aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Maximus

jméno: Libor Batěk
email: lbatek@email.cz
www:
icq:

obrázek: 10680
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
otexturovaný model snipera + Tango51 sniper rifle
[vloženo: 21.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 10557
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
modely na kterych jsem delal poslednich par mesicu, casem postnu i nejaky natexturovany verze...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (editable polys)]

obrázek: 10026
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
gunner- detail hlavy
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 10025
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
final model, tentokrat "Gunner" - zatim jeste bez kulometu:-) a bones. Dalsi obr nasleduji...
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 9612
hlasování: 1.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
na tomhle momentalne pracuju... pokud byste chteli videt i zbytek modelu, tak houknete:-)
[vloženo: 30.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 9318
hlasování: 2.1818, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
takova rychlovka (potreboval jsem vymyslet jak udelat les s ptaci perspektivy), myslim, ze to celkem jde. Co vy na to??
[vloženo: 03.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (no plugs), Photoshop]

obrázek: 8557
hlasování: 1.0667, celkem hlasů: 15
popis obrázku:
mrcha, kterou uz asi nedokoncim - prestala me na ni prace bavit...
[vloženo: 14.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 8461
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Na disku se mi povalovala stara scena, tak jsem ji prubnul Brazilem 1.0 (juknete i na render starou Beta verzi), jinak nic zvlastniho...
[vloženo: 07.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop post]

obrázek: 8259
popis obrázku:
Print Screen - OpenGL shaded viewport
[vloženo: 20.12.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3ds max 5 / subdivision surfaces, ttf text]

obrázek: 4574
hlasování: 2.1250, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Vyhlídka
[vloženo: 02.1.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (Brazil 2.26b), Photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 15.
 
1-10 , 11-15

 Maxim <- předchozí uživatel
další uživatel -> maxkolbe 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 31 - 40 z 149
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-149
johnbruk - 4.4.2003 16:34
no hnedka jsem si říkal, že jestli to je dělaný přes ten PyroC, tak by šlo o opravdovou sadomasárnu - ; tohle to teda vysvětluje-dobrej nápad (ten bump jsis nakreslil, nebo je to z něčeho odvozený) - celkem mě to zajímá, protože rád tvořim různý krajiny a takovejhle pěknej vzdálenej lesík, kterej nemá přehnaný nároky by se celkem hodil . . .
Maximus - 4.4.2003 13:18
Excelsior: Kdyz uz tak zajimave hlasujes, tak bys mohl alespon napsat nejaky duvod... I tak diky za tvuj cas, ktery jsi musel stravit hlasovanim :-)))
3d_vlk - 4.4.2003 9:41
9318 - zaujimave...
maximus - 4.4.2003 9:11
no, neco na ten zpusob "Pyro Cluster" jsme v praci taky zkouseli (v maxu After Burn), ale kvuli vysokym narokum se musely vypinat stiny (pro animaci dost sileny vypocetni casy). Prvni cenu vyhrava .... Booty:-)) Jo, je to displacement mapa. Vpodstate je to jen proceduralne bump mapovany a na mesh jeste aplikovany Displace Approx modifikator. Na renderu muzete videt v popredi motion blur - tahle metoda funguje spise jen na vetsi vzdalenosti, tak jsem to "zamaskoval" a vytvoril neco jako prelet. Zkusim tu metodu jeste dale propracovat a udelat uveritelne i les v popredi.
johnbruk - 3.4.2003 23:30
hu, super matroš . . .neni to něco ala Pyro Cluster v Cinemě ?
BooTy - 3.4.2003 21:08
neni to displace ze ne? :-))
keff - 3.4.2003 19:58
Cau, ten les je docela verohodnej, nechtel by ses zminit jak jsi ho delal?
denko - 3.4.2003 18:42
jo docela to ujde ale jeste by jsem to orezal se spodu.
       obrázek: 9318
vloženo: 2003-04-03
popis: takova rychlovka (potreboval jsem vymyslet jak udelat les s ptaci perspektivy), myslim, ze to celkem jde. Co vy na to??
3d_vlk - 24.3.2003 23:29
priserka - 8557 je cool
johnbruk - 7.2.2003 9:59
jo už vim jako z Giants . . .