aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 Maximus

jméno: Libor Batěk
email: lbatek@email.cz
www:
icq:

obrázek: 10680
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
otexturovaný model snipera + Tango51 sniper rifle
[vloženo: 21.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 10557
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
modely na kterych jsem delal poslednich par mesicu, casem postnu i nejaky natexturovany verze...
[vloženo: 11.7.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (editable polys)]

obrázek: 10026
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
gunner- detail hlavy
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

obrázek: 10025
hlasování: 0, celkem hlasů: 0
popis obrázku:
final model, tentokrat "Gunner" - zatim jeste bez kulometu:-) a bones. Dalsi obr nasleduji...
[vloženo: 30.5.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 9612
hlasování: 1.6000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
na tomhle momentalne pracuju... pokud byste chteli videt i zbytek modelu, tak houknete:-)
[vloženo: 30.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max + photoshop]

obrázek: 9318
hlasování: 2.1818, celkem hlasů: 11
popis obrázku:
takova rychlovka (potreboval jsem vymyslet jak udelat les s ptaci perspektivy), myslim, ze to celkem jde. Co vy na to??
[vloženo: 03.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (no plugs), Photoshop]

obrázek: 8557
hlasování: 1.0667, celkem hlasů: 15
popis obrázku:
mrcha, kterou uz asi nedokoncim - prestala me na ni prace bavit...
[vloženo: 14.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop]

obrázek: 8461
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
Na disku se mi povalovala stara scena, tak jsem ji prubnul Brazilem 1.0 (juknete i na render starou Beta verzi), jinak nic zvlastniho...
[vloženo: 07.1.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax + Photoshop post]

obrázek: 8259
popis obrázku:
Print Screen - OpenGL shaded viewport
[vloženo: 20.12.2002]
[hlasování není povoleno]
[software/technika: 3ds max 5 / subdivision surfaces, ttf text]

obrázek: 4574
hlasování: 2.1250, celkem hlasů: 8
popis obrázku:
Vyhlídka
[vloženo: 02.1.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax (Brazil 2.26b), Photoshop]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 15.
 
1-10 , 11-15

 Maxim <- předchozí uživatel
další uživatel -> maxkolbe 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 81 - 90 z 149
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-149
butoo - 29.6.2002 17:03
O.K. -tak co nove v maxku 5 je take groundbreaking a inovativne, ze by to uz nebolo v niektorom z jeho konkurentov. Priznajme si to maxaci, 5 je skor sklamanim a rozdiel je to ako medzi 3jkou a 4kou..Maly; a to aj v cene. Alebo myslis ze som nieco dolezite prehliadol?
Falco - 12.1.2002 0:30
chudak.
Maximus - 11.1.2002 16:59
Izzo+: asi mas nejaky problem - mas vubec obcanku ??
maximus - 4.1.2002 19:41
.ParO: diky. Co na to rict - snad jen, ze to cloveka potesi :-)) a nematla se s tim uplne zbytecne.
.ParO. - 4.1.2002 16:53
moc hezkej render ta vihlidka! MA SQELOU atmosferu, ostatne jako vsecky tvoje pics! ¨jen taq dal...Paro
am - 2.1.2002 18:16
... to ze se rozbiha zed a zidka jsem si samo vsim, ale v tom si myslim, ze zrada nebude, protoze kdyby to bylo v tom, tak by ten stin musel klesat strmeji, nez klesa. Zitra to jeste skouknu, ted uz valim na marias, bo je streda :-)
Maximus - 2.1.2002 16:05
am: jo, taky jsem trochu zmateny:-) Ale, uz jsem na to prisel. Jelikoz jsem si 100 procentne jisty, ze jsem pouzil Direct light tzn. rovnobezne paprsky, tak to ma na triku model. Zidka se sloupy totiz neni rovnobezna se zdi s oknem, ale rozbiha se (nejedna se tudiz jen o zkresleni perspektivou, ale i samotnou stavbou modelu). Jeste jednou musim uznat davku tvoji zkoumavosti :-) Ja bych si tohoto jevu ani nevsiml! P.S. Krajina vysla fajn, i kdyz nekterym lidem se zdala umela :-( Chtel jsem se uchylit k pouziti Terragenu pro to pozadi, ale nakonec jsem se rozodl nechat ji tak jak je. Proste se mi libi takova jaka je (jeste aby ne, po tech nekolika hodinach zkouseni. Ze zacatku to spis pripominalo silikonove implantaty :-)))
am - 2.1.2002 15:23
Tak kde je ta zrada s tim stinem? Ted jsem z toho mimo zas ja... :-) BTW: ta krajina je opravdu super!
Maximus - 2.1.2002 15:20
Diky za vas zajem :-) Opravdu si cenim vasich postrehu. Ted k te scene: cele je to vymodelovane (ano s temi mraky jsem nebyl vubec spokojeny, ale bez volumetrickych to lze jen tezko). Cele pozadi bylo pro rychlost vypocitano zvlast ve scanline rendereru Maxka (cca 14min - raytrace voda s fadeovanym odrazem mu dala slusne zabrat) a stavba v popredi byla modelovana zvlast a pote spocitana Brazilem. Pro osvetleni bylo pouzito Direct svetlo a zbytek (tzn. ambient bylo radiositou). Chyba se svetlem (kterou jsem mimochodem nezaregistroval - znate to, kdyz na to cumite nekolik hodin denne a uz nejste soudny) vznikla prave ve druhe fazi, kdy jsem se snazil dodrzet smerovy vektor svetla jako pri renderingu pozadi - na vzdalenost jsem nebral zretel, protoze paprsky by mely byt stale rovnobezne. Vypocet pres Brazil jsem nastavoval do te doby nez byly odstraneny neprijemne artefakty (undersampling), zacinal jsem na 12 min vypoctu a ve vysledku na cca 7 hodinach (res 1100x880). Kdyz bude zajem muzu pripojit podobrazek v tomto rozliseni :-)
am - 2.1.2002 15:00
... ted jsem si vsiml, ze pises "smerove" svetlo, ale ktere? V MAXu jsou dve: Direct (rovnobezne) Light a Spot Light (kuzel). Takze jestli tam mas ten Spot, tak to je chyba....