aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 keff

jméno: Tomáš Kafka
email: keff3d@seznam.cz
www: keff.ic.cz
icq: 102568190

obrázek: 7358
hlasování: 3.4444, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
Tohle bylo na zadní straně katalogu Ikey, a docela mě to vzalo... PS: tohle je radiozita v novém maxu
[vloženo: 08.10.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 scanline + adv. lighting]

obrázek: 7036
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
Globalopolis... tak tohle je 20 min. prace a dlouhy rendering v novem maxu (800x600 dobra kvalita - 30 min na cel. 333MHz, 1600x1200 exxxtra quality - 12 hod. :-})
[vloženo: 13.9.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 5 scanline + adv.light, greeble]

obrázek: 6650
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
dělal jsem fyzikální simulaci startu rakety a pak mě napadlo "rozbít" jeden z 5ti motorů tak, aby měl nepravidelné výchylky výkonu... ale stejně to vypadá jako 2d abstrakce :)))
[vloženo: 13.8.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: pejsek MAXík]

obrázek: 6530
popis obrázku:
Dalsi retouch obrazku pro Toma.TNT - uz to ma hezky barvicky :)) a akademik me napadne za dalsi petiminutovku ktera trvala pul hodiny :))))
[vloženo: 04.8.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: paint shop pro 7]

obrázek: 6467
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
update navrhu sondy do projektu www.maxcore.sk
[vloženo: 29.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26 scanline]

obrázek: 6429
hlasování: 1.2857, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
Toz zirejte na drat, soudruhove :))) - tady zase zakouzlil shag:hair a hodina v paint shopu
[vloženo: 27.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, shag:hair 2, paint shop pro 7]

obrázek: 6411
hlasování: 2.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Hratky se shag:hairem - asteroid porostly vysokou travou ( a rotujici ) - nebo taky neco uplne jineho...
[vloženo: 24.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, shag:hair]

obrázek: 6331
popis obrázku:
retouch obrazku pro Toma.TNT - chybela tomu atmoska, tady ji to docela ma. Naodsuzujte me za plagiatorstvi - vyslovne upozornuju ze to neni muj pic
[vloženo: 14.7.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: paint shop pro 7]

obrázek: 6309
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 1
popis obrázku:
tady jsem si vyhrál hlavně s lightingem, jinak je to model interiéru naší chalupy (až na ty kostky :-). Neodsuzujte malý počet GI samplů, i takhle se to na mojí kalkulačce na uhelný pohon počítalo několik hodin
[vloženo: 11.7.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, finalRender]

obrázek: 6214
hlasování: 1.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
tohle je návrh na průzkumnou sondu, takže jestli se vám nelíbí, mějte připomínky :)) [rendering 3h20m]
[vloženo: 28.6.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 4.26, brazil public version]

Zobrazené obrázky: 11 - 20. Celkový počet obrázků: 26.
1-10 , 11-20 , 21-26

 Katarov <- předchozí uživatel
další uživatel -> Kerdazz 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 91 - 100 z 207
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-207
denko - 6.11.2002 0:14
to keff ... náhodou WIII je sqelá gamesa!!!
Abyssis - 3.11.2002 23:43
LOL a já ti na to skočil :O°)) Yo, r/s je špica...
keff - 3.11.2002 21:48
abyssis+dave: PS: ten exot render z brazilie se prekvapive jmenuje brazil r/s - o tom uz ste mozna slyseli :))
keff - 3.11.2002 21:45
loocas: to jo, ale vypadalo by to trochu jako spatna jpg komprese. a navic: ta scena se rendrovala 80 min. na my tristovce, takze na gigaci by to bylo tak 20-30 min a to uz neni tak moc...
keff - 3.11.2002 21:43
abyssis: ty rendery jsou dost dobry, ale zkousel jsem stratu asi 20 min. a je to spatny... clovek zmlsanej maxem si uz na ustatni UI moc nezvykne...
Abyssis - 3.11.2002 21:20
Pokud nevěříš, yuckni ke mě do gal...
Abyssis - 3.11.2002 21:19
Naco exot-render, když Strata 3.7 dělá ArtRendering asi tak 100x líp? Keff, to je ztráta času...
blixa - 3.11.2002 19:45
vo FR asi nieco ako undersampling neni? lebo tie rendertimes ma seru
Loocas DUBer - 3.11.2002 18:49
Příště vyzkoušej nastavit UNDERSAMPLING! ;-) To co se renderovalo 12 hodin by se renderovalo tak 20 minut se stejným výsledkem ;-)
dave - 3.11.2002 18:11
hmm, je to dost dobry, co je to za render?