aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 radoxist

jméno: Radoslav Žilinský
email: rado83@gmail.com
www: www.radoxist.com
icq: 230269470

obrázek: 27722
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 12
popis obrázku:
tak dalsi obrazok, ceknite hires na http://www.radoxist.com/download/my_works/stills/worth_enough_2500.jpg ENJOY:)
[vloženo: 26.12.2007]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: max zb ps]

obrázek: 27066
hlasování: 2.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Jungla, nic viac nic menej hehe, postavy napozovane v maxe a dokreslovane v PS, vsetko ostatne 3dsmax. Hires na - http://www.radoxist.com/download/my_works/stills/jungle_hires.jpg
[vloženo: 04.7.2007]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max, mental ray]

obrázek: 23186
hlasování: 4.4000, celkem hlasů: 5
popis obrázku:
ANIMACIE k tejto hre - hollywood 27,8mb - http://www.radoxist.ufouni.cz/download/my_works/animations/hollywood.avi ,manhattan 40,7mb - http://www.radoxist.ufouni.cz/download/my_works/animations/manhattan.avi
[vloženo: 05.5.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax - vray - ps]

obrázek: 23184
hlasování: 3.2500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Jedno z pozadi k divadelnej hre Charles Chaffin. Detaily dokreslovane v PS kvoli stylizacii.
[vloženo: 05.5.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax - vray - ps]

obrázek: 23183
hlasování: 5.5000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Jedno z pozadi k divadelnej hre Charles Chaffin. Detaily dokreslovane v PS kvoli stylizacii.
[vloženo: 05.5.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax - vray - ps]

obrázek: 23182
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 2
popis obrázku:
Jedno z pozadi k divadelnej hre Charles Chaffin. Detaily dokreslovane v PS kvoli stylizacii.
[vloženo: 05.5.2006]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax - vray - ps]

obrázek: 20438
hlasování: 1.0417, celkem hlasů: 24
popis obrázku:
no po serii predchadzajucich cvicnych obrazkov som chcel spravit konecne nieco poriadne....
[vloženo: 31.8.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 7.5 - Vray - photoshop]

obrázek: 18197
hlasování: 2.5000, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
toto je obrazok robeny kvoli emocii, snazil som sa dosiahnut zasneny dreamy pocit pri maximalnej jednoduchosti obrazku
[vloženo: 23.3.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max, photoshop]

obrázek: 17250
hlasování: 2.1111, celkem hlasů: 9
popis obrázku:
teraz ma napadlo ze ten alien mohol stat vo smetnom kosi - bolo by to vtipne:)
[vloženo: 12.1.2005]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3ds max 6.0 - mental ray]

obrázek: 16803
hlasování: 1.0000, celkem hlasů: 6
popis obrázku:
socha inspirovana ceskym umelcom - stoji v Ostrave na namesti
[vloženo: 02.12.2004]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax 6.0 - mental ray]

Zobrazené obrázky: 1 - 10. Celkový počet obrázků: 16.
 
1-10 , 11-16

 RADeng <- předchozí uživatel
další uživatel -> Rand 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 11 - 20 z 108
1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-108
radoxist - 27.12.2007 21:00
Tim - proste displacenuta goespherea http://www.radoxist.com/download/dump/geosphere_displace_wire.jpg
Tim - 27.12.2007 19:09
ted nechapu, jak myslis, ze VRay renderuje wire bez displacementu a shading s? VRay pouzivam, ale ted nevim, jak to presne myslis.
radoxist - 27.12.2007 18:08
Tim - no vo viewporte ich na konci bolo tusim 1,3mega a moc sa s tym hybat nedalo, tak ale to ani nebolo treba, vzdy som pracoval na nejakej casti - MTD je tam prave skoro vsade na dolnej polke zem voda, a praveze Vray renderuje wire tak ze ukazuje povodny nedisplacenuty wire ale shading normlane displacuje, takze to vyzera detailnejsie - keby ukazoval wire MTDecka tak to by bola len cierna zmuha :D dudartst - dik :)
dudartist - 27.12.2007 12:55
BRAVO. Tak komplexní scénu jsem neviděl už dlouho. Jsou to dva obrazy, každý sám o sobě zajímavý, spolu v kontrastu i kontextu. Působivé, maniakálně vymakané, patnáct minut jsem sledoval jen detaily, muž sám u ohně, když se ostatní baví, žena s dítětem u mlýna, duha u vodopádu. Je v tom vidět celý fungující svět plný malých příběhů. Opravdu skvělé.
Tim - 27.12.2007 12:41
Covece,kolik tam je polygonu,dalo se v te scene vubec hejbat ve viewportu ? :) A mimochodem, mas tam pouzitem MTD nebo tak? Koukam ty hory jsou mnohem detajlnejsi, nez maji polygonu. mas asi hodne pameti co? :)
radoxist - 26.12.2007 15:42
g_taurus - no uz to bude rok, ale medzi tym dalsi obrazok, trailer, skola, praca:)
g_taurus - 26.12.2007 15:22
radoxist:taky by mě dost zajímalo jak dlouho jsi si s tímhle hrál odhadem?
radoxist - 26.12.2007 15:08
Tim - jj to mesto hore malo posobit iba ako take pozadie v opare - najviac som sa sustredil na spodok, inac diky chlapi
radoxist - 26.12.2007 15:07
wire/shade - http://www.radoxist.com/download/my_works/worht_enough_shade_wire.jpg
koze - 26.12.2007 14:06
wow