aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 MARULA

jméno: Marek Kristof
email: marula@volny.cz
www:
icq: 77172496

obrázek: 20463
popis obrázku:
f3a wip, at tu nejsou jen sama auta...
[vloženo: 02.9.2005]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: Max]

obrázek: 15703
hlasování: 1.8462, celkem hlasů: 13
popis obrázku:
Mack Vision Screenshot z Prism enginu...
[vloženo: 27.8.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Max]

obrázek: 15701
hlasování: 3.7619, celkem hlasů: 21
popis obrázku:
Kenworth T2000 Screenshot z Prism enginu...
[vloženo: 27.8.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Max]

obrázek: 15700
hlasování: 3.6250, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Freightliner Argosy... Screenshot z Prism enginu...
[vloženo: 27.8.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Max]

obrázek: 15699
popis obrázku:
Ani nevim, co to ma byt... Asi at tu nejsou jen auta :O).... K charakterum se chci dostat, jen se k tomu dokopat....
[vloženo: 27.8.2004]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: Max]

obrázek: 15698
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
850 poly...
[vloženo: 27.8.2004]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: Max]

obrázek: 3194
hlasování: 1.4000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
Ani netusim, co to je vlastne za znacku auta. Libilo se mi to, tak jsem to proste udelal :O)... - low polygon model - 1450p...
[vloženo: 16.6.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3DS MAX 3 - Photoshop]

obrázek: 3193
hlasování: 1.2500, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
MUSTANG COYOTE - mno takova mensi upravicka klasickeho Mustanga ze 70 let - low polygon model -1470p...
[vloženo: 16.6.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3DS MAX 3 + Photoshop]

obrázek: 3192
hlasování: 2.5714, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
HUMMER - Highlander - low polygon model - 1750p...
[vloženo: 16.6.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3DS MAX 3 - Photoshop]

obrázek: 3191
hlasování: 2.1304, celkem hlasů: 23
popis obrázku:
HUMMER CITY BUG - pouze uprava Highlandera - low polygon model - 1850p
[vloženo: 16.6.2001]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3DS MAX 3 + Photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 10.
 
1-10

 marty75p <- předchozí uživatel
další uživatel -> Marv 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 21 - 30 z 52
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-52
Vojtisek - 24.2.2003 9:55
Dekuji pane kolego ;). Mate to tu take pekne, je videt, ze v lowpoly jste odbornik. Jinak pana Lisce laskave ignorujte, ma porad blby kecy ;). Tak zatim nashle
Gottwik - 30.6.2002 4:37
Ice_Man: To vies V hrach alebo internetovych aplikaciach to musi byt co najmensie. Pocitacu sa lepsi rata 1000 trojuholnickov ako 100000, chapes. Kazdy face usi byt vyratany. A na internete to je zas tak ze sa to rata po internete takze ak ches aby si s modelom otocil tak to musi byt male.
Gottwik - 30.6.2002 4:35
S tymto to vies. Pomerne kvalitne.
Code - 8.2.2002 16:45
no je to tady pekny...
toulic - 24.10.2001 15:42
Super auta, mustang a to bily za 1
Ice_Man - 9.8.2001 20:39
Proč ty low-poly modely na co to je dobrý ? Není lepší high-poly modeling? zajdi a napiš co si myslíš.Dík
el amateur - 14.7.2001 20:11
Ty kluku, ty asi hodne rad mapujes, co? Kazdopadne pred tebou hluboce smekam je to naprosto skwjely!!! Momentalne se poustim taky do nejakejch low-poly vecicek a zapasim s mapovanim jak jen se da:( takze jestli by si me mohl odkazat na nejaky stranky, knizky a podobny veci, kde se venujou tyhle problematice, tak ti budu neskonale vdecnej:) No a kdybys mi poradil snad dokonce z vlastnich zkusenosti jak vytvaret vlasni textury a pod., tak to bych snad proskocil stropem:) Diky!
gfx - 26.6.2001 14:47
Amon.Re ;) ty si proste nedas pokoj, ty chces furt nejaky scenky, abych ti neudelal nejakou scenu :))) Mimochodem Maro, z MAX4 jsem osobne zklamanej... na novouverzi je toho pro me (krome prekopanyho prostredi) trosku malo a ty nurbsy :(
Amon.Re - 22.6.2001 13:58
Jinak hlasovani za 2. Chybi mi k tomu nejaka ta scena.
Amon.Re - 22.6.2001 13:55
Tak je to tu moc pekne. Ja sam teda polygonama nijak nesetrim a u nektertejch animaci je to znat, protoze i kdyz je tam ten objekt jen z dalky, tak to mam dostazene do teailu a .... je to pomale. Tohle ale vypada velice efektne a poly do 1500 se uz i v nejake te hre daj jiste pouzit.