aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 micinka

jméno: 8-)
email: animaniak@centrum.cz
www:
icq:

obrázek: 17192
hlasování: 2.6923, celkem hlasů: 13
popis obrázku:
ahoj. takze priblizne po rocni odmlce se vracim na internet :-) tak si postahujte nejake 3D videoklipy vse tvoreno pomoci 3ds, je to prace od roku 2ooo.
[vloženo: 07.1.2005]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: ??]

obrázek: 12713
hlasování: 4.4286, celkem hlasů: 14
popis obrázku:
ssssssssssss
[vloženo: 21.12.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: ??]

obrázek: 12711
hlasování: 1.3333, celkem hlasů: 3
popis obrázku:
[vloženo: 21.12.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: ??]

obrázek: 10724
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 13
popis obrázku:
300dpi A3, 4961 x 2480 render v tiffu ma 50M nastaveni final Render - BruteForce.100 - světlo fR.SoftShadows - cas 2:29:49 _ CPU dualAMD 4000+/ 1GbDDR/ GF3 _ polygonu 1.465.723 vyroba 4 mesice :-)
[vloženo: 27.7.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: 3ds]

obrázek: 10699
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 10
popis obrázku:
3000 x 2250 - bagrosaurus 100x jinak ted v brutalnim rozliseni -aspon jsou videt detaily ;-)
[vloženo: 24.7.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: ??]

obrázek: 10698
hlasování: 1.5714, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
nuda, pořád to samé - ted alespoň v pořádném rozlišení
[vloženo: 24.7.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: ??]

obrázek: 10656
hlasování: 1.8571, celkem hlasů: 7
popis obrázku:
Dvojčátka si hrají.
[vloženo: 18.7.2003]
[hlasování povoleno všem]
[software/technika: ??]

obrázek: 10396
hlasování: 1.2632, celkem hlasů: 19
popis obrázku:
IK funguje : bagrosaurus už umí několik poloh - zachvilku se naučí běhat, bojovat a trhat :-€
[vloženo: 30.6.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3D-)]

obrázek: 10395
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 13
popis obrázku:
BAGROSAURUS ŽIJE!
[vloženo: 29.6.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dmax fR]

obrázek: 9559
hlasování: 1.2000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
novy link na DOWNLOAD - mpg 40Mb v zipu: : : : : http://micinka.tvweb.cz/hmmm.zip
[vloženo: 25.4.2003]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: ??]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 36.
 
1-10 , 11-20 , 21-30 , 31-36

 mici <- předchozí uživatel
další uživatel -> Mickey 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 1 - 10 z 403
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-370, 371-380, 381-390, 391-400, 401-403
BarmanUSA - 19.6.2006 22:05
Micinka, kde mas prosimte tutorial jak delat robota s FK ?? je to sice dlouho ale vim ze si nejaky udelal. Mam robota a potreboval bych si ho dobre pripravit na animaci, diky.
JohnBruk - 15.1.2005 18:19
no sqvělý...tak nějak jsem si teoreticky-myslel, že se to tvoří......Moc díky za upřesnění..!!.;-) Toho bych mohl využít u animačky, kterou plánuju/mám lehce rozpracovanou.... Moooc díky za tipa...Ikdyž...ještě uvidím, jak to bude s tou hudební stránkou....asi to budu dělat naopak...hudbu optimalizovat pro animaci(v Acidu)...každopádně ještě jednou moc dik za radu-inspiraci...
micinka - 11.1.2005 11:53
ahoj.ty propojene zabery se delaji z 99% v maxu. nejlepsi je zkopirovat do nove sceny hlavne kameru a to co je videt posledni 3sekundy (modely svetla atd.) a z toho se rovnou zacina nova animace. Pokud se ale propojuji 2 uz hotove a naanimovane sceny je to podobne. V nove scene se u kamery nastavi prvni 3 klice stejne jako posledni 3 u kamery z predchozi sceny. potom je pohyb kamery alespon 2s stejnej. Na konec se vse v postprodukci propoji (staci prolinacka ;) a jde se dal. v idealnim pripade ale jen nakopirujete rendery z maxa do jedne slozky jako cistou sekvenci a novy zaber se prida na konec :-) tradá. + jinak to ma tu vihodu, ze si k tomu muzete pustit jakoukoliv jinou pisnicku ,ktera je v podobnem tempu a ono to sedí. takzetak.
JohnBruk - 9.1.2005 23:00
hehe..to je přesně to, co mě někdy už na tvorbě ničí...to opakování něčeho pořád dokola...jaj...někdy z toho blbnu...jako třeba dneska..celý den jsem tvořil hudební doprovod k jednoné(nekomerční) 20 min dv-video koláži...a ještě teď mně z toho hučí v hlavě... :-))) ; S těma průletama, jak píšeš to zní zajímavě...nemohl bys mně to please trochu osvětlit?...tj vezměš 3s animace z viewportu a pak prostorově navážeš další "průletovku..?.nebo jsem to pochopil špatně a jde o věc postprodukce již hotového-vyrenderovaného videa ?"
astil - 8.1.2005 20:21
NO zdravim po takove odmlce.Tak at tu vidim nejaky pekny rendry bagru ci neceho technickeho at se juknu na nejeke super vecicky:))
loocas duber - 8.1.2005 4:43
To micinka: NICE WORK DUDE!! a o reklamach/videoklipech mi ani nemluv... to na cem jsem delal ja byl MESICNI BOLEHLAV! 15 hodin denne tvrdy driny... desnej wopruz, klient DEMENT a furt neco menili, dokonce i NAZVY jednotlivejch scen, takze jsme ve finale ani nevedeli, na cem delame a kde to vlastne je :-DDD no... nic... GOOD WORK a moc se tesim na bagriky!!!!!
micinka - 8.1.2005 0:17
:-) pisnicky znam do posledni noty. kdyz si cely den poustis ve smycce 5s hudby dopredu a dozadu tak je to docela výmaz a potom jsem na tu pisnicku tak rok alergicky 8-) a ty veci bez scenare jsou zabava - vezmou se 3 sekundy konce animace a tim se zacne dalsi animace atd atd- trochu trvalo naucit se plynule spojit 2-3 sceny do jednoho pruletu ale jde to. A jde to samozdrejme jeste leep. takze snad priste.
JohnBruk - 7.1.2005 23:53
díky za odpověď. :-) takže taková prozákaznická sugesce..hehe :-DD Přece jenom..je nejlepší, když se s nápadem shoduje tvůrce...je to pak znát... :-) Teda..tvořit animačku přímo "načisto"...to už chce mít nějaký zkušenosti ;-) ...Yo ty klipy "bezscénáře" jsou právě správně ulítlí.... Hlavní věc, která mně fascinuje, jak máš animačku sladěnou s hudbou...to už pak ty písničky musíš znát nazpamnět?...nelezou ti pak už na nervy ?
micinka - 7.1.2005 14:19
cau dik za prvni comment :-) ktem dozazum- synchronizace se zadavatelem neni tak slozita, jde o ceske interprety takze jim popisu svou predstavu a presvedcim je ze to bude super, a pak to zacnu delat ale vetsinou me napadaji veci primo ve viewportu takze se neda predem rici, o cem klip bude (akorat barta, lucie a snehulak jsou podle scenare) ostatni veci jsou takove 3D ulety a k tomu nikdy nikdo nic nenamital. navic je na vse relativne malo penez a nikdoze zadavatelu tomu technicky nerozumi takze je to docela v pohode. horsi je to u TV reklam (casem pribudou na www) samozdrejme chystam i specialni bagroweb takze stay tuned :-)
johnbruk - 7.1.2005 13:00
wow! ..konečně jsem se mohl podívat, co vlastně tvoříš...v pohybu :-) některé věci jsem už viděl a byl jsem příjěmně překvapen :-) všech 6 animací jsem zkouknul...a opravdu síla...máš sqvělé nápady...good stylizace...to snad ani nemusím psát.. Jak vůbec synchronizuješ animaci s představou zadavatele-skupin?...vůbec si to nedokážu představit...třeba...při změnách.. btw: mooc se těším na bagrosaury v pohybu ;-)