aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Maximus

jméno: Libor Batěk
email: lbatek@email.cz
www:
icq:

obrázek: 10680
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
otexturovaný model snipera + Tango51 sniper rifle
[vloženo: 21.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 10557
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
modely na kterych jsem delal poslednich par mesicu, casem postnu i nejaky natexturovany verze...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (editable polys)]

obrázek: 10026
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
gunner- detail hlavy
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 10025
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
final model, tentokrat "Gunner" - zatim jeste bez kulometu:-) a bones. Dalsi obr nasleduji...
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 9612
hlasování: 1.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
na tomhle momentalne pracuju... pokud byste chteli videt i zbytek modelu, tak houknete:-)
[vloženo: 30.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 9318
hlasování: 2.1818, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
takova rychlovka (potreboval jsem vymyslet jak udelat les s ptaci perspektivy), myslim, ze to celkem jde. Co vy na to??
[vloženo: 03.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (no plugs), Photoshop]

obrázek: 8557
hlasování: 1.0667, celkem hlasů: 15
popis obrázku:
mrcha, kterou uz asi nedokoncim - prestala me na ni prace bavit...
[vloženo: 14.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 8461
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Na disku se mi povalovala stara scena, tak jsem ji prubnul Brazilem 1.0 (juknete i na render starou Beta verzi), jinak nic zvlastniho...
[vloženo: 07.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop post]

obrázek: 8259
popis obrázku:
Print Screen - OpenGL shaded viewport
[vloženo: 20.12.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3ds max 5 / subdivision surfaces, ttf text]

obrázek: 4574
hlasování: 2.1250, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Vyhlídka
[vloženo: 02.1.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (Brazil 2.26b), Photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 15.
 
1-10 , 11-15

 Maxim <- předchozí uživatel
další uživatel -> maxkolbe 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 111 - 120 z 149
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-149
Maximus - 27.4.2001 9:23
ParO:Nastaveni Brazilu (ver 0.1.3) min samples 1,max samples 3. GI samples 10, bounces 1 a skylight 0,9. Ve scene je 1 spotlight s shadowmapou (samples=6, size 2048). Model - meshsmooth lowpolygon objekt (vysledna hustota meshe je cca 24000 facu). P.S. Nyni je uz verze 0.1.4 , ale nebude v tom zasadni rozdil - vice mene pribyla akorat nastaveni v bucket fill modu - zadne bugy nebyly odstraneny.
.ParO. - 26.4.2001 19:33
jo jeste, jakou verzi brazila jsi pouzival?
.ParO. - 26.4.2001 19:31
hlava - Moc hezke clovece (1), muzes prosimte uvest stats? je tam Secondary GI?
CABAL - 26.4.2001 14:23
hmm tak to píšu podruhé.. poprvé se mi text neuložil.
Hlava se mi líbí, dobře jsi ji ukončil (krk).. mně se asi nejvíc líbí objekty, které nejsou otexturované, mají své kouzlo... hlava se mi opravdu líbí, tekže není co řešit ... 1
Maximus - 26.4.2001 14:13
Amon.re: Jo, textura neni - proto je v nazvu "test". Hlavni duraz je v radiosite a modelu. Nejedna se o konecnou fazi.
Amon.re - 26.4.2001 12:21
Fakt pekna scena. Ta tovarna je jak skutecna. Ty draty jsou podle mne dobre. Libi se mi detaily, jako treba spina na oknech a podobne. Proste za jedna. Zato ta hlava je slaba. Nedodelane, deformovane. Verim, ze ti dala hodne prace, ale to nic nemeni na tom, ze nema solidni texturu. Zatim za tri.
Maximus - 26.4.2001 9:06
tes: sorry, nevedel jsem ze si to tak vezmes, ale ty nohy jsou evidentne planar mapnuty (je tam textura hodne stretchla). Myslel jsem, ze kritika cloveku spis pomuze! (samozrejme jen opodstatnena).
       obrázek: 2828
vloženo: 2001-04-26
popis: Brazil GI test
tes - 25.4.2001 21:44
hele co si vo me vubec myslis!!!!!!??? ja nejsem zadnej magor abych nevedel jak se texturujou objekty!!! navic ten marinak je delanej pres unwrap a ne zadnej cilindrical!! pekne si me na*********
CABAL - 25.4.2001 21:17
dobrý fakt libí 1
da.n.chet - 27.3.2001 19:08
co je xlape, nespi, prihod neco noveho!:-)