aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 keff

jméno: Tomáš Kafka
email: keff3d@seznam.cz
www: keff.ic.cz
icq: 102568190

obrázek: 7358
hlasování: 3.4444, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
Tohle bylo na zadní straně katalogu Ikey, a docela mě to vzalo... PS: tohle je radiozita v novém maxu
[vloženo: 08.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 scanline + adv. lighting]

obrázek: 7036
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
Globalopolis... tak tohle je 20 min. prace a dlouhy rendering v novem maxu (800x600 dobra kvalita - 30 min na cel. 333MHz, 1600x1200 exxxtra quality - 12 hod. :-})
[vloženo: 13.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 scanline + adv.light, greeble]

obrázek: 6650
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
dělal jsem fyzikální simulaci startu rakety a pak mě napadlo "rozbít" jeden z 5ti motorů tak, aby měl nepravidelné výchylky výkonu... ale stejně to vypadá jako 2d abstrakce :)))
[vloženo: 13.8.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: pejsek MAXík]

obrázek: 6530
popis obrázku:
Dalsi retouch obrazku pro Toma.TNT - uz to ma hezky barvicky :)) a akademik me napadne za dalsi petiminutovku ktera trvala pul hodiny :))))
[vloženo: 04.8.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: paint shop pro 7]

obrázek: 6467
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
update navrhu sondy do projektu www.maxcore.sk
[vloženo: 29.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26 scanline]

obrázek: 6429
hlasování: 1.2857, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
Toz zirejte na drat, soudruhove :))) - tady zase zakouzlil shag:hair a hodina v paint shopu
[vloženo: 27.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, shag:hair 2, paint shop pro 7]

obrázek: 6411
hlasování: 2.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Hratky se shag:hairem - asteroid porostly vysokou travou ( a rotujici ) - nebo taky neco uplne jineho...
[vloženo: 24.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, shag:hair]

obrázek: 6331
popis obrázku:
retouch obrazku pro Toma.TNT - chybela tomu atmoska, tady ji to docela ma. Naodsuzujte me za plagiatorstvi - vyslovne upozornuju ze to neni muj pic
[vloženo: 14.7.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: paint shop pro 7]

obrázek: 6309
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
tady jsem si vyhrál hlavně s lightingem, jinak je to model interiéru naší chalupy (až na ty kostky :-). Neodsuzujte malý počet GI samplů, i takhle se to na mojí kalkulačce na uhelný pohon počítalo několik hodin
[vloženo: 11.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, finalRender]

obrázek: 6214
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
tohle je návrh na průzkumnou sondu, takže jestli se vám nelíbí, mějte připomínky :)) [rendering 3h20m]
[vloženo: 28.6.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, brazil public version]

Zobrazené obrázky: 11 - 20. Celkový počet obrázků: 26.
1-10 , 11-20 , 21-26

 Katarov <- předchozí uživatel
další uživatel -> Kerdazz 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 61 - 70 z 207
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-207
denko - 15.1.2003 16:09
a kde seženu X-DOF?
okno - 13.1.2003 22:55
Mohl by jsi mi priblizit co dela glossy reflection? Nejsem si jistej co to je, a v helpu jsem to nenasel. Diky
Maximus - 13.1.2003 11:31
Nemas zac:-) P.S. Taky by me to nenapadlo, kdyz Brazil GI na normalnim max materialu funguje! Proste nahoda, ze jsem to jednou zapomel priradit a prestalo to fungovat...
keff - 11.1.2003 23:00
maximus: jojo, nepriradil, diky za figl
Maximus - 9.1.2003 18:13
Jeste k tem caustics - zjistil jsem, ze se zobrazuji jen na Brazil materialech, ale na standartnim max materialu ne. Tzn. ze jsi mozna nepriradil objektu na ktery se mel promitnout caustic patern Brazil material.
Maximus - 8.1.2003 13:43
K tem caustics: cely postup je nasledujici: 1) vytvorit Blight (pro zacatek typ Direct) zapnout Photony pro Caustics (defaultni hodonota je 50 000 (vetsinou je potreba pro detailni pattern ji zvysit tak 3 x az 8x) 2) vytvorit objekty napr Plane jako podlozka a Teapot jako generator caustics 3) aplikovat Brazil mat (staci jen pro Teapot), ktery generuje caustics (chrome a glass). 4) V render dialogu staci aktivovat Caustics Photons v zalozce "Photon map server" a ve Photon Tracer zmenit typ pre-passu na "#Emmited" Pote jiz staci zmacknout "Render". Pokud to bude generovat hlaseni o Caustic Mapach, ktere by se mely nejdrive spocitat, tak jsi v pohode... Pak si staci hrat s nastavenim poctu photonu u BLight svetla a take v Render dialogu s polozkou "max. search radius", ktera udava polomer v pixelech tzn. cim mensi hodnota tim ostrejsi caustics, ale take nutnost zvysit pocet emitovanych photonu BLightem! Pokud mas mejl, tak ti vzapeti (az to dopisu) poslu max scenu:-)
Abyssis - 22.12.2002 8:15
4 u 2 :Q)
       obrázek: 8281
vloženo: 2002-12-22
popis: Ščasný a veselý o pár renderů později... a v brazilu
Vespa - 21.12.2002 22:50
Tož ščasný, ščasný....
       obrázek: 8277
vloženo: 2002-12-21
popis: Šťastný a veselý... ;))
Maximus - 16.12.2002 17:14
Tady je ten snih od TESe: http://masspec.scripps.edu/information/gallery/iceberg.jpg P.S. Je to i tak peknej pic, ale hnusi se mi, kdyz nekdo nedokaze rict pravdu (o kreditech fotky nemluve!) Ten link posilam proto, aby uz neco podobnyho nedelal...
Honzapf - 3.12.2002 16:00
Ja komixy desne rad, az budes vydavat casak dej vedet :))