Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 81 - 90 z 149
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-110,
111-120,
121-130,
131-140,
141-149 |
|
O.K. -tak co nove v maxku 5 je take groundbreaking a inovativne, ze by to uz nebolo v niektorom z jeho konkurentov. Priznajme si to maxaci, 5 je skor sklamanim a rozdiel je to ako medzi 3jkou a 4kou..Maly; a to aj v cene. Alebo myslis ze som nieco dolezite prehliadol? |
|
chudak. |
|
Izzo+: asi mas nejaky problem - mas vubec obcanku ?? |
|
.ParO: diky. Co na to rict - snad jen, ze to cloveka potesi :-)) a nematla se s tim uplne zbytecne. |
|
moc hezkej render ta vihlidka! MA SQELOU atmosferu, ostatne jako vsecky tvoje pics! ¨jen taq dal...Paro |
|
... to ze se rozbiha zed a zidka jsem si samo vsim, ale v tom si myslim, ze zrada nebude, protoze kdyby to bylo v tom, tak by ten stin musel klesat strmeji, nez klesa. Zitra to jeste skouknu, ted uz valim na marias, bo je streda :-) |
|
am: jo, taky jsem trochu zmateny:-) Ale, uz jsem na to prisel. Jelikoz jsem si 100 procentne jisty, ze jsem pouzil Direct light tzn. rovnobezne paprsky, tak to ma na triku model. Zidka se sloupy totiz neni rovnobezna se zdi s oknem, ale rozbiha se (nejedna se tudiz jen o zkresleni perspektivou, ale i samotnou stavbou modelu). Jeste jednou musim uznat davku tvoji zkoumavosti :-) Ja bych si tohoto jevu ani nevsiml!
P.S. Krajina vysla fajn, i kdyz nekterym lidem se zdala umela :-( Chtel jsem se uchylit k pouziti Terragenu pro to pozadi, ale nakonec jsem se rozodl nechat ji tak jak je. Proste se mi libi takova jaka je (jeste aby ne, po tech nekolika hodinach zkouseni. Ze zacatku to spis pripominalo silikonove implantaty :-))) |
|
Tak kde je ta zrada s tim stinem? Ted jsem z toho mimo zas ja... :-) BTW: ta krajina je opravdu super! |
|
Diky za vas zajem :-) Opravdu si cenim vasich postrehu. Ted k te scene: cele je to vymodelovane (ano s temi mraky jsem nebyl vubec spokojeny, ale bez volumetrickych to lze jen tezko). Cele pozadi bylo pro rychlost vypocitano zvlast ve scanline rendereru Maxka (cca 14min - raytrace voda s fadeovanym odrazem mu dala slusne zabrat) a stavba v popredi byla modelovana zvlast a pote spocitana Brazilem. Pro osvetleni bylo pouzito Direct svetlo a zbytek (tzn. ambient bylo radiositou). Chyba se svetlem (kterou jsem mimochodem nezaregistroval - znate to, kdyz na to cumite nekolik hodin denne a uz nejste soudny) vznikla prave ve druhe fazi, kdy jsem se snazil dodrzet smerovy vektor svetla jako pri renderingu pozadi - na vzdalenost jsem nebral zretel, protoze paprsky by mely byt stale rovnobezne. Vypocet pres Brazil jsem nastavoval do te doby nez byly odstraneny neprijemne artefakty (undersampling), zacinal jsem na 12 min vypoctu a ve vysledku na cca 7 hodinach (res 1100x880). Kdyz bude zajem muzu pripojit podobrazek v tomto rozliseni :-) |
|
... ted jsem si vsiml, ze pises "smerove" svetlo, ale ktere? V MAXu jsou dve: Direct (rovnobezne) Light a Spot Light (kuzel). Takze jestli tam mas ten Spot, tak to je chyba.... |
|
|