Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 111 - 120 z 149
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-149 |
|
ParO:Nastaveni Brazilu (ver 0.1.3) min samples 1,max samples 3. GI samples 10, bounces 1 a skylight 0,9. Ve scene je 1 spotlight s shadowmapou (samples=6, size 2048). Model - meshsmooth lowpolygon objekt (vysledna hustota meshe je cca 24000 facu). P.S. Nyni je uz verze 0.1.4 , ale nebude v tom zasadni rozdil - vice mene pribyla akorat nastaveni v bucket fill modu - zadne bugy nebyly odstraneny. |
|
jo jeste, jakou verzi brazila jsi pouzival? |
|
hlava - Moc hezke clovece (1), muzes prosimte uvest stats? je tam Secondary GI? |
|
hmm tak to píšu podruhé.. poprvé se mi text neuložil. Hlava se mi líbí, dobře jsi ji ukončil (krk).. mně se asi nejvíc líbí objekty, které nejsou otexturované, mají své kouzlo... hlava se mi opravdu líbí, tekže není co řešit ... 1 |
|
Amon.re: Jo, textura neni - proto je v nazvu "test". Hlavni duraz je v radiosite a modelu. Nejedna se o konecnou fazi. |
|
Fakt pekna scena. Ta tovarna je jak skutecna. Ty draty jsou podle mne dobre. Libi se mi detaily, jako treba spina na oknech a podobne. Proste za jedna. Zato ta hlava je slaba. Nedodelane, deformovane. Verim, ze ti dala hodne prace, ale to nic nemeni na tom, ze nema solidni texturu. Zatim za tri. |
|
tes: sorry, nevedel jsem ze si to tak vezmes, ale ty nohy jsou evidentne planar mapnuty (je tam textura hodne stretchla). Myslel jsem, ze kritika cloveku spis pomuze! (samozrejme jen opodstatnena). |
|
|
obrázek: 2828
vloženo: 2001-04-26
popis: Brazil GI test
|
|
hele co si vo me vubec myslis!!!!!!??? ja nejsem zadnej magor abych nevedel jak se texturujou objekty!!! navic ten marinak je delanej pres unwrap a ne zadnej cilindrical!! pekne si me na********* |
|
dobrý fakt libí 1 |
|
da.n.chet - 27.3.2001 19:08
|
co je xlape, nespi, prihod neco noveho!:-) |
|
|