Reakce na tuto galerii |
|
Zobrazeno 11 - 20 z 108
1-10,
11-20,
21-30,
31-40,
41-50,
51-60,
61-70,
71-80,
81-90,
91-100,
101-108 |
|
Tim - proste displacenuta goespherea
http://www.radoxist.com/download/dump/geosphere_displace_wire.jpg |
|
ted nechapu, jak myslis, ze VRay renderuje wire bez displacementu a shading s? VRay pouzivam, ale ted nevim, jak to presne myslis. |
|
Tim - no vo viewporte ich na konci bolo tusim 1,3mega a moc sa s tym hybat nedalo, tak ale to ani nebolo treba, vzdy som pracoval na nejakej casti - MTD je tam prave skoro vsade na dolnej polke zem voda, a praveze Vray renderuje wire tak ze ukazuje povodny nedisplacenuty wire ale shading normlane displacuje, takze to vyzera detailnejsie - keby ukazoval wire MTDecka tak to by bola len cierna zmuha :D
dudartst - dik :) |
|
dudartist - 27.12.2007 12:55
|
BRAVO. Tak komplexní scénu jsem neviděl už dlouho. Jsou to dva obrazy, každý sám o sobě zajímavý, spolu v kontrastu i kontextu. Působivé, maniakálně vymakané, patnáct minut jsem sledoval jen detaily, muž sám u ohně, když se ostatní baví, žena s dítětem u mlýna, duha u vodopádu. Je v tom vidět celý fungující svět plný malých příběhů. Opravdu skvělé. |
|
Covece,kolik tam je polygonu,dalo se v te scene vubec hejbat ve viewportu ? :) A mimochodem, mas tam pouzitem MTD nebo tak? Koukam ty hory jsou mnohem detajlnejsi, nez maji polygonu. mas asi hodne pameti co? :) |
|
g_taurus - no uz to bude rok, ale medzi tym dalsi obrazok, trailer, skola, praca:) |
|
radoxist:taky by mě dost zajímalo jak dlouho jsi si s tímhle hrál odhadem?
|
|
Tim - jj to mesto hore malo posobit iba ako take pozadie v opare - najviac som sa sustredil na spodok, inac diky chlapi |
|
wire/shade -
http://www.radoxist.com/download/my_works/worht_enough_shade_wire.jpg |
|
wow |
|
|