aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Maximus

jméno: Libor Batěk
email: lbatek@email.cz
www:
icq:

obrázek: 10680
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
otexturovaný model snipera + Tango51 sniper rifle
[vloženo: 21.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 10557
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
modely na kterych jsem delal poslednich par mesicu, casem postnu i nejaky natexturovany verze...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (editable polys)]

obrázek: 10026
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
gunner- detail hlavy
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 10025
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
final model, tentokrat "Gunner" - zatim jeste bez kulometu:-) a bones. Dalsi obr nasleduji...
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 9612
hlasování: 1.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
na tomhle momentalne pracuju... pokud byste chteli videt i zbytek modelu, tak houknete:-)
[vloženo: 30.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 9318
hlasování: 2.1818, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
takova rychlovka (potreboval jsem vymyslet jak udelat les s ptaci perspektivy), myslim, ze to celkem jde. Co vy na to??
[vloženo: 03.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (no plugs), Photoshop]

obrázek: 8557
hlasování: 1.0667, celkem hlasů: 15
popis obrázku:
mrcha, kterou uz asi nedokoncim - prestala me na ni prace bavit...
[vloženo: 14.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 8461
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Na disku se mi povalovala stara scena, tak jsem ji prubnul Brazilem 1.0 (juknete i na render starou Beta verzi), jinak nic zvlastniho...
[vloženo: 07.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop post]

obrázek: 8259
popis obrázku:
Print Screen - OpenGL shaded viewport
[vloženo: 20.12.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3ds max 5 / subdivision surfaces, ttf text]

obrázek: 4574
hlasování: 2.1250, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Vyhlídka
[vloženo: 02.1.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (Brazil 2.26b), Photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 15.
 
1-10 , 11-15

 Maxim <- předchozí uživatel
další uživatel -> maxkolbe 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 11 - 20 z 149
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-149
       obrázek: 10557
vloženo: 2003-07-11
popis: modely na kterych jsem delal poslednich par mesicu, casem postnu i nejaky natexturovany verze...
REZI-st - 5.6.2003 22:09
pěkna prace :))) tak to ma vypadat ;o)
maximus - 30.5.2003 17:24
tak jsem konecne domodeloval a dotexturoval toho chlapika (je to uz druhy model v poradi - prvni jsem zde jeste neprezentoval (krome hlavy:-)). No, snad se vam bude libit. V podobrazcich u Gunnera je videt mesh...
       obrázek: 10026
vloženo: 2003-05-30
popis: gunner- detail hlavy
       obrázek: 10025
vloženo: 2003-05-30
popis: final model, tentokrat "Gunner" - zatim jeste bez kulometu:-) a bones. Dalsi obr nasleduji...
Maximus - 5.5.2003 9:09
no, jeste jsem zapomnel rict, ze ta hlava bude ve finale docela z dalky a za necim jako "brejle", takze to nebylo potreba moc vydetailovat. Asi postnu i nejaky rendery celeho vojaka, ktereho bych mel zacit skinovat...
Maximus - 5.5.2003 9:06
Diky za vasi pochvalu kluci:-) Jo, mate pravdu - matros neni uplne nej :-( Zpocatku jsem to chtel cely malovat ve fotokramu, ale aby to k necemu vypadalo, stravil bych nad tim mraky casu. Nakonec jsem nekde vyhrabal hires fotky hlavy a spatlal to dohromady. tes: uplne s tebou souhlasim, ale nevim jak toho dosahnout bez Braziloveho "skin shaderu". Mozna nejaky fake (videl jsem tutorial pro Mayu, ale je tam dost odlisnej material editor s layery, tak jsem to v maxku nezkousel), nevis o nejakym tutoru na webu?? K tomu Shag Hairu - abych rek pravdu, nesnasim ho!! Ne ze bych nevidel pekne veci, ktery s nim nekdo udelal, ale o tom, ze je "user friendly" si muze nechat jenom zdat! Chtelo by to Shave and Haircut, kterej uz vysel i pro maxe.
Maximus - 5.5.2003 8:57
el_fuego: mrkni se do historie prispevku, je to tam docela rozepsane
Ace - 5.5.2003 7:33
Maximus: Je to jupiiii, snad jen ta mrska, co je v koutku oka, by si zaslouzila jinej matros nez jako ma zbytek hlavy.
blue-h - 1.5.2003 22:00
no jako ta hlava je dost good. Jenom se mi zda, ze ma takovy divny oci. Trosku jako pes :) Jinak super
tes - 1.5.2003 11:29
zatim ta hlava vypada velice nadejne...trosku transluesence,trosku vic si pohrat s bumpama a specularama a vousy udelat shag hairem......ale jinak dost parada..
el_fuego - 1.5.2003 9:39
Jak si robil ten les ?
       obrázek: 9612
vloženo: 2003-04-30
popis: na tomhle momentalne pracuju... pokud byste chteli videt i zbytek modelu, tak houknete:-)
denko - 28.4.2003 1:24
:o)