-})
[vloženo: 13.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 scanline + adv.light, greeble]

obrázek: 6650
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
dělal jsem fyzikální simulaci startu rakety a pak mě napadlo "rozbít" jeden z 5ti motorů tak, aby měl nepravidelné výchylky výkonu... ale stejně to vypadá jako 2d abstrakce :)))
[vloženo: 13.8.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: pejsek MAXík]

obrázek: 6530
popis obrázku:
Dalsi retouch obrazku pro Toma.TNT - uz to ma hezky barvicky :)) a akademik me napadne za dalsi petiminutovku ktera trvala pul hodiny :))))
[vloženo: 04.8.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: paint shop pro 7]

obrázek: 6467
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
update navrhu sondy do projektu www.maxcore.sk
[vloženo: 29.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26 scanline]

obrázek: 6429
hlasování: 1.2857, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
Toz zirejte na drat, soudruhove :))) - tady zase zakouzlil shag:hair a hodina v paint shopu
[vloženo: 27.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, shag:hair 2, paint shop pro 7]

obrázek: 6411
hlasování: 2.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Hratky se shag:hairem - asteroid porostly vysokou travou ( a rotujici ) - nebo taky neco uplne jineho...
[vloženo: 24.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, shag:hair]

obrázek: 6331
popis obrázku:
retouch obrazku pro Toma.TNT - chybela tomu atmoska, tady ji to docela ma. Naodsuzujte me za plagiatorstvi - vyslovne upozornuju ze to neni muj pic
[vloženo: 14.7.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: paint shop pro 7]

obrázek: 6309
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
tady jsem si vyhrál hlavně s lightingem, jinak je to model interiéru naší chalupy (až na ty kostky :-). Neodsuzujte malý počet GI samplů, i takhle se to na mojí kalkulačce na uhelný pohon počítalo několik hodin
[vloženo: 11.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, finalRender]

obrázek: 6214
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
tohle je návrh na průzkumnou sondu, takže jestli se vám nelíbí, mějte připomínky :)) [rendering 3h20m]
[vloženo: 28.6.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, brazil public version]

Zobrazené obrázky: 11 - 20. Celkový počet obrázků: 26.
1-10 , 11-20 , 21-26

 Katarov <- předchozí uživatel
další uživatel -> Kerdazz 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 141 - 150 z 207
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-207
keff - 29.7.2002 23:31
BTW: dal jsem sem novou verzi sondy, predchozi verze dostala od loocase za 3 (ted je v podobrazkach)
keff - 29.7.2002 22:45
loocas: dneska jsem si par hodin hral s texturingem, takze uz by to melo byt lepsi.
Loocas DUBer - 29.7.2002 22:02
Akademik dělá vůbec zvláštní věci, ale to je jeho věc... K té poslední sondě... Nelíbí se mi tam akorát UVW mapping... Jinak celkem pěkný design, trochu cartoon... ;-) Takže sprav UVW a je to supr, ale jako návrh to ze 100% určitě bude stačit! :-)
       obrázek: 6467
vloženo: 2002-07-29
popis: update navrhu sondy do projektu www.maxcore.sk
keff - 28.7.2002 22:54
akademik: tak sorry za to "zirejte na drat", ale v tu chvili jsem si rikal ze je to fakt super (ted si riikam jen: "dost dobry, pridam to jako bg k nejake scene" ) - i sestre se to libilo :)). Docela jsem se divil kolik radek textu vyprodukujes kvuli necemu co se ti nelibi - ja takhle cas neztracim.
Akademik - 28.7.2002 15:41
hm. To teda zirame na drat. Tu hodinu v paintshopu si delal co, vybarvoval kazdej bod zvlast, nebo co? PS. asteroid porostly vysokou travou je taky uzasny dilo. Jestli chces muzu to tu zahltit mejma minutovejma testovacima obrazkama kdyz jsem zkousel plugin na chlupy v LW ktery se jmenujou: chlupata koule1, chlupata koule2, chlupata koule3, chlupata koule4, chlupata koule5, chlupata koule6, chlupata koule7, chlupata koule8, chlupata koule9, vlasata deska, chlupata deska, sametova kapka, barbusak, jezatej kamen, chlupy1, chlupy2, chlupy3, koberecek, cervenej koberec, koberec s chlupatym napisem, chlupata zeme a jeste dvacet dalsich. Ale pro to tady ta galerie urcite neni ze jo?? Proto sem davame neco co uz nejak vypada ze jo? A ne to co vznikne po pulhodine zkouseni ( i kdyby jsme z toho meli sebevetsi radost) ze jo? Ale mozna se pletu, vzdyt sem takovej trash dava kazdej, tak proc ne ty...
keff - 27.7.2002 22:04
hral jsem si s nasavenim a povedlo se mi dosahnout temer stejneho obrazku na vystupu z maxe - bez paintshopu - viz podobrazky
Tom.TNT - 27.7.2002 20:27
Ne , za jedna nedostanes. Ja jsem hodne prisny na hodnoceni , na jedna tomu schazi detaily. Dof se mi taky zda divnej. Nejaky ten kaminek a vetvicky by tam mohly bejt.
Tom.TNT - 27.7.2002 20:25
Tak dosel ti ten muj soubor nebo ne? Jsem docela zvedavej na to jak si s tim poradim , uz bych to rad uverejnil.
dave - 27.7.2002 16:25
je to moc pekny, akorat ze toho DOF je tam vazne moc a vypada to diky tomu divne, ale jinak supr (za 2)
keff - 27.7.2002 15:15
ten DOF je dodelanej v paint shopu, barevna korekce taktez a lens flare jsem delal tak, ze jsem do nove sceny dal jen jedno svetlo, hotovy pic z paintshopu dal na pozadi a vyrendroval lens flare ve videopostu. Myslim, ze kdybych mel hodne casu/rychlej pocitac, tak by to vsechno slo udelat v maxovi - DOF, korekce, flare - najednou. BTW: kdyz jsem zkousel rendrovat DOF jako render effect, tak mi zmizi athospherics (tzn trava) vsade, kde se obrazek alespon trochu rozmaze. nevite co s tim ??? je DOF nekompatibilni s atmospherics ??