aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Maximus

jméno: Libor Batěk
email: lbatek@email.cz
www:
icq:

obrázek: 10680
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
otexturovaný model snipera + Tango51 sniper rifle
[vloženo: 21.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 10557
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
modely na kterych jsem delal poslednich par mesicu, casem postnu i nejaky natexturovany verze...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (editable polys)]

obrázek: 10026
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
gunner- detail hlavy
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 10025
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
final model, tentokrat "Gunner" - zatim jeste bez kulometu:-) a bones. Dalsi obr nasleduji...
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 9612
hlasování: 1.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
na tomhle momentalne pracuju... pokud byste chteli videt i zbytek modelu, tak houknete:-)
[vloženo: 30.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 9318
hlasování: 2.1818, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
takova rychlovka (potreboval jsem vymyslet jak udelat les s ptaci perspektivy), myslim, ze to celkem jde. Co vy na to??
[vloženo: 03.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (no plugs), Photoshop]

obrázek: 8557
hlasování: 1.0667, celkem hlasů: 15
popis obrázku:
mrcha, kterou uz asi nedokoncim - prestala me na ni prace bavit...
[vloženo: 14.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 8461
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Na disku se mi povalovala stara scena, tak jsem ji prubnul Brazilem 1.0 (juknete i na render starou Beta verzi), jinak nic zvlastniho...
[vloženo: 07.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop post]

obrázek: 8259
popis obrázku:
Print Screen - OpenGL shaded viewport
[vloženo: 20.12.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3ds max 5 / subdivision surfaces, ttf text]

obrázek: 4574
hlasování: 2.1250, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Vyhlídka
[vloženo: 02.1.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (Brazil 2.26b), Photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 15.
 
1-10 , 11-15

 Maxim <- předchozí uživatel
další uživatel -> maxkolbe 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 21 - 30 z 149
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-149
maximus - 25.4.2003 16:03
denko: to mas jedno, stejne jsem tvuj vyklad nepochopil:-)))
denko - 22.4.2003 23:30
2177 výztuž v deskách se dává k spodnímu okrajiu ve stredu pole a dáva se tak asi po 10-20 cm a v obouch smerech ale jinak pekný {:o)=
denko - 22.4.2003 18:16
to maximus. ten travnik je skoro presne takovy jako na predlohe fakticky skoro stejny a kontrast je pro tebe treba tmavy ale to zaleži taky na nastaveni monitoru a svetelných podmínkach ve kterých pracuješ že jo. Dik za kritiku. ale ver mi vždy si udelam více rendru a post obrázku takže vím který je asi nejleší
johnbruk - 14.4.2003 21:29
no furt je to rychlejší jak PyroCluster - u něho by to trvalo(něco podobnýho)tak 3-5 hod - možná i víc(a to ještě bez stínů), ale nějak jsem to nepochopil-podstatu-jak by to bylo (ten matroš) dělaný v Cinemě-v cinemě jazyku . . .mno abych to pochopil . . .( 3Ds maxu se nevyznám-ani jsem ho nezkoušel)
Gimli - 10.4.2003 15:46
ten les je SUPER!
BooTy - 8.4.2003 9:08
jasne ... ja si taky s Disp. Approx uzil celkem hodne srandy :-))) ... ale tech 320k je celkem dobry ... to bych pri pohledu na ten pic fakt nehadal ... muj posledni pokus s terenem co jsem zkousel mel kolem 18 milionu ale to byl takovej trochu ulet :-))
maximus - 7.4.2003 9:43
Booty: Mylsim, ze jde hodne o rozumne nastaveni. Ano, displacement mapping muze byt hodne narocny! Tato scena je, ale velmi rozumna - 320 000 polygonu (pri renderu) a render time cca 1:45 min (P4 1.9 GHz, 512 MB Ram) vcetne volumetricke mlhy . Zjistil jsem, ze Displace Approx. modifikator umi mesh tesselovat podle displace mapy tzn. pri vetsich rozdilech v odstinech sede vice a pri nepatrnych zmenach netesseluje prilis mnoho. Problem nastava pri hodne vysokych narocich, kdy samotny Preprocessing sceny zabere neuveritelne mnoho vypocetniho a pametoveho vykonu (vetsinou to skonci error hlasenim a vycerpanim swap mista na hdd). V tomto pripade (s ohledem na proceduralni mapu. jejiz rozdily intezity sede jsou rovnomerne rozlozeny po celem povrchu objektu) jsem proto v displace modifikatoru pouzil nastaveni, tak aby mesh byla tesselovana po celem povrchu stejne huste tzn. odpadla velmi narocna faze preprocessingu, kdy by se musely pocitat podminky tesselace s ohledem na pouzitou displace mapu. No doufam, ze jsem to moc nezamotal:-))))
BooTy - 6.4.2003 12:53
johnbruk : nema sileny naroky? ... no podle me to je celkem narocna geometrie ... maximus : celkem by me zajimalo kolik to ma pri renderu faces :-))
kozakm - 4.4.2003 18:23
Zajímavý, šikulka :-)
johnbruk - 4.4.2003 16:39
snad jsem ti trochu naprvil score . . . .to Excelsior : jseš nějakej tydýt ? (nenašel jsem jeho galerii)