aktualizace: 2.12.2019 10:45
3dgrafika.cz
Galerie - 3D galerie

[galerie uživatele]

 triss

jméno: bbbb aaa
email: tt@email.cz
www:
icq:

obrázek: 4910
hlasování: 3.7500, celkem hlasů: 4
popis obrázku:
Pandulak je low poly (1621polys), plne navazbeny a ma mimiku obliceje pomoci 9-ti kosti.
[vloženo: 13.2.2002]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: maxko]

obrázek: 2633
hlasování: 3.0000, celkem hlasů: 13
popis obrázku:
proste lod
[vloženo: 02.4.2001]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DSMAX3]

obrázek: 811
hlasování: 4.0000, celkem hlasů: 35
popis obrázku:
kostlivec
[vloženo: 07.9.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3dsmax]

obrázek: 807
hlasování: 2.0952, celkem hlasů: 21
popis obrázku:
romanticka ponurost stredoveku
[vloženo: 06.9.2000]
[pro registrované uživatele]
[software/technika: 3DS MAX 3]

Zobrazené obrázky: 1 - 4. Celkový počet obrázků: 4.
 
1-4

 triceratops <- předchozí uživatel
další uživatel -> Truckle 

Reakce na tuto galerii
nick: heslo:          
text:
Zobrazeno 21 - 30 z 30
1-10, 11-20, 21-30
gfx - 5.10.2000 10:55
Mimochodem, me se ty sceny libi. Jsem spis priznivcem stylu model a dost a tak spis posuzuju hlavni obekt sceny a tedy rikam: Me se to libi...
gfx - 5.10.2000 10:52
No, ne ze bych se chtel vytahovat, ale na 600 p? Nejsem si jistej. Rozeberme si to trochu. Nejdrive pozadavky. Model ma mit vnitrek, ridici pult, sedacky. Na vnitrni steny se bude aplikovat jina textura nez na vnejsi, to znamena, ze nelze pouzit two-sided material, ale facesy se musi delat zdvojene (v tomhle pripade to znamena temer 50% povrchu a to nemluvim o vsech 4 listech vrtuli) Skla nemohou byt resena texturou (ani alpha texturou, ktera by definovala pruhlednost) ale geometrickou cestou. To ma za nasledek docela slusny narust facesu, pokud to nemaji byt rovne desky s ostryma hranama (2 predni, 2 spodni, 2 horni, 6 bocnich skel). Vrtule nad strojem neplave ale je do nej vsazena. Otvor vyfukovych plynu take nekonci deskou ale je tvoren opravdu otvorem, ktery vede do motoru. Kridelka by mela mit hloubku, ale zase to nesmi byt desky... Ted trocha cisel. Spodni lyze (a je videt, ze jsou docela dost ocesane) ma kazda 100 polygonu. Sedacky puvodne 250 p a vypadaly temer realisticky. Nakonec jsem je dostal na 106 ploch kazdou s tim, ze nechci, aby pilot sedel na uplne rovne desce a opiral se o dalsi rovne prkno. To uz je dohromady 412 polygonu. Ted bych rad videl toho, kdo by celou masinu udelal na 188 ploch i s vnitrkem. Dobre je si uvedomit, ze ctverec z oboustrannych desek ma 4 polygony. (2 triangels + 2 triangels.). No nevim, mozna se pletu, ale fakt si nemyslim, ze by se tohle dalo postavit na 600 p. (Mozna bez vnitrku, skel a s pouzitim 2-sided materialu). Treba mi ale posles model, ktery tohle dokaze a tim me dokonale uzemnis (Mimochodem vse kulate ma minimalne 8 stran) :)
macinko - 22.9.2000 15:59
nahodou ten stredovek je celkom zujimavy
el amateur - 16.9.2000 3:49
Ja nevim co napsat, proste se mi ty sceny zdaj jednoduchy. asi se moc seres s jednou casti a pak aby to bylo rycle vsechno hotovy. proste to chce vic detailu. kostlivec-3 stredovek-2. priste ti chci dat urcite za 1, tak sem neco rychle soupni :)
autor - 12.9.2000 11:26
bohuzel kostra je odkudsi z posera
pupik - 11.9.2000 22:30
kostlivec je tvoj, alebo exportnuty? Inak super !!!
CABAL - 7.9.2000 19:33
Kostra je hezká, ale chtělo by to trošku upravit ten oheň. Ale jinak 1
autor triss - 7.9.2000 15:00
tento zpusob prezentace se mi zamlouva, tak jsem neco rychle ukuchtil a je to tu jako obr. kostlivec. s kostou jsem se opravdu nechtel modelovat a tak jsem nepohrdnul modylkem z poseru, ktery jsem kdysi kdesi schrastil
       obrázek: 811
vloženo: 2000-09-07
popis: kostlivec
Cheetah - 6.9.2000 19:38
Je to pěkný. I když možná až moc ponurý... Ale pěkný. Já osobně dávám za jedna.
Marv - 6.9.2000 17:40
Trochu vylepsit textury a je to ono. Za 2.